Грешна външна температура

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Грешна външна температура

Мнение от Tender » 31 Дек 2008, 13:22

Здравейте,
Имам следния проблем, а не можах да намеря тема по въпроса.
Когато запаля колата на студено компютъра показва външната температура коректно, но след като започне да загрява колата показанието започва да се качва малко по малко. Примерно вчера показваше в началото -8, след 15 минути каране показваше -7 и така малко по малко накрая като се прибрах показваше +1 а навън си беше -8 -9.
Има ли някокй някакви идеи?
Благодаря предварително за помощта.
SGV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 31 Дек 2008, 13:37

Или не е на мястото си датчика и като згрява колата и датчика отчите топлината под капака ;)

или е здал багажа датчика. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 31 Дек 2008, 13:56

Виж го тоя датчик дали си седи на мястото си...намира се на единия от въздуховодите за спирачките... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 31 Дек 2008, 16:23

И тъй като и в двата въздуховода има - гледай левия (т.е. от шофьорската страна), той е за бордкомпа. Но съм почти убеден че ти виси в двигателния отсег и тогава логично се влияе малко или много от темп на двигателя. И моя е беше така. Премести си го.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: Рyсе
Пол: Мъж

Мнение от edinac » 31 Дек 2008, 17:26

Kris написа:Или не е на мястото си датчика и като згрява колата и датчика отчите топлината под капака ;)

или е здал багажа датчика. :mhihi:
ако е сдал багажа според мен няма да запали,поне при мен е така , смених го пак са6тата работа ,кат запали няма проблеми после . :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 31 Дек 2008, 17:34

Пич, бъркаш се нещо. Тук става дума за датчика за външна температура за бордовия компютър, не за ЕКУ-то. Дори да го няма въпросния датчик няма никакъв проблем (само дето показва -37C).
Впрочем, грешиш дори да ставаше дума за датчика, който дава инфо на ЕКУ-то, но това е отделна тема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Мнение от nakoone » 31 Дек 2008, 17:54

Kris написа:Или не е на мястото си датчика и като згрява колата и датчика отчите топлината под капака


+1 :yes:.Със сигурност датчика ти не е на мястото си.Трябва да стои в левия въздуховод.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 01 Яну 2009, 19:32

Благодаря ви за бързите отговори най-вероятно и логично звучи да е паднал датчика в двигателния отсек ще го погледна утре.
SGV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 01 Яну 2009, 21:19

Tender написа:Благодаря ви за бързите отговори най-вероятно и логично звучи да е паднал датчика в двигателния отсек ще го погледна утре.


Датчика не може да падне в двигателния осег тъй като мястото му е (както казахака колегите) в левия въздуховод на спирачките, който е по-ниско (по скоро под) двигателния отсек.

По скоро някой нещо е правил и го е вдигнал нависоко,

или наистина се побърква нещо и е за смяна.

Ако губеше контакт от кофти букса щеше да дава грешки в минус (-), а не в плюс (+) към градусите.

Пиши като разрешиш проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 02 Яну 2009, 3:58

Kris написа:
Tender написа:Благодаря ви за бързите отговори най-вероятно и логично звучи да е паднал датчика в двигателния отсек ще го погледна утре.


Датчика не може да падне в двигателния осег тъй като мястото му е (както казахака колегите) в левия въздуховод на спирачките, който е по-ниско (по скоро под) двигателния отсек.

По скоро някой нещо е правил и го е вдигнал нависоко,

или наистина се побърква нещо и е за смяна.

Ако губеше контакт от кофти букса щеше да дава грешки в минус (-), а не в плюс (+) към градусите.

Пиши като разрешиш проблема.


Може въздуховода му да е духнал някъде....и така датчика е увиснал.. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 03 Яну 2009, 1:09

Както и предположих оказа се че датчика се е извадил от въздуховода и виси от страната на двигателянаврях го криво ляво, но ще трябва по здраво да го закрепя, че май не стана много добре, но това беше проблема :)
SGV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 03 Яну 2009, 3:37

Видяхте ли че познах.... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 03 Яну 2009, 19:45

Tender написа:Както и предположих оказа се че датчика се е извадил от въздуховода и виси от страната на двигателянаврях го криво ляво, но ще трябва по здраво да го закрепя, че май не стана много добре, но това беше проблема :)


На въпросния въздуховод има едно като тръбичка (издадена на вънка), където влиза въпросния датчик. Ако въздуховода е чисто нов датчика влиза доста трудно, ако е старичък незнам как влиза, но няма значение. Просто го мушкаш и после увиваш въпросното място примерно с изолир банд и повече няма да имаш проблеми.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook