Смяна фарове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
hell's angel написа:Това упътване незнам от кой модел е, но в е36 не е такаМоже да се регулира и в някакви граници от пластмасите в които са завити винтовете на фаровете.
Колега, това е при колите с ляв волан:
При колите с десен волан е точно обратно и колкото да въртиш всички винтове на фара нищо няма да излезе. Но при фаровете с лупи нещата стоят по друг начин:
"The projector-type headlamp can be made to produce a proper left- or right-traffic beam by shifting a lever or other movable element in or on the lamp assembly". Казано по-накратко фаровете с лупи могат да бъдат направени да произвеждат (да дават) съответния (подходящия) лъч за ляв или десен трафик, чрез преместване на лост или на друг подвижен елемент, които може да е във самия прожектор или на мястото за монтиране на крушката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
На моя ляв фар пише LL - според мен е "ляв за ляво кормило"
Вчера слагахме едни геле очи и не видях нищо подобно на това за което говориш
Ако на англичанките е друго дилърите да кажат


Вчера слагахме едни геле очи и не видях нищо подобно на това за което говориш

Ако на англичанките е друго дилърите да кажат



- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
hell's angel написа:На моя ляв фар пише LL - според мен е "ляв за ляво кормило"
Вчера слагахме едни геле очи и не видях нищо подобно на това за което говориш
Ако на англичанките е друго дилърите да кажат
На дали ще кажат обаче... нали трябва търговията да върви... а пък ти после се оправяй.

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани