Проблем при парното на "Изтребителя" 318ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Проблем при парното на "Изтребителя" 318ис
Значи започвам с много псувни щото съм бесен ... преди 2 месеца октормври мисля беше началото бях да купя нов радиатор .... съответно реших направо дя пълня с антифриза и да съм готов за зимата. .. колата не съм е карал много през това време но съм и давал жегичка ... представете си парното от 1 месец не работи и не мога и не мога д аразбера закакво , вчера ми доиде на акъла да видя положението с антифриза то няма нищо ................. веднага се напълни няма пукнато няма проблеми с гарнитуара нищо и почна да да духа както трябва и да прави баня ... колата си върви . Просто ми е чудно дали някои може да знае каде по дяволите е избягал тоя антифриз ... ??? в чистно нов радиатор пълен до горе със всико обезвъздушаване и т.н подяволите толкова сам ядосан на себе си че нямах време за бмвцето





БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Първият път сигурен ли си на 100% ,че е била обезвъздушена ?
Сега като си налял пак антифриз обезвъздуши ли пак на ново всичко или само доля и се оправи парното ?
При първото обезвъздушаване клапаните на парното отворени ли бяха или не ?
Сега като си налял пак антифриз обезвъздуши ли пак на ново всичко или само доля и се оправи парното ?
При първото обезвъздушаване клапаните на парното отворени ли бяха или не ?
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Личи си че не я обезвъздушавал....AGT написа:Първият път сигурен ли си на 100% ,че е била обезвъздушена ?
Сега като си налял пак антифриз обезвъздуши ли пак на ново всичко или само доля и се оправи парното ?
При първото обезвъздушаване клапаните на парното отворени ли бяха или не ?
Пък и аз съм писал в 10 подобни теми едно и също и пак ще го обясня...когато си налял антифриза 1-вия път това не значи че си го напълнил...ами трябва да затвориш капачката и да обезвъздушиш т.е. подаваш газ и ще видиш как нивото почва да спада...гасиш ,отваряш ,наливаш(до горната чертичка на съда) ,пак затваряш и газ(1000-2000об/м),повтаряш по същия начин...накрая спира да спада...и като направи 12 ч. включваш парното на MAX,палиш (капачката затворена) и отваряш пробката до капачката за да обезвъздушиш до край,затваряш пробката(внимателно) и тряя да си готов....

Общо взето това е затворена система...
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
cucko написа:Личи си че не я обезвъздушавал....AGT написа:Първият път сигурен ли си на 100% ,че е била обезвъздушена ?
Сега като си налял пак антифриз обезвъздуши ли пак на ново всичко или само доля и се оправи парното ?
При първото обезвъздушаване клапаните на парното отворени ли бяха или не ?
Пък и аз съм писал в 10 подобни теми едно и също и пак ще го обясня...когато си налял антифриза 1-вия път това не значи че си го напълнил...ами трябва да затвориш капачката и да обезвъздушиш т.е. подаваш газ и ще видиш как нивото почва да спада...гасиш ,отваряш ,наливаш(до горната чертичка на съда) ,пак затваряш и газ(1000-2000об/м),повтаряш по същия начин...накрая спира да спада...и като направи 12 ч. включваш парното на MAX,палиш (капачката затворена) и отваряш пробката до капачката за да обезвъздушиш до край,затваряш пробката(внимателно) и тряя да си готов....
Общо взето това е затворена система...
знам как се обезваздушава колега предеелно ясно ми е ... това с обортите просто първия път колата беше на майстор по климатици/парното/радиатори и т.н за да смени чисто новия радиатор.. и съм бесен ся
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани