Проблем с оборотите на празен ход и моето ходене по мъките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с оборотите на празен ход и моето ходене по мъките
Поствам тази тема, за да споделя преживяванията си покрай един проблем с моята кола.
Проблемът ми беше свързан с оборотите на свободен ход. След като изчетах всички постове по темата, тръгнах по майсторите да ми го разрешът. Тъй като често си ходя в Пловдив отидох там при един майстор който ми го препоръчаха приятели с бмв-та.
Първо ми каза че ако не съм си сменял свещите може и да е от тях, та било добре да ги смена, ок смених ги, така или иначе са консуматив и може да се каже че не съм се набутал. Естествено проблема остана нерешен. Прати ме на диагностика на бош сервиз кадето да ми кажат от какво е проблема. Отидох аз, дадох 18-те лева и там се оказа че ламбда сондата дава грешки и ми казаха че трябва да я сменя. И аз щастлив че най-сетне са намерили проблема на колата ми смених и нея... дадах 200лв за нова плюс 15 лева поставяне. И познайте какво...
проблема отново си стоеше.
Майстора ми каза да отида на диагностика кадето да ми занулят грешките от компютъра и защото потози начин новата сонда щяла да се "сработи с него", и аз баламата пак на диагностика за зануляване на грешки, и пак 18 лева. Естествено проблема си остана.... майсторите от бош сервиза вече бяха убедени че цялата работа идва от катализатора който 100% е запушен от некачествения бензин... Почнах да ровя из форума за теми за смяна на катализатор и по препоръка на колегите отидох в крафт... добре че пичовете там се оказаха коректни и ми казаха че катализатора ми е наред и по добре да не го махам.
След като вече изгубих търпение и понеже сърцето ми се къса когато не е в ред колата (познато ви е предполагам), най сетне реших да отида в дарукар. Оставих колата там и след 2 часа ми се обадиха и ми казаха че са сменили един клапан и един маркуч и колата ми отново е перфектна в техническо отношение
Верно е дадах 40 лева за диагностика на двигателя + още 20 лева за труд и 120 за части но за 2 часа си получих колата с точните смени от които тя имаше нужда.
Преди това дадах маса пара на вятъра, с идеята да мина тънкажно, но накрая пак се наложи извода, че скъпото излиза винаги по-ефтино.
ПП: Съжалявам ако съм ви загубил времето с дългия си пост, но се надявам да спестя на някой с мойте проблеми излишните разходи. :

Проблемът ми беше свързан с оборотите на свободен ход. След като изчетах всички постове по темата, тръгнах по майсторите да ми го разрешът. Тъй като често си ходя в Пловдив отидох там при един майстор който ми го препоръчаха приятели с бмв-та.
Първо ми каза че ако не съм си сменял свещите може и да е от тях, та било добре да ги смена, ок смених ги, така или иначе са консуматив и може да се каже че не съм се набутал. Естествено проблема остана нерешен. Прати ме на диагностика на бош сервиз кадето да ми кажат от какво е проблема. Отидох аз, дадох 18-те лева и там се оказа че ламбда сондата дава грешки и ми казаха че трябва да я сменя. И аз щастлив че най-сетне са намерили проблема на колата ми смених и нея... дадах 200лв за нова плюс 15 лева поставяне. И познайте какво...
проблема отново си стоеше.
Майстора ми каза да отида на диагностика кадето да ми занулят грешките от компютъра и защото потози начин новата сонда щяла да се "сработи с него", и аз баламата пак на диагностика за зануляване на грешки, и пак 18 лева. Естествено проблема си остана.... майсторите от бош сервиза вече бяха убедени че цялата работа идва от катализатора който 100% е запушен от некачествения бензин... Почнах да ровя из форума за теми за смяна на катализатор и по препоръка на колегите отидох в крафт... добре че пичовете там се оказаха коректни и ми казаха че катализатора ми е наред и по добре да не го махам.
След като вече изгубих търпение и понеже сърцето ми се къса когато не е в ред колата (познато ви е предполагам), най сетне реших да отида в дарукар. Оставих колата там и след 2 часа ми се обадиха и ми казаха че са сменили един клапан и един маркуч и колата ми отново е перфектна в техническо отношение

Верно е дадах 40 лева за диагностика на двигателя + още 20 лева за труд и 120 за части но за 2 часа си получих колата с точните смени от които тя имаше нужда.
Преди това дадах маса пара на вятъра, с идеята да мина тънкажно, но накрая пак се наложи извода, че скъпото излиза винаги по-ефтино.
ПП: Съжалявам ако съм ви загубил времето с дългия си пост, но се надявам да спестя на някой с мойте проблеми излишните разходи. :


BMW - Freude am Fahren
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
другия път като има нещо попитай първо , двигателя е смучел въздух и затова ниските не са ти били равномерни
bawareca написа:Ха-ха тва да не беше реклама на Дару-курТва че Пешо е неграмотник не значи че Гошо е мноо добър щото е видял очевидното
Не, не е реклама на дарукар, а за пешо и гошо може и да си прав, но аз досега 3 пъти съм си оправял колата там и единствения пат когато реших да се изтарикатя по български и се опарих.... споделям опит..... ако има майстори разбирачи тука които съм засегнал, моля да ме извинят.
Но все пак искам да кажа че дару са специалисти, и разполагат с необходимата техника и части и отстраняването на проблемите става много бързо и ефективно. Да не говорим че се занимават само с BMW-та от 10г. Сигурно и те имат издънки, ама пещо нито имаше комютър за диагностика, нито имаше частите, нито ми оправи колата.
ПП: ако познаваш някой, майстор или сервиз който отговаря на горните условия и който да вдъхва доверие, моля сподели.
BMW - Freude am Fahren
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16128
Аз го имам същия проблем. Това е темата и много ти благодаря за разясненията. Сега му сипах добавка и ако не се оправи го карам в Дару.
Аз го имам същия проблем. Това е темата и много ти благодаря за разясненията. Сега му сипах добавка и ако не се оправи го карам в Дару.
- hangman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 23.05.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 3.0
Абе аз в ДАРУ не съм ходил, но в Пловдив "Nice car" мисля че си разбират от работата. А сервиза на Бош: 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани