Проблем с оборотите и спирачки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Проблем с оборотите и спирачки
Проблема ми е следният. От известно време (откакто е студено) като я запаля всичко е ОК. Оборотите са нормални. Ако потегля веднага, като мина 50-100-150 метра и колата взима да прекъсва.Като натисна съеденителя, колата изгасва. Да поясня, че това е на газ. Обръщам на бензин- не ще да пали. И мерише страшно на бензин. Обръщам пак на газ- въртя 15-20 секунди- запалва, но и да подавам газ няма ефект- оборотите са към 700.Ако я оставя да поработи малко на място-1 минута и се оправя.Това щото е студена ли го прави или някой датчик се е прецакал? Другия проблем е, че като карам на бензин мирише страшно на бензин. Гледахме с едно момче и не открихме нищо-- нито теч, нито сълзене. Мирише от към двигателя. Някой има ли идея от какво е.
Щях да забравя за спирачките- светна червената лампа, първата от секцията за спирачките- една такава червет кръг и отдвете страни с по 3 прекъснати линии. Тоза значи ли , че накладките са ми за смяна.
Снимка
Щях да забравя за спирачките- светна червената лампа, първата от секцията за спирачките- една такава червет кръг и отдвете страни с по 3 прекъснати линии. Тоза значи ли , че накладките са ми за смяна.
Снимка
Последна промяна ivopicha на 10 Яну 2009, 12:33, променена общо 1 път
- gazi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: е34
_+_
Защо мисля че дебитомера е заминал ?
за да непали на бензол и другото виж дюзите да не чишкат

Ерес е название, с което Баварската църква характеризира религиозните учения, отклоняващи се от официалната догма .

http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E
http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
С обикновенна газова съм. От 4 години съм с нея и до скоро съм нямал никакви проблеми с паленето. До сега съм палил само на газ независимо от студа.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Относно лампата - провери кои накладки са заминали и ги смени, иначе може да караш и така около поне 200-300 км. Относно газта - на 2 години си сменяй мембраните на изпарителя и неговото почистване, за бензина - казваш не тече по маркучи т.н., както пише колега по-горе - виж дюзите, те имат по един О-пръстен които задължително от Дару кар, от железарията не рискувай.
NikiNikolov написа:Относно лампата - провери кои накладки са заминали и ги смени, иначе може да караш и така около поне 200-300 км. ....
Светне ли ти лампата, трябва да смениш и датчика за накладките (да не го забравиш, че много често се забравя да се купи а е 10-тина лева). И спокойно, повече са километрите, които можеш да минеш така (лампата светва наистина изключително рано).
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Забравих да спомена,че вчера сменихме всичко по изпарителя- мембрани, филтри, клапанчета и проблема остана.Странно че като излизах преди малко и като я запалих на газ си запали, после държах на 2000-2500 оборота и пак изведнъж изгасна. Пипнах маркучетата от изпарителя към дебитомераи бяха доста студени ( но дали от студа или щото са замръзнали от студената газ не зная) Обърнах на бензин и си запали, дори и не миришеше на бенз. Като позагря обърнах пак на газ и си карах без проблем. Май наистина проблема е в студа 

- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Задължително пали сутрин на бензин и докато стрелката не вземе да мърда в синята зона не минавай на газ.

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
ivopicha написа:Забравих да спомена,че вчера сменихме всичко по изпарителя- мембрани, филтри, клапанчета и проблема остана.Странно че като излизах преди малко и като я запалих на газ си запали, после държах на 2000-2500 оборота и пак изведнъж изгасна. Пипнах маркучетата от изпарителя към дебитомераи бяха доста студени ( но дали от студа или щото са замръзнали от студената газ не зная) Обърнах на бензин и си запали, дори и не миришеше на бенз. Като позагря обърнах пак на газ и си карах без проблем. Май наистина проблема е в студа
- Ти като смени мембрани и т.н.,ходи ли да ти я регулират газовата?Май ще трябва тъй като на газ ако прекъсва,а ти си с обикновенно,там няма дюзи и няма какво да се чисти друго.
И не разбрах на празен ход форсирва ли се на газ,а на бензин?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
На празен ход като я запаля се форсира и след 15-20 секунди връща на ~500 инещеда се форсира. Тогава не работии на бензин, щото замръзва дебитомера (така си мисля аз). И след време като поработи малко на газ и се оправя. След обяд реших да вдигна малко оборотите, но от жилото и като обърнах на бензин- майко мила. Тече като от чушма. Някъде под тези алуминиевите тръби които са отгоре. Има ли том някое маркучи което може да се е спукало. Или ще е нещо по сериозно? Май утре ще трябва да намеря някъде отопляем гараж и да разглобя.
Човека който ми сменя мембрани и др. неща уж ми е регулира, но май ще ходя при един който наистина разбира от тези неща
Човека който ми сменя мембрани и др. неща уж ми е регулира, но май ще ходя при един който наистина разбира от тези неща

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Хич недей пипа жилото на газта,щото няма да имаш обороти на празен ход и колата ще гори на газ към 16-17л.Извини ме за въпроса
но на бензин и на газ ли не иска да се форсирва,като запалиш? И на кое върви тая кола-бензин или газ?
Като погледнеш на канала пиши,поне ще изключваш възможните причини за мириса на бензин.

Като погледнеш на канала пиши,поне ще изключваш възможните причини за мириса на бензин.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Върви на газ, и не иска да се форсирана на газ. Така е защото каго я запаля на газ си работи нормално(според мен защото има газ от изпарителя да дебитомера) После, слез10-15 секунди като замръзне изпарителя, или дебитомера и не иска да се форсира. В това положение като обърна на бензин,не иска да пали(поради замръзналия дебитомер според мен)Като я оставя малко да поработи на газ на ниски обороти,работи едно прекъсващо, но като преодолее този момент и си работи ОК.Пробвах на бензин,паля работи си ,пак идва момент на прекъсване и аха,аха да изгасне,но пак го преминава и си бачка ОК.не съм япробвал много на бенз,че ми тече от някъде. Днес ще видя от къде и ще пиша.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Tи с кабелите,свещите,палеца,дистрибуторната капачка и замърсените евентуално дюзи как си?
Преди доста време съм чел твои постове,и доколкото си спомням си с м40 двг.
Оглрдай хубаво изпарителя дали няма нещо по него да не е в ред.На работата имаме мотокар на газ,само на газ и той правеше същото-прекъсва не работи като хората,замръзва.Смениха му мембрани и имаше няколко пластмасови връзки,които видимо не бяха счупени,но като ги развиха се оказаха на парчета.
Утре ще питам,като отида на работа,за какво е ставало въпрос при газокара,но предполагам знаеш,че първо колата е добре да е изрядна на бензин и тогава на газ.

Оглрдай хубаво изпарителя дали няма нещо по него да не е в ред.На работата имаме мотокар на газ,само на газ и той правеше същото-прекъсва не работи като хората,замръзва.Смениха му мембрани и имаше няколко пластмасови връзки,които видимо не бяха счупени,но като ги развиха се оказаха на парчета.
Утре ще питам,като отида на работа,за какво е ставало въпрос при газокара,но предполагам знаеш,че първо колата е добре да е изрядна на бензин и тогава на газ.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Да колега, с М40 съм. Проблема с мириса на бензин го локализирах. Оказа се спукано маркуче точно до скобата. Едното от двете маркучета, които отиват към инжекцията и дюзите. Смених го и сега поне на бензин си е супер. То преди какво беше- гори като за световно, половината изтичал. Остава проблема с газта. Всичко по изпарителя е сменено. И съм бил там когато човека ги сменя. Във Вторник ще я закарам при един специалист за газ в града. Той ще я оправи може би. Става въпрос заоборотите. Но ми се струва, че пак ще прекъсва и гасне кагато я запаля.
Иначе не съм сменял нищо по свещи, кабели, капачки и др. неща. Само веднъж си чистих дюзите с ултра звук. Днес като махах инжекцията видях,че са замърсени и може скоро да ги занеса пак да ги почистят.
Иначе не съм сменял нищо по свещи, кабели, капачки и др. неща. Само веднъж си чистих дюзите с ултра звук. Днес като махах инжекцията видях,че са замърсени и може скоро да ги занеса пак да ги почистят.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани