пали и гасне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

пали и гасне

Мнение от cocolino » 07 Яну 2009, 0:24

колеги колата спря в движение,и няма палене днеска пробвах пак,пали за секунди и гасне.а преди малко испуши нещо от преде не можах да установя от каде то4но ,вдигна се малко пушек.удрях бензиновата помпа викам да не е от нея,но не мисля защото тя пали и гасне.бушоните са о.к. а когато стана аварията карах сас 20-30 километра в 4ас,от сандански до банско ,беше голям лед .дали има вероятност колата да е задавена? :help: :bcry:

vld:Оправи си заглавието на темата,то трябва да подсказва съдържанието и :!:
Последна промяна cocolino на 08 Яну 2009, 23:34, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

Мнение от cocolino » 07 Яну 2009, 0:27

колата е 320бензин

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 07 Яну 2009, 21:32

Колега щом казваш,че е изпушила нещо като отвори капака,не се ли вижда някъде да е почерняло,бобина,датчици,алтернатор... :(

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 07 Яну 2009, 21:35

Да не е прегрят двигателя,спомени за температура .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Мнение от arkadas » 07 Яну 2009, 23:39

по симптомите прилича на дефектирал датчик на Хол (на коляновия вал)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 08 Яну 2009, 0:00

arkadas написа:по симптомите прилича на дефектирал датчик на Хол (на коляновия вал)

Не е правилно да се ползва термина "датчик на Хол", като става дума за БМВ (поне е36, при други модели го има), на индуктивен принцип е тук. Пиша го не за да издребняваме, а понеже много ме объркваха подобни коментари когато ми трябваше информация за принципа на запалване при БМВ.
Просто "датчик на колянов вал", crankshaft sensor. Много е вероятно да е от него причината, но има още 10-тина неща които може да са. Само диагностика ще ти покаже със сигурност, няма смисъл да купуваш части преди да си сигурен, че е от тях.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

Мнение от cocolino » 08 Яну 2009, 0:19

днеска никви признаци .даже и не пали вобще :( закасах го ,ще пиша като отстраня,повредата :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 28.10.2002
Местоположение: София

Re: не пали

Мнение от Mart0 » 08 Яну 2009, 2:40

cocolino написа:.....удрях бензиновата помпа викам да не е от нея,но ...: :bcry:

без насилие и всичко си идва на мястото :mhihi: споко, ще го оправиш ;) ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

Мнение от cocolino » 08 Яну 2009, 23:33

повредата беше бензинова помпа.220лв вси4ко ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook