вапрос ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 17.09.2004

вапрос ?

Мнение от DobrI » 03 Фев 2005, 15:25

на колата ми (дизел) изгоря едната свещ ,и аз смених и четирите ,старите ми бяха беру сега сложих бош,но като е -3 радуса и надлолу за да запали гладко без да притриса ми се налага да подгрявам свещтите два пъти ,това може ли да доведе до някакъв проблем ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

даа

Мнение от BAYRON » 03 Фев 2005, 15:55

Да се износи релето на свещите по бързо.
Ти веднага ли завърташ след като угасне лампата???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 03 Фев 2005, 16:45

При мен лампата гасне с около 10 секунди по-рано от необходимото!След като изгасне лампата, чакам още 10 секунди, въртя ключа и паля без проблем!

До колкото знам, е доста гадно да се подгряват два пъти, казаха ми че така свещите горят по-бързо!

DobrI - виж в какво състояние ти е акумулатора.При мен като я докарах от Германия, също като твоята палеше с притрисания, закарах я да видят дали няма изгоряла свещ, и се оказа че няма.Тогава се сетих за акумулатора, и като го погледнах ми стана лошо - беше 55 ампер-часов /добър но за бензинова кола/, което е доста слабо за нашите коли, и го смених с 75 ампер-часов, подсилен и от тогава никакви проблеми с паленето, без значение колко е студено!
::: vankata™ :::

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 11 Фев 2005, 21:16

Здравей Добри, на твоя мотор се слагат 4 секундни свещи и ако си сложил по-бавни няма да ти пали по-лесно.а дали Беру или Бош няма никакво значение.4-секундни Беру са почти 40лв бройката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 17.09.2004

Мнение от DobrI » 14 Фев 2005, 18:17

преди да ми изгорят сфещите една седмица по рано си къпих нов акумолатор искра 75Аh с него палеше без проблем ,само че когата го купувах не съобразих че моя е малко по нисак ,а тои седи отпред в една котия и с искрата не се затваряше какпака ,после се отвори един варянт да го сменя с ацделко 62Ah ,това съвпадна с смяната на сфещите(тях ги купих от киров бош ,като носех една от старите за да ми дадат същите) и сега незнам да ли е от тях или от акомулатора този проблем със запалването за които писах по горе .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 15 Фев 2005, 15:06

Погледни стартовия ток на акумолатора трябва да е над 400 mah иначе трябва друга батерия мноет е Монбат и е със стартов ток 800mah

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook