Смяна гарнитура на Картер М52б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: Бургас

Смяна гарнитура на Картер М52б20

Мнение от todoricco » 12 Фев 2009, 23:28

Здравейте колеги искам да ви попитам за съвет.Целият картер е омаслен и по всичко личи че е от гарнитурата на картера.Другата седмица ще я сменя , но имам малко въпросчета.
С какъв момент да се стегнат болтовете?Кои от тях се сменят с нови ако има такива.Трябва ли да сменя нещо още така или иначе ще се маха картера.Бях чел някъде за някакъв чоп на маслената помпа който дефектирал?!Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 13 Фев 2009, 4:14

http://tedserbinski.com/files/bmw_torq.pdf
Таблица с моментите на затягане (има я в полезни),болтовете не се сменят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 13 Фев 2009, 10:53

Аз като сменяш стягах на око и за сега вече две години нямам проблеми хем карам с BMW 5W40.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: Бургас

Благодаря за отговорите.

Мнение от todoricco » 15 Фев 2009, 11:38

:D.Колегите които им предстои смяна на такава гарнитура има доста работа около 2 часа. Не е лесно картера излиза след като се разкачи стабилизиращата щанга и магарето в същото време двигателя се повдига нагоре. С две думи ако някой си мисли че става на полето -не става. Естествено колегите с "новите е36" <200К нямат такива проблеми. моята е 95 и пише 392 хиляди.Ако някой има въпросчета отностно ремонта може на ЛС за да не красим темата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Re: Благодаря за отговорите.

Мнение от Impasse » 15 Фев 2009, 11:46

todoricco написа::D.Колегите които им предстои смяна на такава гарнитура има доста работа около 2 часа. Не е лесно картера излиза след като се разкачи стабилизиращата щанга и магарето в същото време двигателя се повдига нагоре. С две думи ако някой си мисли че става на полето -не става. Естествено колегите с "новите е36" <200К нямат такива проблеми. моята е 95 и пише 392 хиляди.Ако някой има въпросчета отностно ремонта може на ЛС за да не красим темата.

Колега,дано си успял да отстраниш проблема,понеже при мен в тази ситуация се оказа ,че виновника за омасляването е гарнитурата на масленото тяло на масления филтър. Не е скъпа като цена и се сменя сравнително лесно ;)
One passion,one car,one life...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 15 Фев 2009, 12:06

Мдаааа ... това е една трудничка процедура ... свалят се доста неща по окачването , на двигателя трябва да му се осигури опора , че иначе като повлече и с него като пойде и трансмисията и става страшно.... изобщо не си работа за полето :mhihi: , трябват доста сгоди.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook