Смяна гарнитура на Картер М52б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна гарнитура на Картер М52б20
Здравейте колеги искам да ви попитам за съвет.Целият картер е омаслен и по всичко личи че е от гарнитурата на картера.Другата седмица ще я сменя , но имам малко въпросчета.
С какъв момент да се стегнат болтовете?Кои от тях се сменят с нови ако има такива.Трябва ли да сменя нещо още така или иначе ще се маха картера.Бях чел някъде за някакъв чоп на маслената помпа който дефектирал?!Благодаря предварително.
С какъв момент да се стегнат болтовете?Кои от тях се сменят с нови ако има такива.Трябва ли да сменя нещо още така или иначе ще се маха картера.Бях чел някъде за някакъв чоп на маслената помпа който дефектирал?!Благодаря предварително.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
http://tedserbinski.com/files/bmw_torq.pdf
Таблица с моментите на затягане (има я в полезни),болтовете не се сменят.
Таблица с моментите на затягане (има я в полезни),болтовете не се сменят.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Благодаря за отговорите.

Re: Благодаря за отговорите.
todoricco написа::D.Колегите които им предстои смяна на такава гарнитура има доста работа около 2 часа. Не е лесно картера излиза след като се разкачи стабилизиращата щанга и магарето в същото време двигателя се повдига нагоре. С две думи ако някой си мисли че става на полето -не става. Естествено колегите с "новите е36" <200К нямат такива проблеми. моята е 95 и пише 392 хиляди.Ако някой има въпросчета отностно ремонта може на ЛС за да не красим темата.
Колега,дано си успял да отстраниш проблема,понеже при мен в тази ситуация се оказа ,че виновника за омасляването е гарнитурата на масленото тяло на масления филтър. Не е скъпа като цена и се сменя сравнително лесно

One passion,one car,one life...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Мдаааа ... това е една трудничка процедура ... свалят се доста неща по окачването , на двигателя трябва да му се осигури опора , че иначе като повлече и с него като пойде и трансмисията и става страшно.... изобщо не си работа за полето
, трябват доста сгоди.

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани