Един въпрос относно 318 ti и 318 is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Един въпрос относно 318 ti и 318 is

Мнение от toto_ » 10 Яну 2009, 0:47

Имам един въпрос относно 318 ti и 318 is.Нормално ли е при старт от сфетофат ti-то да пада с малко.Има ли неква разлика в предавателни числа на дифа, скорости.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 10 Яну 2009, 0:56

ti-то не е ли 115 коня ? :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 22.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е53 4.4
Мечтае да кара: Е60 V10

Мнение от Demo 9 » 10 Яну 2009, 1:02

ti-то е М42 ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 10 Яну 2009, 1:48

Kambe написа:ti-то не е ли 115 коня ? :roll:

Не...като моя е.. :mhihi: само дето купето на компакта му е по-късо с точно една педя и го прави по-лек...от моето купе

По темата...това ti....трябва да е минал пред is...общо взето компакта да бие купето при което са с М42 мотори и двата...освен ако компакта е с по-къс диф ... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 10 Яну 2009, 8:56

Или шофера е с по-къси ръчички :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Един въпрос относно 318 ti и 318 is

Мнение от ивчо3 » 10 Яну 2009, 9:49

toto_ написа:Имам един въпрос относно 318 ti и 318 is.Нормално ли е при старт от сфетофат ti-то да пада с малко.Има ли неква разлика в предавателни числа на дифа, скорости.

Нормално е при еднакво техническо състояние на автомобилите компакта да е с мотор М42B18, купето с M44B19.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 10 Яну 2009, 10:02

:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 10 Яну 2009, 10:40

еми първо до шофьор, после до техническо състояние, а дифовете са 3.45. И пак зависи коя е със шпер и коя не. Преди без шпер тръгвам пали си гумата и остава на едно место от много неща зависи..
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Един въпрос относно 318 ti и 318 is

Мнение от Mollov » 10 Яну 2009, 11:02

ивчо3 написа:Нормално е при еднакво техническо състояние на автомобилите компакта да е с мотор М42B18, купето с M44B19.


Само че ако Coupe-то е преди края на 1995г, едва ли ще е с М44... преди 10.95 (горе-доле), Coupe-то е с М42... :)

Явно Compact-а е в малко по-слаба кондиция, или пък драйвера на Coupe-то е по-добър (и съединителя е по-читав) :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 10 Яну 2009, 11:48

Нормално е при еднакво техническо състояние на автомобилите компакта да е с мотор М42B18, купето с M44B19.

;) Куку-руку...
Не е нормално. При драйверите и при колите е проблема. При еднакви дифове, здрави коли и добри шофери, Компакта дърпа с малко. (виж на баир дърпа с повечко ;))

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook