Проблем с халогените-ЗА КЛЮЧ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Проблем с халогените-ЗА КЛЮЧ
Днес си взех халогени от колегата Явор,естествено веднага тръгнах да ги слагам,обаче имам проблем не светят
Крушките си работят,кабелите не са прекъснати,бушоните (15,15А-22,5А) са здрави и бутончето си бачка (като го натисна чувам релето да цъка) остава релето въпреки че цъка там нещо
Някой някакви идеи ?


Последна промяна C8699HX на 27 Дек 2008, 19:19, променена общо 1 път

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Ми то просто, някъде някой кабел липсва. Хвани мултицета и провери първо минуса - кафяв кабел, после плюса и проследи този кабел до релето. По вероятно да ти липсва бушон. Но си провери системата, не е сложно.
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно




C8699HX написа::mhihi:![]()
Колега всички кабели си ги проверих и всичките са здрави и не липсват и до 2-та халогена си идват по 2 кабела които ги мерих и странно не идват 12волта ток а 0.04 при положение че всичко е включено съмнява ме релето но при положение че цъка би трябвало да работи ?!
Не е гаранция.
и на мен така ми се беше случило и се оказа ,че трябва да си свия ушичките кадето се мушка буксата на кабела към халогена.... за всеки случай виж си кабелите да не би да е прекъснат някой ,че мойте същите проблеми правиха
П.п забравих да спомена ,че халогените ми са на отделна система със отделно копче ,ако има значение
П.п забравих да спомена ,че халогените ми са на отделна система със отделно копче ,ако има значение
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Едва ли е от това.Значи давам на контакт пускам фаровете натискам и копчето за халогените чува се как цъква релето,отивам меря на буксата с мултицета и ми показва 0.04волта.

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Това,че "цъка" не означава "работи"!Възможно е да му е нагорял контакта,или пък имаш окислена кабелна обувка
Така от разстояние мога само да предполагам.

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Копчето прекъсва веригата, ако имаш възможност провери какъв ток отива км него и какъв излиза, това че цъка не е гаранция че работи
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Провери дали някой от двата кабела дава 12В към маса, а не само между двата кабела (може просто масата, която отива по единия кабел да е разкачена някъде).
Ако имаш достъп до куплунга на релето, провери дали на силовите му контакти идва 12В (става като при извадено реле замерваш куплунга, независимо дали е щракнато копчето или не)...
Ако имаш достъп до куплунга на релето, провери дали на силовите му контакти идва 12В (става като при извадено реле замерваш куплунга, независимо дали е щракнато копчето или не)...
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
И на 2-те букси 100% имам маса,както каза един колега тва че релето "цъка" не значи че работи
Толкова пъти гледах и мерих че май проблема е само в тва реле.Някой който е повече в нещата дали може да ми каже как да го замеря тва реле за да разбера дали работи ?


- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Релето има управляващ вход към бобинката (12в от ключето) и силова част (контактите на релето).
Щом щрака, значи управляващата част работи.
Можеш да смъкнеш релето и да подадеш 12В на управлението (релето ще щракне).
Съпротивлението на силовата част трябва да стане 0 ома (под 1ом).
Ако имаш достъп отзад на таблото (под релето), можеш да замериш дали след щракването на релето и на втория изход на силовата част се появяват 12В..
Мен ме съмняват повече куплунзите и кабелите, но нищо не пречи да се пробва и релето....
Другия вариант е в някоя автоморга да пробваш да смениш релето (за проба)...
Щом щрака, значи управляващата част работи.
Можеш да смъкнеш релето и да подадеш 12В на управлението (релето ще щракне).
Съпротивлението на силовата част трябва да стане 0 ома (под 1ом).
Ако имаш достъп отзад на таблото (под релето), можеш да замериш дали след щракването на релето и на втория изход на силовата част се появяват 12В..
Мен ме съмняват повече куплунзите и кабелите, но нищо не пречи да се пробва и релето....
Другия вариант е в някоя автоморга да пробваш да смениш релето (за проба)...
- ppp58
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328I coupe,Octavia 1.9 TDI
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Отворих релето,и се оказа че едната пластина не прави контакт.Леко я изкривих и сега всичко е на 6
Обаче сега пък не ми свети долу компа
Явно като съм пипал кутията с бушоните се е откачило нещо 




14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ReSpAwN