ПРОБЛЕМ С ТАБЛОТО - ПОМОЩ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- pehlivanina
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Burgas
ПРОБЛЕМ С ТАБЛОТО - ПОМОЩ
Здравейте колеги. Имам един проблем. Карам си колата нормално и изведнъж всичко започва ми светва по таблото. Колата не загасва.
После тока в таблото изчезва , пак колата не гасне . Преди 1 месец доста често ми го правише - сега вече нищо не ми свети на таблото , даже не ми работи скоростомера и оборотомера. Казаха ми че проблема е в таблото - трябвало да си сменя таблото. Но аз не сам много сигурен в това. Мисля че има проблем с кабелите кам касетофона или кабелите ми правят късо някъде.
После тока в таблото изчезва , пак колата не гасне . Преди 1 месец доста често ми го правише - сега вече нищо не ми свети на таблото , даже не ми работи скоростомера и оборотомера. Казаха ми че проблема е в таблото - трябвало да си сменя таблото. Но аз не сам много сигурен в това. Мисля че има проблем с кабелите кам касетофона или кабелите ми правят късо някъде.
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
...
Последна промяна Александър Георгиев на 18 Дек 2012, 2:00, променена общо 1 път
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колега, проблема ти е в таблото, ако даваше нещо накъсо щяха да горят предпазители, да не говорим за по-лоши неща. Мисля, че в някои случаи подлежи на ремонт, но не съм сигурен дали е рентабилен, така че замисли се за ново табло.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- pehlivanina
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Burgas
здр
stony1 написа:Колега, проблема ти е в таблото, ако даваше нещо накъсо щяха да горят предпазители, да не говорим за по-лоши неща. Мисля, че в някои случаи подлежи на ремонт, но не съм сигурен дали е рентабилен, така че замисли се за ново табло.
Колега какво е това рантабилен ?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: здр
pehlivanina написа:stony1 написа:Колега, проблема ти е в таблото, ако даваше нещо накъсо щяха да горят предпазители, да не говорим за по-лоши неща. Мисля, че в някои случаи подлежи на ремонт, но не съм сигурен дали е рентабилен, така че замисли се за ново табло.
Колега какво е това рантабилен ?
В случая колегата иска да каже , че не е сигурен че си заслужава ремонта (демек не е рентабилно- не си заслужава) и съм напълно съгласен ... проблема най вероятно е в таблото и зависи какво точно се е скапало по него. По принцип е възможно да се ремонтира но цената за ремонта може да е повече от цената за друго табло втора ръка.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Наистина не е сигурно дали ще може да се поправи и дали си струва парите. Най-общо казано всеки елекронен модул в колата има чип със заводски настойки. Това се отнася и за таблото на Е36. По принцип на всеки такъв модул могат да се възстановят заводските настройки, тъй като се натрупват грешки. Тук възниква проблема с правилната диагностика и кадърната работа на съответния сервиз или майстор и не на последно място цената, която трябва да заплатиш. Аз лично имам едно такова табълце, което е малка дискотека.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Имах подобен проблем , на мен ми играеха стрелките на обортомера и километража , след време започнаха и лампите на оил инспекшьна да се скриват...Ходих при некьв уж маистор и тои ми каза ,че е от таблото... Земах табло , сложих го и пак сьщото. Е то хубаво ама една студена сутрин през зимата акумолатора ми направи мизерия , махнах го и си земах друг и всичко се оправи , останах троснат от цялата тази ситуация.
Та мисьлта ми е ,ако случаино не намерите от кьде е проблема , пробваи налудничевата схема с акумулатора.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани