Прекъсвача ми заби на 5000обр/мин.ПРОБЛЕМА ОТКРИТ.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Прекъсвача ми заби на 5000обр/мин.ПРОБЛЕМА ОТКРИТ.

Мнение от Борис_Малинов » 08 Фев 2009, 13:16

Имах проблем със датчика на колянови вал,преди да го сменя прекъсвача ми беше на 5000обр/мин.След като го смених се управи и си се вдигна на 6500обр/мин.
Не бях карал колата си една седмица,защото имах проблем със други тоци.
Често пъти давах на контакт,без закачен евс,махах клемата на акомулатора,зараждах го на място със зарядно и т.н.
Не съм чистил грешките на диагностика а със сигорност имам натрупани.възможно ли да е от натрупани грешки???
Колата е 97год. М52В28
Последна промяна Борис_Малинов на 09 Фев 2009, 17:43, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 08 Фев 2009, 21:37

Борис_Малинов написа:Имах проблем със датчика на колянови вал,преди да го сменя прекъсвача ми беше на 5000обр/мин.След като го смених се управи и си се вдигна на 6500обр/мин.
Не бях карал колата си една седмица,защото имах проблем със други тоци.
Често пъти давах на контакт,без закачен евс,махах клемата на акомулатора,зараждах го на място със зарядно и т.н.
Не съм чистил грешките на диагностика а със сигорност имам натрупани.възможно ли да е от натрупани грешки???
Колата е 97год. М52В28


Колега, в крайна сметка какъв е точно въпросът ти ? Имаш ли проблем с прекъсвача или се е оправил след смяната на датчика на кол. вал ? Ако за момент след смяната на датчика се е оправил и после пак се е появил 100% пак има грешка и колата е отново в кофти режим. По принцип (особено при датчиците на валовете) след смяната им трябва да се нулира записаната грешка или да се изчакат определен брой стартове на колата, след които, ако я няма грешката, тя се нулира автоматично. Така съм чел поне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Фев 2009, 11:00

Да колега,имам проблем с прекъсвача.

След смяната на датчика на к.вал се управи и си се вдигна на 6500обр.мин.Но не съм ходил да си чистя грешките а със сигорност имам натрупани.
След като не бях карал колата няколко дни,и вчера я поразкарах установих,че прекъсвача ми бие пак на 5000обр/мин.
След смяната на въпросния датчик колата си пали идеално,върви си перфектно,но на 5000обр/мин.почва да киха.
Май си е пак за диагностика.Предполагам,че се появила някоя активна грешка,караща ЕКУ-то да работи в авариен режим,но поне сега колата си върви как си трябва.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Фев 2009, 17:42

Както и да е,проблема се реши.

На диагностиката излезна:
"(CAN)грешка".
"Датчик колянов вал".Това е,защото сменях термостата и откачих въпросния датчик.
"Имобилайзер".И това е ясно,защото често пъти давах на контакт без въпросния чип,доката си управя централното и ел.стъклата(мерене с мултицета и т.н.).
"Клапан изгорели газове".Имам един маркуч,който идва от тялото за съхранение на бензиновите пари.

Всички тези грешки ги изтрихме без проблем,но тази първата "(CAN)грешка" ни изпоти.
Оказва се,че тази грешка беше активна,а другите бяха запаметени.
В превод "(CAN)грешка"се тълкува като има прекъснат кабел към захранващата шина на буксата към ЕКУ-то.
Разкачих въпросна букса към ЕКУ-то,напръсках с контактен спрей.Направих тази процедура и на главната букса до бошониерата захранваща двигателя,и грешката се изчисти.
Прекъсвача си дойде на 6500обр./мин.

Сега мога да си отдъхна спокойно след трансплантацията на новото сърце.
Колата върви като пребито магаре.Въпреки,че отдзад съм с 255/35/18 до трета си върти гуметата само от по рязко подаване на газ,а на 5предавка си набира от 1000обр./мин.без изобщо да се тормози.Все пак си запазих шпера от 20ката на 3,45.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 09 Фев 2009, 17:48

M52B28 :bowdown: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Фев 2009, 18:06

стан написа:M52B28 :bowdown: :bowdown:


Смятам,че това е най компромисния вариан,за вървене и горене на една Е36ца.
Всеки иска ///М ама там разхода си е.....? а в моя случай запазвайки си дифа на 3,45 вместо от 2,8ца на 2,93.колицата си навървя повече от сериозно.
Преди малко сe поразкарах,беше валяло и при най-малкото по-рязко подава на газ си тръгва странично дори и на трета предавка.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook