Е36 318и 93г голям проблем с мотора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Е36 318и 93г голям проблем с мотора
Здравеите колеги от една годиан ходя по маките с нея изгуби си мощноста изведнаж и качи разхода на 13 градско усеща се едно прекасване обиколих доста диагностики и навжякаде все тази казват че била добре а тя мени обороти и прекасва.
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
Ламбда сонда ,запушено гърне (скапан катализатор),задръстени дюзи,стъпков мотор,датчик за охлаждаща течност,свещи,бензинов филтър ,въздушен филтър,двигател(проблем с механиката)......да продължавам ли да гадая 


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
виж да не ти е много мръсен датчика на коляновия вал и си го изчисти и моита прекъсва така и като го зачиста кара някоя седмица и после пак,а на диагностика си излиза че бачка
- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
По този разход неможеш да си мислиш,че не ти е добре колата.Но все пак,гледаха ли какви стойности дава ламбдата?
Поздрави.
petio_bmw 318is написа:виж да не ти е много мръсен датчика на коляновия вал и си го изчисти и моита прекъсва така и като го зачиста кара някоя седмица и после пак,а на диагностика си излиза че бачка
клега и аз съм на това мнение или е мръсен или е заминал и колата работи на авариен ход и затова ти дава ядове но най добре на майстор

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
..
благодаря ви колеги ще го погледна този датчик но на диагностиката полказва че всичко работи в норми и сондата и датчиците още утре ще го сваля да го почистя а тои кад е се намира по точно маи някаде отдоло беше зад перката на мотора
..
споменаха ми нещо че 4-тия цилиндар не работел равномерно и това ми го казаха последният пат като ходих на диагностика. Сашо я забелязах че преди палеше на четварт а сега варти 3-4 пати и тогава пали а акумолаторат ми е нов
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани