Разглобяване на Фар- Е36???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Разглобяване на Фар- Е36???
Колеги искам да попитам как да сваля (отделя) Рефлектора от пластмасовият корпус (фар Бош с лупи)!!! Виждам че във средата се държи но не знам чалъма да го сваля!! Щипки ли има винтчета ли???
Благодаря предварително

Благодаря предварително
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
бош-а е със пластмасови щипки отгоре отдолу и отстрани, надигаш със отверка лекичко ако трябва напъваш малко насам натам и стъклото пада, няма винтове няма болтове




- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Kambe написа:бош-а е със пластмасови щипки отгоре отдолу и отстрани, надигаш със отверка лекичко ако трябва напъваш малко насам натам и стъклото пада, няма винтове няма болтове
Колега май не съм уточнил точно!!
Значи фара е разглобен(Предното стъкло е свалено)-А аз искам да сваля вътрешните (никилирани) рефлектори на които е и самата лупа!!
Исам да извадя самият рефлектор от корпуса!!!

До този Вид!!!

- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
guns3 написа:Kambe написа:бош-а е със пластмасови щипки отгоре отдолу и отстрани, надигаш със отверка лекичко ако трябва напъваш малко насам натам и стъклото пада, няма винтове няма болтове
Колега май не съм уточнил точно!!
Значи фара е разглобен(Предното стъкло е свалено)-А аз искам да сваля вътрешните (никилирани) рефлектори на които е и самата лупа!!
Исам да извадя самият рефлектор от корпуса!!!![]()
До този Вид!!!
Що не ме пита мене бре. Нали моя снимка си сложил

Има 2 дълги винта, които крепят рефлектора - въртиш докато излезе винта и така се отделя от пласмасовия корпус. Сиви на цвят около 10 см+.
- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Колега надявам се не съм те убидил че съм ти ползвал снимката??
Обаче при Боша ситуацията е по различна?? Няма такива винтове-а само във горният край се държи на нещо като щипка ???

Обаче при Боша ситуацията е по различна?? Няма такива винтове-а само във горният край се държи на нещо като щипка ???

- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
guns3 написа:Колега надявам се не съм те убидил че съм ти ползвал снимката??
Обаче при Боша ситуацията е по различна?? Няма такива винтове-а само във горният край се държи на нещо като щипка ???
Няма проблем, тези от снимката са ДЕПО и се държаха на винтове, където съм ги подчертал. За Боша незнам, мислех, че са пак така. Ако искаш пиши едно лично на Яро или coupe112 - те продаваха такива.

- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колега започвай да въртиш винтовете за регулиране на рефлектора докато тези пластини излязат нацяло. Предварително свали машинката за регулиране. След като рефлектора се освободи огледай внимателно как са захванати пластините, по- лесно се свалят като си извадил рефлектора, но в момента не мога да ти кажа как бяха захванати защото ги разглобявах доста отдавна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Шестограма който е в средата отгоре,въртиш докато не се развие цялата резба,тогава рефлектора се освобождава и излиза от страничня държач,който не е нужно да развиваш.
Сложи си единия пръст на рефлектора за да усетиш в коя посока да въртиш,трябва да почне да излиза постепенно навън
Сложи си единия пръст на рефлектора за да усетиш в коя посока да въртиш,трябва да почне да излиза постепенно навън


- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
Мисля че темата се изчерпа след като трима души изказахме едно и също мнение по различен начин:
А и гледам, че колегата ги е разпродал в раздел продава - така че ключ.
miroslav4ev написа:
Има 2 дълги винта, които крепят рефлектора - въртиш докато излезе винта и така се отделя от пласмасовия корпус....
stony1 написа:Колега започвай да въртиш винтовете за регулиране на рефлектора докато тези пластини излязат нацяло....
vld написа:Шестограма който е в средата отгоре,въртиш докато не се развие цялата резба...
А и гледам, че колегата ги е разпродал в раздел продава - така че ключ.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани