Топлоизолация за генерацията.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Топлоизолация за генерацията.

Мнение от andi » 11 Фев 2005, 10:30

Здравейте всички,
Заговорих се с един френд за тунинг и той ми спомена за топлоизолация за генерацията. Искам да питам има ли смисъл от нея и прави ли някой в БГ такава?

Благодаря!

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 11 Фев 2005, 10:34

Мадпетьо може да каже, той се занимава с парни котли :mhihi:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Фев 2005, 11:07

аз и Илиян като слагахме турбините изолирахме генерациите с азбестово одеало , нарязва се на ленти и се навива около тръбите , за допълнително укрепване използвах тел от телоподаващо има ефект

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Фев 2005, 11:17

Да ама азбеста нали се сещате колко силно канцерогенен е.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Фев 2005, 13:20

bum_bum написа:Да ама азбеста нали се сещате колко силно канцерогенен е.



няма стра6но жив сум о6те :) а и те така му викат може и да не е азбест

по скоро прили4а на малко по-дебел ленен плат
Последна промяна ludiagsm на 11 Фев 2005, 13:47, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 11 Фев 2005, 13:44

ludiagsm написа:аз и Илиян като слагахме турбините изолирахме генерациите с азбестово одеало , нарязва се на ленти и се навива около тръбите , за допълнително укрепване използвах тел от телоподаващо има ефект
А какъв е смисъла от тая изолация,че нещо не вдевам :?: :uups:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 11 Фев 2005, 15:03

До колкото знам ако се редуцира топлообмена на генерациаята това ще даде малко мощност от горе. Идеята е да не топлиш атмосферата. Все пак това е кола, а не печка :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 11 Фев 2005, 15:06

Въпроса е кой метод има най-голям ефект?!
Срещнах в нет-а варианти с никелирани щитове или с топлоизолационна материя. :dunno:

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 11 Фев 2005, 17:34

Като за начало махни катализатора и смени задното гърне, че на компакта тежи над 100 кила/ако не си го направил вече де/ Разликата е огромна....от опит ти го казвам. После мисли за тия изолации, но аз лично се съмнявам да имат ефект при стандартната система на компакта.

Абе както казва блчсъчко :mhihi: "тЮнингирай" и се небой :mhihi:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Фев 2005, 13:28

ludiagsm написа:
bum_bum написа:Да ама азбеста нали се сещате колко силно канцерогенен е.



няма стра6но жив сум о6те :) а и те така му викат може и да не е азбест

по скоро прили4а на малко по-дебел ленен плат


Канцерогена не е бомба, че да се мре веднага.
Такива ленти за изолация видях в Проспийд. Не помня цената, но са скъпички.
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 16 Фев 2005, 15:28

това за изолацията дето го продават трябва да е минерална вата. Никой не продава азбест вече
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

ето тук има нещо

Мнение от ludiagsm » 16 Фев 2005, 21:22

:)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 16 Фев 2005, 21:29

Това има смисъл само за турбо двигатели, където скоростта и енергията на газовете е от голямо значение за развъртането на турбината. При Н/А двигател файда от топлоизолация няма като цяло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Фев 2005, 21:59

файдата идва от там че температурата под капака намалява от там и конете не намаляват чак толкова много особено в лятната жега

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 17 Фев 2005, 10:10

Хващаш едно остро ножче и режеш гумените уплътнения на предния капак - само тези под чистачките, другите острани може да ги оставиш. Температурата под капака спада с 10ина градуса при яко ръчкане ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook