за триене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- m3 metanoviq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: sofiq мировяне
- Пол: Мъж
- Кара: БАГЕР
- Детайли за колата: 4 ВРАТА
салон
колега няма разлика ,разликатз е само в бар4ето и в закоп4алките на коланите 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Да, по принцип е проблем, но е елементарно да си вържеш описаните в тази тема елементи (на стойност 1 лв.) и по този начин все едно постоянно има седнал пасажер и ако недай си боже се блъснеш ще се отвори и десния аербег: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=15
И без друго датчика в седалката е доста нежен и много често се прецаква (и поне аз не бих разчитал на датчик развалящ се от едно по-сериозно сядане, затова да определи дали да отвори аербега където стои приятелката ми (например))...
С 2 думи не е голям компромис, нито проблем.
И без друго датчика в седалката е доста нежен и много често се прецаква (и поне аз не бих разчитал на датчик развалящ се от едно по-сериозно сядане, затова да определи дали да отвори аербега където стои приятелката ми (например))...
С 2 думи не е голям компромис, нито проблем.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани