Проблем с охлаждането
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с охлаждането
Здравейте! Много здраве и безаварийно каране на всички! Съжалявам, ако темата ми се повтаря, но потърсих и не открих подобен проблем като моя...Значи, ето го проблема - преди седмица-две забелязах, че от долната част н казанчето за антифриза капе течност...доливах няколко пъти и си карам, понеже покрай празниците нямам време, а и няма и къде да я карам на сервиз...Преди два дни обаче стана следното - паля аз колата..като предварително погледнах дали казанчето е в норми - не доливах, беше си пълно, макар и да имаше отдолу под него локвичка ??? и тръгнах...Карах не почеве от 1 км и само проследих как стрелката на t плавно се покачи на 12 и обърнах и тъкмо да премине 12 и спрях колата...Отворих капака - за моя изненада казанчето бе в норми....но маркучите всички бяха горещи..Каква е причината за теча..и защо след като тече, в казанчето все има течност...Защо прегря така бързо и вдигна температура?
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Бате щом ти капе казанчето, мисля че няма смисал да го караш на сервиз. Отиваш купуваш нов радиатор демонтираш стария и монтираш новиа и си ти. За това прегряване може в системта да има въздух, в случая да не е обезвъздушена и за това да е прегряла така бързо. Казвам ти тези неща защото аз имах същия проблем и си доливах и изведнъж започна да грее. Рещението има два варянта: да смениш един оплътненията те се намират в основата на казанчето, като го демонтираш се виждат, но това е голям филм щото я стане я не, накрая пак сменяш радиатор. Другия отиваш в Косера или Дару и си купуваш едно радиаторче ис и свиркаш. Има значение ако колата е с климатик тогава маи е малко по скъп радиатора. Ако имаш други въпроси питаи.
Още нещо като смениш радиатора задалже да обезваздушиш сиситемата, ако не знаеш как питай някои ще ти обясни.... Успех
Бате още нещо щом е стигнала на 12 е добре, но ако мине 12 става лошо!!!
Още нещо като смениш радиатора задалже да обезваздушиш сиситемата, ако не знаеш как питай някои ще ти обясни.... Успех
Бате още нещо щом е стигнала на 12 е добре, но ако мине 12 става лошо!!!
Re:Kregec
Благодаря ти пич, да, точно от основата на казанчето сълзи, ама гледах по темите във форума и изчетох доста-не ми се сменя цял радиатор заради едно уплътненуие, но си прав - пипкава работа е да смениш уплътнението, и не се знае ктрайния резултат, но пък и е доста скъпичко да купуваш нов радиатор
...Ще пиша какво съм направил....

- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Абе колеги не съм 100%-а сигурен, но доколкото съм чел тук от форума, ако тръгне да ви подминава 12, НЕ гасете колата веднага, а спрете, изгасете от скорост и пуснете парното на топло на макс. Май така се правише ама нека по-вещите се изкажат. 

Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Дам, тва е варианта, освен в случая, когато ти е духнала водната помпа... тогава парното на МАХ няма как да ти помогне, нито пък е удачно колата да работи на място 

Колеги да не пиша нова тема ще пиша тук.
Имам 1 въпрос - Около 15 мин си въртях BMW- то и през повечето време беше с пълна газ на втора и по едно време гледам стрелката която показва температурата е на 1 деление след нормалното, спрях поработи малко на място и си отиде на средата след това пак въртях но не се покачи. От както я имам колата НИКОГА не е загрявала повече от нормалното.
Изкажете си мнението - нормално ли е, не е ли нормално или да не я измъчвам толкова колата.
На снимката съм отбелязъл до каде ми се покачи стрелката!

Имам 1 въпрос - Около 15 мин си въртях BMW- то и през повечето време беше с пълна газ на втора и по едно време гледам стрелката която показва температурата е на 1 деление след нормалното, спрях поработи малко на място и си отиде на средата след това пак въртях но не се покачи. От както я имам колата НИКОГА не е загрявала повече от нормалното.
Изкажете си мнението - нормално ли е, не е ли нормално или да не я измъчвам толкова колата.
На снимката съм отбелязъл до каде ми се покачи стрелката!

"The Beast" (звяра).
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
DencheSso написа:Около 15 мин си въртях BMW- то и през повечето време беше с пълна газ на втора
Ми нормално си е след такъв тормоз да позграее колата...и ако виското не в пълно здраве....



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
DencheSso написа:виското ще рече съединителя нали???
Колега почети малко, порови, пък тогава питай глупости. Каква връзка има според теб съединител с охлаждане
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Виското ти е най-отпреде пред радиатора (под пласмасите). Електронна перка която се грижи колата да не прегрява, като работи вкарва външен въздух и охлажда радиатора, който от свой ред закарва охладената течност към двигателя.
Само сега да не питаш какво е радиатор!
Само сега да не питаш какво е радиатор!

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Щом имате теч от някъде-задължително го отстранете!
Защо?Защото охладителната течност се циркулира в затворена система!Правете разлика между отворена и затворена......когато отвсякъде е затворено и няма въздух спокойно циркулира,а когато има теч означава че влиза въздух и водната помпа надува....т.е. влиза в блока въздух,а течността се придвижва до радиатора в последствие показва надутите маркучи поради това че няма удушник(в последствие той е ръчен-онова винтче до капачката)...именно като има само въздух в блока естествено стрелката ще минава 12 ч....така че не си мислете че ще карате само с доливане..това е сериозна работа!!!
както забелязва колегата че тече от уплатнението на разширителното казанче...това го има във форума а и един колега имаше същия проблем и си го е сменил...сега няма никакъв проблем!!!
Защо?Защото охладителната течност се циркулира в затворена система!Правете разлика между отворена и затворена......когато отвсякъде е затворено и няма въздух спокойно циркулира,а когато има теч означава че влиза въздух и водната помпа надува....т.е. влиза в блока въздух,а течността се придвижва до радиатора в последствие показва надутите маркучи поради това че няма удушник(в последствие той е ръчен-онова винтче до капачката)...именно като има само въздух в блока естествено стрелката ще минава 12 ч....така че не си мислете че ще карате само с доливане..това е сериозна работа!!!
както забелязва колегата че тече от уплатнението на разширителното казанче...това го има във форума а и един колега имаше същия проблем и си го е сменил...сега няма никакъв проблем!!!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани