БМВ 318 тдс не пали като е студено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
k
Здравей колега , имах абсолютно същият проблем и моят съвет е да премериш компресията пак но задължително на студен мотор!!! Няма компресия 30 при условие 22+ заводска. Решението при мен беше основен ремонт
а резултата пали перфектно при -17 


преди да отида да ми измерят компресията пак, искам да попитам.Видях във форума, че сте писали как се регулира ГНП-то на 525 ТДС, а някой знае ли как е при 318 ТДС, защото много се съмнявам че проблемът е от помпата.мисля че магнитния клапън не отваря,защото при въртене не ми мърда стрелката за моментния разход.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Тя центровката на помпата не е като да смениш крушка на фара , и да ти пише някой - смяташ ли че ще се справиш
Тва са игри за напреднали
и експериментите обикновинно са с печален резултат...


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
а може да бяга центровката от разтегната верига имаш нужда от много добра диагностикаvladiverm написа:Тя центровката на помпата не е като да смениш крушка на фара , и да ти пише някой - смяташ ли че ще се справишТва са игри за напреднали
и експериментите обикновинно са с печален резултат...

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
tomasi_to написа:аз съм сменил веригите.Аз няма дя правя центровка просто искам да знам какво трябва да се направи,защото ходих при един и той разви 2 болта,бутна помпата стегна ги и каза готово и май от тогава са големите проблеми.А аз мисля,че щом е електронна трябва на компютър да се направи нещо.
Да ,гледа се с апаратура как е зацепена помпата.
Повече не ходи при тоя с двата болта

,Варна не ти е далече не вярвам там да няма разбирачи.

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Колега първо отиваш при " спеца" с двата болта да врътне помпата за да можеш да запалиш , второ моментално отиваш до Варна в някой читав сервиз да центроват помпата и трето никога повече не стъпвай при "спеца" с двата болта 

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани