Свързване на тел. инсталация моторола
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Свързване на тел. инсталация моторола
Купих си цялата телефонна инсталация моторола от един много точен колега който се постара да ми даде всичко и да изрежи кабелите и необходимите букси , но за свързването ми трябва малко помощ . Ако някой знае кой кабел каде отива да пише , че ми е мъгла , успях само да установя , че червения е + , черния маса , и едната букса оградена със жълто е за високоговорителя , остава ми да разбера бялата букса /оградена със зелено и въпросителна/ на снимките долу , каде отива , както и зеления и жълто-кафевия кабел /посочени със светлосини стрелки/ каде да ги закача , ако някой знае да помага





BMW 318is
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Аз си мислех, че си го монтирал вече. Този телефон има ли отделен микрофон?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
има и явно бялата букса оградена със зелено е затова а тази оградена със жълто е за високоговорителя , ама ще се тества , тела вече тръгна / поне + и - оправих , сега остава да разбера за какво са зеления и жълто-кафевия кабел .... някакви идеи ?
BMW 318is
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Виж дали това ще ти свърши работа. Не пише цветове, но можеш да видиш тези два кабела на кои пинове отиват. По мое мнение са за автоматично спиране на звука на радиото/касетофона/СДто, когато те търсят по телефона.
Explanation of E39, E38, E46 Car Phone Wiring
=============================================
Description of Female DB25 Connector
------------------------------------
Location: Trunk left side
To connect: You need a DB25 male
Pin 1 RJ45-Pin 2
Pin 2 Not Used
Pin 3 Ground
Pin 4 Unswitched 12V (+)
Pin 5 Ignition 12V (+)
Pin 6 RJ45-Pin 1
Pin 7 Not Used
Pin 8 RJ45-Pin 7
Pin 9 Not Used
Pin 10 Radio Mute (Provide Ground to Mute)
Pin 11 RJ45-Pin 6
Pin 12 RJ45-Pin 5
Pin 13 Not Used
Pin 14 Microphone (+)
Pin 15 Microphone (-)
Pin 16 Ground
Pin 17 Unswitched 12V (+)
Pin 18 RJ45-Pin 4
Pin 19 Speaker (-)
Pin 20 Ground for Microphone
Pin 21 Not Used
Pin 22 Not Used
Pin 23 RJ45 Pin 8
Pin 24 RJ45 Pin 3
Pin 25 Speaker (+)
Description of RJ45 Connector
-----------------------------
Location: Under console
To connect: You need a RJ45 male
Pin numbers are for male RJ45
||
========
12345678
Pin 1 DB25 Pin 6
Pin 2 DB25 Pin 1
Pin 3 DB25 Pin 24
Pin 4 DB25 Pin 18
Pin 5 DB25 Pin 12
Pin 6 DB25 Pin 11
Pin 7 DB25 Pin 8
Pin 8 DB25 Pin 23
Antenna Cable (mini UHF - RG-58 Cable)
Explanation of E39, E38, E46 Car Phone Wiring
=============================================
Description of Female DB25 Connector
------------------------------------
Location: Trunk left side
To connect: You need a DB25 male
Pin 1 RJ45-Pin 2
Pin 2 Not Used
Pin 3 Ground
Pin 4 Unswitched 12V (+)
Pin 5 Ignition 12V (+)
Pin 6 RJ45-Pin 1
Pin 7 Not Used
Pin 8 RJ45-Pin 7
Pin 9 Not Used
Pin 10 Radio Mute (Provide Ground to Mute)
Pin 11 RJ45-Pin 6
Pin 12 RJ45-Pin 5
Pin 13 Not Used
Pin 14 Microphone (+)
Pin 15 Microphone (-)
Pin 16 Ground
Pin 17 Unswitched 12V (+)
Pin 18 RJ45-Pin 4
Pin 19 Speaker (-)
Pin 20 Ground for Microphone
Pin 21 Not Used
Pin 22 Not Used
Pin 23 RJ45 Pin 8
Pin 24 RJ45 Pin 3
Pin 25 Speaker (+)
Description of RJ45 Connector
-----------------------------
Location: Under console
To connect: You need a RJ45 male
Pin numbers are for male RJ45
||
========
12345678
Pin 1 DB25 Pin 6
Pin 2 DB25 Pin 1
Pin 3 DB25 Pin 24
Pin 4 DB25 Pin 18
Pin 5 DB25 Pin 12
Pin 6 DB25 Pin 11
Pin 7 DB25 Pin 8
Pin 8 DB25 Pin 23
Antenna Cable (mini UHF - RG-58 Cable)
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
мерси колега за труда , засега като че ли нямат отражение на работата на тела , още не съм пробвал със сим карта , дано там не играят някаква роля
BMW 318is
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани