загуба на мощност на 325 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 26 Дек 2008, 22:36

r01dS написа:аз не отричам че двигателя има голям запас и подлежи на корекция....само оспорвам тия над 200 коня.колега vld какво имаш предвид под "чип".понеже аз мисля че "чип" и "баране на турбото и помпата" си е една и съща операция....ама може пък и да не е,така че поясни моля те :shock:

Под "чип" разбери платка от 8 или 16 бита която седи в компа на колата ти (като отвориш предния капак най-горе в ляво има едно гумено уплатнение, зад него).
Тои се препрограмира с нов софт и колата губи турбо дупката.
И слагането на хубав филтър довежда 180-190кс.
А "баране на..." ГНП (горивна нафтова помпа) е разместване на плочката с няколко мм. към купето или към фаровете в зависимост искаш ли колата да стане самолет или да стане (318тдс) ако разбираш метафората.
А за турбината ако не си маняк няма смисал да се бара.
И накрая от 143кс. може да стане на 200+ пре спокойно .
Само преди всичко си смени водната помпа с не оригинална с железни перчици.
И ако оставяш колата да поработи след вяко натискане да си почине на празен ход няма да имаш проблеми с М51Б25 Двигателя
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.09.2006

Мнение от r01dS » 27 Дек 2008, 21:14

ГНП си мисля че е горивно нагнетателна помпа.после ми се струва че тази платка за която говориш променя параметрите на количеството гориво и въздух което се смесва,което само по себе си е барането на помпата и турбото,за което говориш на етап 2.така че както и да се мъча да те разбера не мога и тия 200+ коня продължавам да твърдя че са твоя несбъдната мечта :mhihi: а и само така информативно да споделя като преместиш плочката и има повече кадеж не трябва ли и малко въздух да му пуснеш че да не само да черниш стоповете си :shock:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook