Помагайте, бензинова помпа или кофти бензин !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Помагайте, бензинова помпа или кофти бензин !

Мнение от ивчо3 » 08 Дек 2008, 12:11

Както казва лудия ГСМ, иди в сервиз да измерят налягането на бензина с манометър, което трябва да е 3 бара. Ако отчете по-висока стойност този клапан се е.ава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 08 Дек 2008, 12:34

Да, това ще направя, днеска ще ида до БОШ сервиз или до Кастрол да я погледнат, че Петък пак ще трябва да пътувам до София и така е малко неприятно.

Иначе е най-лесно да купя една нова помпа, стига да е от нея, парите не са проблема ама да не са на вятъра.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 08 Дек 2008, 13:16

бих сменил горивния филтър, бих сипал спиртец в бензина, бих взел една шепа бушончета, и 200лв джобни, и тръгвам за навсякъде...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 08 Дек 2008, 13:40

Владо написа:бих сменил горивния филтър, бих сипал спиртец в бензина, бих взел една шепа бушончета, и 200лв джобни, и тръгвам за навсякъде...


Горивния филтър съм го сменил преди не повече от 3000км, ще сипя малко спирт в резервоара да видим.. иначе идеята е добра стига да не съм наработа по цял ден, а да тръгна по нощите не е идея.

Затова ще я закарам на сервиз да измерят поне помпата, ако е тръгнала да си ходи и товари - просто ще я сменя с нова. Надявам се само този път да ми познаят проблема и да се оправи с покупката на едно нещо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 12 Дек 2008, 15:36

Проблем с помпата нямаше, затова "спокойно" тръгнах днес за София.

През цялата магистрала проблеми нямаше, обаче на влизане в София - 10 амперовият бушон с който карах цяла седмица в Пловдив изгоря - сложих 15 амперов (толкова трябва да бъде по-принцип) и тръгнах - на хотел Плиска бушона пак издумка - сложих 20 амперов и тръгнах пак.

Незнам колко псувни изядох - чувах само свиренето на колите обаче от ТВ кулата надолу - 20 амперовият бушон взе да си топи пласмасите - спрях до един строеж и изгасих колата - сложих 25 амперов бушон - реших че е време да се откажа от работата която имах и да се върна към магистралата - там поне можех да спирам в авариината лента.

Махнах задната седалка и металния капак към бензиновата помпа да я слушам кво прави - тръгнах с авариики пред националния стадион - посока орлов мост и цариградско , като в задръстването при всяко спиране гасях колата за да щада помпата - и при няколко от гасенетата и паленето на колата забелязах шум като от вакуум в резервоара, едно такова "шшшшлюп", излязох и развих капачката на резервоара като пое стабилно количество въздух-яко го бях вакуумирал.

Предполагам че капачката има клапан който не работи и затова 1 седмица в Пловдив нямах проблем с 10А бушон, защото карам на къси разтояния - а през цялото вакуумиране по магистралата помпата се претоварва и почва да гори бушоните.

От както махнах капачката проблема май спря - докопах се до Mall of Sofia без проблем и сега пиша от тук, довечера като се връщам се надявам да няма проблем и ще пиша от Пловдив дали с махането на капачката проблема се е решил окончателно, надявам се да се прибера безавариино :)

В момента пак съм с 15А бушон и засега бачка, силно се надявам този вакум да е бил проблема за да се товари помпата и да гори бушона, щото в петък вечер като знам движението как е и малко ме е бъзе да тръгвам да се прибирам че ако земе да гори пак бушони освен псувните може някой да ме и набие ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 12.12.2008
Местоположение: Добрич

Мнение от warlion » 13 Дек 2008, 2:56

защо във всяка тема какавто и проблем да има парвата ви работа е да сменяте бензинов филтър ?

забравете го бе хора несе сменя колкото стано да звучи
ако колата е нов внос от германия направо е грях дасе сменя
след далги спорове с мои близак приател които от много години продава авточасти го смених.е неможа човека даме убеди данего сменям
и сменям аз вадя оригинален филтар колата е 91 година
на него пише "проозведен в западна германия" и слагам невероятния хипер модерен китаиски филтър за 25 лева .моия изглеждаше в пати по добре от яд до разрязах да видя какво има ватре
е нищо му нямаше :)
та подарих 25 лева на някои си ...търговец нахраних двама китаици и си махнах оригиналния
сега колата ми трагва сас 400км/ч от място от филтара ще да е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 13 Дек 2008, 12:57

Ами аз лично немога да бъда сигурен дали този с който дойде колата също не е китайски, затова и го смених, а и нашия бензин е такъв че филтура става на гъз.

Както и да е - по темата - вчера от както махнах капачката за бензина - колата спря да гори бушони, въртях си из петъчните софииски задръствания без проблем и се прибрах в Пловдив - пак без проблем..

Капачката има ли клапан или тоя вакуум от другаде идва?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от opomopo » 16 Дек 2008, 21:07

Преди няколко дена и на мен ми се случи същият проблем. Също като теб смених няколко пъти този бушон... моите наблюдения обаче показват, че не е от капачката на резервоара, тъй като когато ми изгоря за пръв път, бях близо до бензиностанция, успях да стигна по инерция, сипах бензин (понеже стрелката почти сочеше нулата), смених бушона и след това веднага изгоря. След втората смяна с 10А успях да мина десетина км. На другият ден, покарах малко (около 2 км) и отново изгоря. В момента съм с един 7.5А и скоро не е изгарял, но на практика все още не съм решил проблема...

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 24 Яну 2009, 14:59

opomopo написа:Преди няколко дена и на мен ми се случи същият проблем. Също като теб смених няколко пъти този бушон... моите наблюдения обаче показват, че не е от капачката на резервоара, тъй като когато ми изгоря за пръв път, бях близо до бензиностанция, успях да стигна по инерция, сипах бензин (понеже стрелката почти сочеше нулата), смених бушона и след това веднага изгоря. След втората смяна с 10А успях да мина десетина км. На другият ден, покарах малко (около 2 км) и отново изгоря. В момента съм с един 7.5А и скоро не е изгарял, но на практика все още не съм решил проблема...


Ти карай така почти на нула бензин и после ще се чудиш и ще се маеш.
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook