Тройник-антифриз-М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Тройник-антифриз-М40

Мнение от BorisMW » 19 Яну 2009, 0:54

Темата я пускам след като прочетох за този прословут тройник,и колеги с двигатели м42 и м43,които го бяха сменяли.Днес гледах,по мотора пипах,но не видях такова нещо.Причината е,че губи антифриз от някъде и искам да разбера от къде.Не е много,но е неприятно след седмица,две парното да е слабо. И така,М40 има ли тройник,през който да минава антифриза?Минута е много :mhihi:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Тройник-антифриз-М40

Мнение от metodi80 » 19 Яну 2009, 1:16

BorisMW написа:Темата я пускам след като прочетох за този прословут тройник,и колеги с двигатели м42 и м43,които го бяха сменяли.Днес гледах,по мотора пипах,но не видях такова нещо.Причината е,че губи антифриз от някъде и искам да разбера от къде.Не е много,но е неприятно след седмица,две парното да е слабо. И така,М40 има ли тройник,през който да минава антифриза?Минута е много :mhihi:


Има на същото място е от зад на блока,както при М43 .... изглежда съвсем малко по различно (на мястото където контактува със блока не влиза във блока а ляга на него и се захваща с три , а не с два болта ,както при М43.... )


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 19 Яну 2009, 12:08

Извинявам се, че ще питам в тази тема но няма смисъл от нова. Този троиник как се сменя? От горе и си кълчиш ръцете или пак си ги кълчиш, но на канал или подемник ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 19 Яну 2009, 15:35

Mileitiii написа:Извинявам се, че ще питам в тази тема но няма смисъл от нова. Този троиник как се сменя? От горе и си кълчиш ръцете или пак си ги кълчиш, но на канал или подемник ?


От горе .... и кълчия яко ръчичките , нищо не виждаш ,работиш само с пипане ... така се сменя. Иначе ти и да опиташ от долу няма да можеш да го смениш , тъй като скоростната кутия ти пречи(освен ако не сменяш съединител и си свалил кутиятя ...тогава е супер лесен за достъп този тройник от долу :mhihi: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 19 Яну 2009, 18:45

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 20 Яну 2009, 22:01

Благодаря metodi :yes:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Яну 2009, 23:40

BorisMW написа:Благодаря metodi :yes:


Няма проблем колега ! :D М/у другото и аз съвсем на скоро смених тройника на моята кола , трудничко се сменя тоя тройник , просто защото е на много неудобно място. Има и нещо друго , тук във форума (в полезни теми ) има тема , в която друг колега е описал подробности и особености около смяната на тройника. Погледни я ако искаш ... ще ти е полезна , гарантирам ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 21 Яну 2009, 0:18

има ли зна4ение тоя троиник дали е оригинален или не щото моят ми го смениха от мерцедес и ме увериха 4е е по добар и ся в колата е баня

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Яну 2009, 15:19

jibo написа:има ли зна4ение тоя троиник дали е оригинален или не щото моят ми го смениха от мерцедес и ме увериха 4е е по добар и ся в колата е баня


Е те това е интересно да се види ... :lol: По принцип тая част не е нищо особено- една пластмасория с три отвора. Единия отвор влиза в главата , а на другите два се надяват два маркуча. Не е проблем според мен да се използва друг ,от друг модел кола , стига диаметъра на отвора дето влиза в главата да е същия , да ляга плътно и отворите за болтовете да пасват, за да може да се завие..... Само дето много станаха дупките за пасване ....и не ми се вярва , но щом казваш колега може и да е така ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 21 Яну 2009, 16:31

Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Яну 2009, 17:36

Acceleration написа:Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес :(



УЖАС.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 22 Яну 2009, 10:40

metodi80 написа:
Acceleration написа:Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес :(



УЖАС.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock:


питаш ли ме мене вчера като разбрах какво ми беше :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 22 Яну 2009, 22:52

Acceleration написа:
metodi80 написа:
Acceleration написа:Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес :(



УЖАС.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock:


питаш ли ме мене вчера като разбрах какво ми беше :help:


Напълно те разбирам ..... :bcry: :bcry: :bcry:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook