Ел.инсталация на климатик?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Ел.инсталация на климатик?

Мнение от Kregec » 26 Яну 2009, 13:14

Здравеите колеги! Миналото лято климатика ми спря да работи, и поради това че беше края на лятото реших да не се занимавам с него. Вчера обаче ми хрумна все пак да го погледна, бях ходил на сервиз и там ми казаха компресор но и те толкова разбират! Вчера направих замервания и усатнових че самия копресор си работи но не отива ток до него. Предпазителите са добре всичките са здрви, до самата букса не отива ток, която би трябвало да пуска компресора. Интересувам се къде мога да търся проблема дали има някакво реле, ако може някаква ел.схема коята да погледна как са връзките към компресора на климата... Не ми се занимава със сервизи препочитам са да си го направя сам за това ако има някои вещ които да помогне ще съм благодарен...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 26 Яну 2009, 14:21

Провери си релето за компресора, номер 14 на картинката. Сигурен ли си, че предпазителите са здрави?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 26 Яну 2009, 14:39

Ще го проверя но това реле за какво отговаря точно? Аз ги проверявах по схемата която е дадена на самия капак ако не се лъжа бяха около пет и всичките ги замерих както са в гнездата и си бяха добре!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Яну 2009, 14:44

Много интересно как рабра ,че компресора бачка след като не си го пуснал?
Много ясно че няма да има ток към него ,като няма фреон няма ток :idea: ;)
Както и да е ,на компакт системата я знам на изуст ,ако искаш мога да я погледна ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 26 Яну 2009, 14:53

VLD благодаря но свободното ми време е доста ограничено и не искам да те ангажирам. Но един два съвета къде да търся проблема освен релето няма да са ми излишни ;)! И в случая трябва да си има фреон щото си бачкаше много добре и изведнъж спря и не ми се занимаваше да го правя щото беше края на лятото, сметнах че няма смисъл да наливам пари в него щото нямаше полза от това.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Яну 2009, 15:03

Ми аз ти написах като падне налягането няма ток.
Какъв то и да било съвет е безполезен без да си сигурен ,че системата е вакумирана и пълна с нужното количество фреон.
Можеш да извадиш буксата от пресостата и да му направиш мост на кабелите:
синьо+черно и черно+сиво - тогава ще заработи и компресора и перката,НО не го пускай да работи само за да си провериш ел системата.
Можеш и да пуснеш един + на буксата на компресора на запален мотор.
Ако е здрав ще заработи,ако е блокирал щи запуши ремъка или ще ти загасне мотора :lol:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 26 Яну 2009, 15:08

Ясно благодаря за помоща, може да заключваш темата!
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook