Тройник-антифриз-М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Тройник-антифриз-М40
Темата я пускам след като прочетох за този прословут тройник,и колеги с двигатели м42 и м43,които го бяха сменяли.Днес гледах,по мотора пипах,но не видях такова нещо.Причината е,че губи антифриз от някъде и искам да разбера от къде.Не е много,но е неприятно след седмица,две парното да е слабо. И така,М40 има ли тройник,през който да минава антифриза?Минута е много 

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Тройник-антифриз-М40
BorisMW написа:Темата я пускам след като прочетох за този прословут тройник,и колеги с двигатели м42 и м43,които го бяха сменяли.Днес гледах,по мотора пипах,но не видях такова нещо.Причината е,че губи антифриз от някъде и искам да разбера от къде.Не е много,но е неприятно след седмица,две парното да е слабо. И така,М40 има ли тройник,през който да минава антифриза?Минута е много
Има на същото място е от зад на блока,както при М43 .... изглежда съвсем малко по различно (на мястото където контактува със блока не влиза във блока а ляга на него и се захваща с три , а не с два болта ,както при М43.... )

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Mileitiii написа:Извинявам се, че ще питам в тази тема но няма смисъл от нова. Този троиник как се сменя? От горе и си кълчиш ръцете или пак си ги кълчиш, но на канал или подемник ?
От горе .... и кълчия яко ръчичките , нищо не виждаш ,работиш само с пипане ... така се сменя. Иначе ти и да опиташ от долу няма да можеш да го смениш , тъй като скоростната кутия ти пречи(освен ако не сменяш съединител и си свалил кутиятя ...тогава е супер лесен за достъп този тройник от долу

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
BorisMW написа:Благодаря metodi
Няма проблем колега !

- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
има ли зна4ение тоя троиник дали е оригинален или не щото моят ми го смениха от мерцедес и ме увериха 4е е по добар и ся в колата е баня
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
jibo написа:има ли зна4ение тоя троиник дали е оригинален или не щото моят ми го смениха от мерцедес и ме увериха 4е е по добар и ся в колата е баня
Е те това е интересно да се види ...

- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Acceleration написа:Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес
УЖАС.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
metodi80 написа:Acceleration написа:Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес
УЖАС.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
питаш ли ме мене вчера като разбрах какво ми беше

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Acceleration написа:metodi80 написа:Acceleration написа:Колега и аз бях по същия начин след седмица пак парното се ебаваше няма топлина на свободен ход, ходих на сервиз оказа се че имало някаква въздушна възглавница вкарвало изгорели газове от гарнитурата в маркучите (те съответно се надули и твърди като камък) оттам датчика не отчита правилно, не пуска перката 1 седмица караш на 115 градуса а то ти показва 90 и накрая се оказва че си за основен. Това е моят случай от днес
УЖАС.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
питаш ли ме мене вчера като разбрах какво ми беше
Напълно те разбирам .....



13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани