Проблем с оборотите на празен ход и моето ходене по мъките

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София/Пловдив

Проблем с оборотите на празен ход и моето ходене по мъките

Мнение от tyler » 16 Фев 2005, 16:28

Поствам тази тема, за да споделя преживяванията си покрай един проблем с моята кола.
Проблемът ми беше свързан с оборотите на свободен ход. След като изчетах всички постове по темата, тръгнах по майсторите да ми го разрешът. Тъй като често си ходя в Пловдив отидох там при един майстор който ми го препоръчаха приятели с бмв-та.
Първо ми каза че ако не съм си сменял свещите може и да е от тях, та било добре да ги смена, ок смених ги, така или иначе са консуматив и може да се каже че не съм се набутал. Естествено проблема остана нерешен. Прати ме на диагностика на бош сервиз кадето да ми кажат от какво е проблема. Отидох аз, дадох 18-те лева и там се оказа че ламбда сондата дава грешки и ми казаха че трябва да я сменя. И аз щастлив че най-сетне са намерили проблема на колата ми смених и нея... дадах 200лв за нова плюс 15 лева поставяне. И познайте какво...
проблема отново си стоеше.
Майстора ми каза да отида на диагностика кадето да ми занулят грешките от компютъра и защото потози начин новата сонда щяла да се "сработи с него", и аз баламата пак на диагностика за зануляване на грешки, и пак 18 лева. Естествено проблема си остана.... майсторите от бош сервиза вече бяха убедени че цялата работа идва от катализатора който 100% е запушен от некачествения бензин... Почнах да ровя из форума за теми за смяна на катализатор и по препоръка на колегите отидох в крафт... добре че пичовете там се оказаха коректни и ми казаха че катализатора ми е наред и по добре да не го махам.
След като вече изгубих търпение и понеже сърцето ми се къса когато не е в ред колата (познато ви е предполагам), най сетне реших да отида в дарукар. Оставих колата там и след 2 часа ми се обадиха и ми казаха че са сменили един клапан и един маркуч и колата ми отново е перфектна в техническо отношение :)
Верно е дадах 40 лева за диагностика на двигателя + още 20 лева за труд и 120 за части но за 2 часа си получих колата с точните смени от които тя имаше нужда.
Преди това дадах маса пара на вятъра, с идеята да мина тънкажно, но накрая пак се наложи извода, че скъпото излиза винаги по-ефтино.

ПП: Съжалявам ако съм ви загубил времето с дългия си пост, но се надявам да спестя на някой с мойте проблеми излишните разходи. : :!: 8)
BMW - Freude am Fahren

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от tyler » 16 Фев 2005, 17:47

чесно казано незнам, бях в еуфория докато ми обесняваше, но ето номера по ЕТК и картика:
11157501567 клапан
11611284660 маркуч
клапана е N:1 a маркуча не го знам
Изображение
BMW - Freude am Fahren

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 16 Фев 2005, 18:24

много интересно тоя клапан го нямат в наличност :D сигорно си го взел последния :mhihi: , но си прав че скъпото е по-евтино по някога , тея майстори нали са прочели греши от ламда сондата, ходи да им я удариш в главата са!
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 16 Фев 2005, 20:10

Ха-ха тва да не беше реклама на Дару-кур :lol: Тва че Пешо е неграмотник не значи че Гошо е мноо добър щото е видял очевидното 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Фев 2005, 21:09

другия път като има нещо попитай първо , двигателя е смучел въздух и затова ниските не са ти били равномерни

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от tyler » 17 Фев 2005, 1:50

bawareca написа:Ха-ха тва да не беше реклама на Дару-кур :lol: Тва че Пешо е неграмотник не значи че Гошо е мноо добър щото е видял очевидното 8)

Не, не е реклама на дарукар, а за пешо и гошо може и да си прав, но аз досега 3 пъти съм си оправял колата там и единствения пат когато реших да се изтарикатя по български и се опарих.... споделям опит..... ако има майстори разбирачи тука които съм засегнал, моля да ме извинят.
Но все пак искам да кажа че дару са специалисти, и разполагат с необходимата техника и части и отстраняването на проблемите става много бързо и ефективно. Да не говорим че се занимават само с BMW-та от 10г. Сигурно и те имат издънки, ама пещо нито имаше комютър за диагностика, нито имаше частите, нито ми оправи колата.

ПП: ако познаваш някой, майстор или сервиз който отговаря на горните условия и който да вдъхва доверие, моля сподели.
BMW - Freude am Fahren

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 25.11.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Slavy » 17 Фев 2005, 15:13

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16128

Аз го имам същия проблем. Това е темата и много ти благодаря за разясненията. Сега му сипах добавка и ако не се оправи го карам в Дару.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 23.05.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Z3 3.0

Мнение от hangman » 17 Фев 2005, 15:25

Абе аз в ДАРУ не съм ходил, но в Пловдив "Nice car" мисля че си разбират от работата. А сервиза на Бош: :nono:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 17 Фев 2005, 16:16

Аз имах същия проблем и ми го оправиха в БОШ.Смениха ми свещите,горивния филтър,някъв маркуч и проблема ми изчезна.
tyler-оплачи се на собственика на БОШ и ще ти се компенсира,много е коректен.Онзи който го наричат приемчик(сигурно той ти е записaл колицата) е гадняр-не обяснява нищо.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook