проблем с датчика на таблото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- lozen_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 15.11.2007
- Местоположение: sofia
- Кара: e60 само с десния крак
- Мечтае да кара: m5
проблем с датчика на таблото
колеги,смених троиника,термостата и сега като запаля колата стрелката отива по4ти веднага в средата на 12 и после постепенно до 4ервено и светва лампата, а вси4ко работи нормално! какво може да е дат4ик или не6то друго????мотора е М42
Последна промяна lozen_bmw на 05 Фев 2009, 15:30, променена общо 1 път
NE SI GO DAVAM BMW-to-MOE SI E!!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: побърка ме.....

Само си поправи заглавието на темата за да може да се намира с търсачката

lozen_bmw написа:колеги,смених троиника,термостата и сега като запаля колата стрелката отива по4ти веднага в средата на 12 и после постепенно до 4ервено и светва лампата, а вси4ко работи нормално! какво може да е дат4ик или не6то друго????мотора е М42
Или се е повредил датчика за температурата на уреда или са раменили буксите на тоя за ЕКУ-то и тоя на таблото



- lozen_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 15.11.2007
- Местоположение: sofia
- Кара: e60 само с десния крак
- Мечтае да кара: m5
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
А провери ли имаш ли антифриз ? И пробвай да смениш датмчика за температура ,понеже може да е тръгнал да отчита по друга крива

- lozen_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 15.11.2007
- Местоположение: sofia
- Кара: e60 само с десния крак
- Мечтае да кара: m5
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
lozen_bmw написа:антифриза е ок ,кои от двата датчика е за таблото
Този, който е от вътрешната страна, под смукателния колектор. За да достигнеш до него се налага разглобяване на колектора. Другия датчик, който отговаря за образуване на горивната смес е със син контакт и се намира от външната страна под смукателния колектор. Него лесно можеш да замериш, или да свалиш.
- lozen_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 15.11.2007
- Местоположение: sofia
- Кара: e60 само с десния крак
- Мечтае да кара: m5
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
lozen_bmw написа:като откача предния датчик и на таблото няма промяна,кофти
Не да откачиш датчика който дава инфо на ЕКУ-то, а този под колекторите...ама първо трябва да ги свалиш
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
lozen_bmw написа:е аз имам два дат4ика на блока кои от двата е за таблото
Колега прочети тази тема - ще намериш инфо
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=15

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
nikkit написа:Пробвай да обезвъздушиш.
няма общо с антефризи и обезвъздушаване ,прегледаи кабелчета ,датчици букси ,както каза колегата по горе.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани