ПРОБЛЕМ С ТАБЛОТО - ПОМОЩ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Burgas

ПРОБЛЕМ С ТАБЛОТО - ПОМОЩ

Мнение от pehlivanina » 28 Дек 2008, 0:43

Здравейте колеги. Имам един проблем. Карам си колата нормално и изведнъж всичко започва ми светва по таблото. Колата не загасва.
После тока в таблото изчезва , пак колата не гасне . Преди 1 месец доста често ми го правише - сега вече нищо не ми свети на таблото , даже не ми работи скоростомера и оборотомера. Казаха ми че проблема е в таблото - трябвало да си сменя таблото. Но аз не сам много сигурен в това. Мисля че има проблем с кабелите кам касетофона или кабелите ми правят късо някъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 28 Дек 2008, 0:59

...
Последна промяна Александър Георгиев на 18 Дек 2012, 2:00, променена общо 1 път
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30



Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея пари :winky: иначе успех :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 28 Дек 2008, 1:03

Колега, проблема ти е в таблото, ако даваше нещо накъсо щяха да горят предпазители, да не говорим за по-лоши неща. Мисля, че в някои случаи подлежи на ремонт, но не съм сигурен дали е рентабилен, така че замисли се за ново табло.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 28 Дек 2008, 1:07

Според мен проблема ти е с таблото! Ако имаш късо ще горят бушони. Но нека и други изкажат мнение!
Има много коли и ....BMW
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Burgas

здр

Мнение от pehlivanina » 28 Дек 2008, 1:14

stony1 написа:Колега, проблема ти е в таблото, ако даваше нещо накъсо щяха да горят предпазители, да не говорим за по-лоши неща. Мисля, че в някои случаи подлежи на ремонт, но не съм сигурен дали е рентабилен, така че замисли се за ново табло.



Колега какво е това рантабилен ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: здр

Мнение от metodi80 » 28 Дек 2008, 1:30

pehlivanina написа:
stony1 написа:Колега, проблема ти е в таблото, ако даваше нещо накъсо щяха да горят предпазители, да не говорим за по-лоши неща. Мисля, че в някои случаи подлежи на ремонт, но не съм сигурен дали е рентабилен, така че замисли се за ново табло.



Колега какво е това рантабилен ?


В случая колегата иска да каже , че не е сигурен че си заслужава ремонта (демек не е рентабилно- не си заслужава) и съм напълно съгласен ... проблема най вероятно е в таблото и зависи какво точно се е скапало по него. По принцип е възможно да се ремонтира но цената за ремонта може да е повече от цената за друго табло втора ръка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 28 Дек 2008, 2:18

Наистина не е сигурно дали ще може да се поправи и дали си струва парите. Най-общо казано всеки елекронен модул в колата има чип със заводски настойки. Това се отнася и за таблото на Е36. По принцип на всеки такъв модул могат да се възстановят заводските настройки, тъй като се натрупват грешки. Тук възниква проблема с правилната диагностика и кадърната работа на съответния сервиз или майстор и не на последно място цената, която трябва да заплатиш. Аз лично имам едно такова табълце, което е малка дискотека.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 28 Дек 2008, 4:59

Имах подобен проблем , на мен ми играеха стрелките на обортомера и километража , след време започнаха и лампите на оил инспекшьна да се скриват...Ходих при некьв уж маистор и тои ми каза ,че е от таблото... Земах табло , сложих го и пак сьщото. Е то хубаво ама една студена сутрин през зимата акумолатора ми направи мизерия , махнах го и си земах друг и всичко се оправи , останах троснат от цялата тази ситуация. :shock: Та мисьлта ми е ,ако случаино не намерите от кьде е проблема , пробваи налудничевата схема с акумулатора.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook