БМВ 318 тдс не пали като е студено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

k

Мнение от St.Dilov » 21 Фев 2009, 7:23

Здравей колега , имах абсолютно същият проблем и моят съвет е да премериш компресията пак но задължително на студен мотор!!! Няма компресия 30 при условие 22+ заводска. Решението при мен беше основен ремонт :twisted: а резултата пали перфектно при -17 :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Добрич

Мнение от tomasi_to » 21 Фев 2009, 17:32

и колко излиза основния ремонт?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Добрич

Мнение от tomasi_to » 21 Фев 2009, 17:44

преди да отида да ми измерят компресията пак, искам да попитам.Видях във форума, че сте писали как се регулира ГНП-то на 525 ТДС, а някой знае ли как е при 318 ТДС, защото много се съмнявам че проблемът е от помпата.мисля че магнитния клапън не отваря,защото при въртене не ми мърда стрелката за моментния разход.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 21 Фев 2009, 20:04

Тя центровката на помпата не е като да смениш крушка на фара , и да ти пише някой - смяташ ли че ще се справиш :?: Тва са игри за напреднали ;) и експериментите обикновинно са с печален резултат...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 21 Фев 2009, 23:54

vladiverm написа:Тя центровката на помпата не е като да смениш крушка на фара , и да ти пише някой - смяташ ли че ще се справиш :?: Тва са игри за напреднали ;) и експериментите обикновинно са с печален резултат...
а може да бяга центровката от разтегната верига имаш нужда от много добра диагностика :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Добрич

Мнение от tomasi_to » 22 Фев 2009, 9:07

аз съм сменил веригите.Аз няма дя правя центровка просто искам да знам какво трябва да се направи,защото ходих при един и той разви 2 болта,бутна помпата стегна ги и каза готово и май от тогава са големите проблеми.А аз мисля,че щом е електронна трябва на компютър да се направи нещо.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Фев 2009, 11:36

tomasi_to написа:аз съм сменил веригите.Аз няма дя правя центровка просто искам да знам какво трябва да се направи,защото ходих при един и той разви 2 болта,бутна помпата стегна ги и каза готово и май от тогава са големите проблеми.А аз мисля,че щом е електронна трябва на компютър да се направи нещо.

Да ,гледа се с апаратура как е зацепена помпата.
Повече не ходи при тоя с двата болта ;) иди в накой читав сервиз къдетомправят само дизели.
,Варна не ти е далече не вярвам там да няма разбирачи.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 22 Фев 2009, 12:57

Колега първо отиваш при " спеца" с двата болта да врътне помпата за да можеш да запалиш , второ моментално отиваш до Варна в някой читав сервиз да центроват помпата и трето никога повече не стъпвай при "спеца" с двата болта :yes:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook