Грешна външна температура
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Грешна външна температура
Здравейте,
Имам следния проблем, а не можах да намеря тема по въпроса.
Когато запаля колата на студено компютъра показва външната температура коректно, но след като започне да загрява колата показанието започва да се качва малко по малко. Примерно вчера показваше в началото -8, след 15 минути каране показваше -7 и така малко по малко накрая като се прибрах показваше +1 а навън си беше -8 -9.
Има ли някокй някакви идеи?
Благодаря предварително за помощта.
Имам следния проблем, а не можах да намеря тема по въпроса.
Когато запаля колата на студено компютъра показва външната температура коректно, но след като започне да загрява колата показанието започва да се качва малко по малко. Примерно вчера показваше в началото -8, след 15 минути каране показваше -7 и така малко по малко накрая като се прибрах показваше +1 а навън си беше -8 -9.
Има ли някокй някакви идеи?
Благодаря предварително за помощта.
SGV
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Виж го тоя датчик дали си седи на мястото си...намира се на единия от въздуховодите за спирачките...




- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Kris написа:Или не е на мястото си датчика и като згрява колата и датчика отчите топлината под капака
+1


- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Благодаря ви за бързите отговори най-вероятно и логично звучи да е паднал датчика в двигателния отсек ще го погледна утре.
SGV
Tender написа:Благодаря ви за бързите отговори най-вероятно и логично звучи да е паднал датчика в двигателния отсек ще го погледна утре.
Датчика не може да падне в двигателния осег тъй като мястото му е (както казахака колегите) в левия въздуховод на спирачките, който е по-ниско (по скоро под) двигателния отсек.
По скоро някой нещо е правил и го е вдигнал нависоко,
или наистина се побърква нещо и е за смяна.
Ако губеше контакт от кофти букса щеше да дава грешки в минус (-), а не в плюс (+) към градусите.
Пиши като разрешиш проблема.
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Kris написа:Tender написа:Благодаря ви за бързите отговори най-вероятно и логично звучи да е паднал датчика в двигателния отсек ще го погледна утре.
Датчика не може да падне в двигателния осег тъй като мястото му е (както казахака колегите) в левия въздуховод на спирачките, който е по-ниско (по скоро под) двигателния отсек.
По скоро някой нещо е правил и го е вдигнал нависоко,
или наистина се побърква нещо и е за смяна.
Ако губеше контакт от кофти букса щеше да дава грешки в минус (-), а не в плюс (+) към градусите.
Пиши като разрешиш проблема.
Може въздуховода му да е духнал някъде....и така датчика е увиснал..

- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Както и предположих оказа се че датчика се е извадил от въздуховода и виси от страната на двигателянаврях го криво ляво, но ще трябва по здраво да го закрепя, че май не стана много добре, но това беше проблема 

SGV
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Tender написа:Както и предположих оказа се че датчика се е извадил от въздуховода и виси от страната на двигателянаврях го криво ляво, но ще трябва по здраво да го закрепя, че май не стана много добре, но това беше проблема
На въпросния въздуховод има едно като тръбичка (издадена на вънка), където влиза въпросния датчик. Ако въздуховода е чисто нов датчика влиза доста трудно, ако е старичък незнам как влиза, но няма значение. Просто го мушкаш и после увиваш въпросното място примерно с изолир банд и повече няма да имаш проблеми.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани