Ламбда сонда проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Ламбда сонда проблем

Мнение от EDS » 14 Фев 2009, 22:03

Здравейте колеги .Днес сменях съединител -при ремонта акумлатура беше откачен за 4-5 часа .Пича постави новия монтира всичко обратно .Качвам се - паля и установявам че оборотите играят в ниските и колата не работи равномерно .Закачаме я по късно на тестера и покзва следната грешка - 10 Oxygen sensor upstream of catalytic converter която се трие но се появява след малко пак .Та се чудя възможно ли е пича да не е поставил правилно буксата - а на обратно ?Той се кълне че е сложил буксата но дали я е сложил правилно и може ли да се обърка правилната страна ? Някой някакви идеи за разрешение на проблема ? Днес не ми остана време но утре ще я погледна .Мерси предварително :|
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 14 Фев 2009, 22:24

Няма как да завърти буксата - има си определено положение при включване. Може да се е прекъснал кабел при разкачването и закачването или пък да са били окислени крачетата на буксата и да не правят контакт сега!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Фев 2009, 22:35

kyna написа:Няма как да завърти буксата - има си определено положение при включване. Може да се е прекъснал кабел при разкачването и закачването или пък да са били окислени крачетата на буксата и да не правят контакт сега!


:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 14 Фев 2009, 22:39

Абе и аз така предположих но реших да питам .По принцип е логично- на почти всички датчици си е мъжко и женско (куплунгите) освен ако не е побългарявано нещо :confused: или майсторчето да е направило белята и да си трае .Утре ще проверя на канал кабелите ,куплунга и датчика как са - дано няма нещо счупено :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 14 Фев 2009, 23:52

А не изклюяваш ли и верочтността при демонтажа ламда сондата ти да е изтървана без да иска от мойсотярто ти и видимо да и няма нищо а да не работи. Практиката докзва и такива случайности. Виж легни под колата и си провери всичко на ново. По принцип аз си правя подщи всичко сам и мн мн нямам такива проблеми с майсторчета и знам че каквото бутна си го бутам аз. Аман от пишман майсторчета :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 15 Фев 2009, 1:09

Дано да не е ударена някъде колега както казваш-утре ще погледна :roll: Благодаря на всички за отговорите .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 15 Фев 2009, 20:34

Проблема с ламбдата е решен ! Оказа се излязъл маркуч който обърква работата на датчика .На снимката се вижда ясно , а на втората под нея е стария тампон за кардана - беше станал на сол :shock: :shock:
Изображение
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 29.06.2006
Пол: Мъж
Кара: си двойката че е най-сигурна

Мнение от Shondy » 16 Фев 2009, 0:57

колега какво му се е случило на тоя тампон :shock:
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 16 Фев 2009, 11:50

EDS написа:Проблема с ламбдата е решен ! Оказа се излязъл маркуч който обърква работата на датчика .На снимката се вижда ясно , а на втората под нея е стария тампон за кардана - беше станал на сол :shock: :shock:
Изображение
Изображение

Аз също имам гумено каре на опашката за смяна. Моля те пиши Л.С. когато си купиш такова, както и откъде и колко пари ти излезе. Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 16 Фев 2009, 11:54

Като гледам снимката смуче въздух от гофрирания въздуховод и МАФ-а. Скобата не е затегната добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe Hellrot

Мнение от Nik4oZ » 16 Фев 2009, 14:52

и на мен ми играят оборотите в ниските . Негасне ама падат и колата сама си ги качва . Само не ми казваите Ламбда сонда ... :)
Lurking in the shadows

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 16 Фев 2009, 16:05

ивчо3
Гуменото каре, ново Лемфьордер го взех за 95 лв.

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 16 Фев 2009, 20:30

На 318ис Купенцето ми . Беше на 17ски и доста често правих БЪРНАУТи и за към 2 месеца ги късаше. Направо ги разпаряше !
Всичко се реши като взех някакво за 120лв ! тия до тогава 2бр бяха на 35 единия а другия на 60 :D

А за ламбда-сонда , универсална на БОШ - 169,59ст в Киров Бош. Направиха ми и отстъпка и доде на много хубава цена ! С 1 година гаранция е :D
ИзображениеИзображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook