3 (ТРИ) ВЪПРОСА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
3 (ТРИ) ВЪПРОСА
1. 316 М40 ква кубатура е в крайна сметка 1,8 или 1.6? Виждал съм 318 м40 - няма ама абсолютно никаква разлика на външен вид с този на 316 м40????? Дори виждам на някои коли им пишат 316И, 1800куб.см?????? Ква е истината?
2. Как да позная дали диференциала ми е шпер? Имам някакъв датчик сложен на него. Един човек изрази мнение, че ми бил шпер диференциала???????
3. Като паля колата оборотите се вдигат до около 1300 след това падат на около 450-500 и след това чак се нормализират на около700-800 стабилно. Но това само като паля. Усещането е все едно като някакво задъхване в началото. После всичко е нормално. На другите коли като запали6 оборотите се качват на около1300 и след това постепенно и плавно си падат надолу до нормалните???????
2. Как да позная дали диференциала ми е шпер? Имам някакъв датчик сложен на него. Един човек изрази мнение, че ми бил шпер диференциала???????
3. Като паля колата оборотите се вдигат до около 1300 след това падат на около 450-500 и след това чак се нормализират на около700-800 стабилно. Но това само като паля. Усещането е все едно като някакво задъхване в началото. После всичко е нормално. На другите коли като запали6 оборотите се качват на около1300 и след това постепенно и плавно си падат надолу до нормалните???????
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
M40B18 и M40B16 на външен вид нямат разлика. М40В16 е 1596 кубически сантиметра. 316i се водят 1.8, защото са с мотора М10В18. От 88-ма 316i е с М40В16. ТУК има повече информация. Е36 с М10 няма... или е М40 или по-новия М43
Колкото до шпера... има няколко начина за проверка. Оставяш колата на неотрална скорост, не дърпаш ръчната. Вдигаш я отзад (от едната страна) на крик. Пробваш да завъртиш вдигнатото колело. Ако не може да се завърти - честито! Имаш си шперче!
Друг начин задна лява гума ти е на асвалт, а задна дясна в банкета например (важното е едната гума да има по-малко сцепление от другата) и тръгваш с мръсна газ. Ако оставиш две следи... честито!
И третия начин е като се завреш под колата да провериш дали случайно не седи табелката с предавателното число на дифа (ако е там ще е ръждясала, въоръжи се с шкурка) Ако на нея има буква S - SPERRE - честито!
Или пък просто навий волана в някоя посока докрай, дай газ на първа и пусни съединителя! Ако тръгнеш да се въртиш в кръг, а предната вътрешна на завоя гума седи почти на място, значи си късметлия!
За третото... нямам идея
Надявам се да съм бил полезен!
Колкото до шпера... има няколко начина за проверка. Оставяш колата на неотрална скорост, не дърпаш ръчната. Вдигаш я отзад (от едната страна) на крик. Пробваш да завъртиш вдигнатото колело. Ако не може да се завърти - честито! Имаш си шперче!
Друг начин задна лява гума ти е на асвалт, а задна дясна в банкета например (важното е едната гума да има по-малко сцепление от другата) и тръгваш с мръсна газ. Ако оставиш две следи... честито!
И третия начин е като се завреш под колата да провериш дали случайно не седи табелката с предавателното число на дифа (ако е там ще е ръждясала, въоръжи се с шкурка) Ако на нея има буква S - SPERRE - честито!

Или пък просто навий волана в някоя посока докрай, дай газ на първа и пусни съединителя! Ако тръгнеш да се въртиш в кръг, а предната вътрешна на завоя гума седи почти на място, значи си късметлия!
За третото... нямам идея

Надявам се да съм бил полезен!

Последна промяна err0r на 16 Яну 2005, 18:58, променена общо 1 път

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: 3 (ТРИ) ВЪПРОСА
slitter написа:... Имам някакъв датчик сложен на него. Един човек изрази мнение, че ми бил шпер диференциала...
Толкос и разбира тоя човек



Момчета, а за третия въпрос някой може ли да каже нещо. Аз имам някакви предположения - мисля, че може да е стъпковия мотор за ниските обороти, но като ходих по диагностики и като питах за него хората ми казаха, че не излизат никикви грешки за него и работел добре. После помислих, че може да се просмуква въздук отнякъде. Проверих доколкото можах и не забелязах. Може ли да помоля някой с м40 да ми каже като пали дали и на него така му прави колата или оборотите плавно си падат надолу след стартирането.
- The Mravoiada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
Този ход на оборотите, който описваш е абсолютно нормален при палене. Щом се получава само тогава, нямаш грижи. Карай си и не се притеснявай изобщо 

There are moments
when the only thing that stands still
is time itself

when the only thing that stands still
is time itself

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани