Помощ при покупка на Е36 318tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ при покупка на Е36 318tds
Здравейте колеги,
Малко предистория преди да кажа, за какво точно става дума. Живея от дълго време извън България, и нямам почти никаква представа за автомобилния пазар (естествено изчетох всички указания на колегите относно покупка на автомобил втора употреба във форума) и знам че човек трябва да е изключително внимателен, особенно с дизеловите двигатели. За тези които ще кажат "за какво ти е това 318тдс (98-99г), слаб е мотора...и т.н. казвам веднага, че възнамерявам да купя точно този вариянт, защото е за баща ми, който е на 60 години и не му трябва мощен автомобил, за това нямам интерес към 325тдс, човека просто иска нещо здраво и икономично.
Пускам тази тема с молба за помощ, харесъл сам няколко автомобила в mobile.bg, които се намират в София. Понеже не съм от София и нямам никаква представа къде мога да закарам евентуално някой автомобил който харесам за бърза диагностика на двигател и ходова част (както и да изглежда бъдещия автомобил външно и вътрешно не бих го купил без диагностика). Моля Ви колеги ако някой може да помогне евентуално с адрес и име на някой сервиз където ще ми кажат струва ли си конкретния автомобил.
Благодаря предварително на всички за помощта.
Малко предистория преди да кажа, за какво точно става дума. Живея от дълго време извън България, и нямам почти никаква представа за автомобилния пазар (естествено изчетох всички указания на колегите относно покупка на автомобил втора употреба във форума) и знам че човек трябва да е изключително внимателен, особенно с дизеловите двигатели. За тези които ще кажат "за какво ти е това 318тдс (98-99г), слаб е мотора...и т.н. казвам веднага, че възнамерявам да купя точно този вариянт, защото е за баща ми, който е на 60 години и не му трябва мощен автомобил, за това нямам интерес към 325тдс, човека просто иска нещо здраво и икономично.
Пускам тази тема с молба за помощ, харесъл сам няколко автомобила в mobile.bg, които се намират в София. Понеже не съм от София и нямам никаква представа къде мога да закарам евентуално някой автомобил който харесам за бърза диагностика на двигател и ходова част (както и да изглежда бъдещия автомобил външно и вътрешно не бих го купил без диагностика). Моля Ви колеги ако някой може да помогне евентуално с адрес и име на някой сервиз където ще ми кажат струва ли си конкретния автомобил.
Благодаря предварително на всички за помощта.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
В някой от официалните сервизи могат да ти свършат тази работа.
Работят с предварително записан час.
Дару Кар ,Камор Ауто.
Имай в предвид,че на диагностиката трудно ще ти кажат дали е читав мотора,там могат да направят диагностика на електрониката и да видят как е зацепена помпата и ако не уцелиш някой който да му се занимава с теб едва ли ще влиза в детайлен преглед.
Работят с предварително записан час.
Дару Кар ,Камор Ауто.
Имай в предвид,че на диагностиката трудно ще ти кажат дали е читав мотора,там могат да направят диагностика на електрониката и да видят как е зацепена помпата и ако не уцелиш някой който да му се занимава с теб едва ли ще влиза в детайлен преглед.

- Visitor007
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15.12.2008
От скоро имам такова BMW. Ще ти напиша своите впечатления.
Като всяко BMW колата е много читава, но си има някои специфични проблеми, за които трябва да се гледа задължително като се купува.
1. Понеже е дизел - най-важно е как пали на студен двигател. Добре е да се тества при минусови температури. При добър акумулатор трябва да запали максимум до 5 секунда /въпреки, че в ръководството от производителя пише че може да се наложи въртене до 40 секунди
/. Не трябва да има много пушек при запалването отзад, нито бял, нито черен. Ако пушека се засилва при подаване на газ, най-добре отиди да гледаш някоя друга кола
.
2. Провери непремено за миризма и течове на нафта, особено когато двигателя се стопли. Най-често изпуска от ГНП, ремонта е скъп, така че умната
.
3. Огледай всички горивни дюзи - не тряба да са омаслени или мокри, трябва да са идеално сухи. Особено внимание обърни на "интелигентната" дюза, тази която е най-близо до купето и има една допълнителна жица на нея.
4. наблюдавай хода на двигателя като цяло, не трябва да прекъсва, да пуши или да загрява. Стрелката за температурата трябва да е закована и да не мръдва при загрят двигател.
5. Провери турбото. При рязко подаване на газ колата трябва да се ускорява забележимо. Започне ли нещо да се "замисля" нещо не е в ред.
Като цяло, поддръжката е скъпа, дори на втора ръка частите са солени. Имай го предвид това, особено щом ще я кара баща ти. На мен другата ми кола е Опел - много по-непретенциозна и лека за ремонт, създава доста по-малко проблеми, като цяло карането и е поне 2 пъти по-евтино. Е, не е BMW, но си върши чудесна работа.
Все пак парите са си твои и ти си решаваш, аз само споделям лично мнение. Успех в покупката!
Като всяко BMW колата е много читава, но си има някои специфични проблеми, за които трябва да се гледа задължително като се купува.
1. Понеже е дизел - най-важно е как пали на студен двигател. Добре е да се тества при минусови температури. При добър акумулатор трябва да запали максимум до 5 секунда /въпреки, че в ръководството от производителя пише че може да се наложи въртене до 40 секунди


2. Провери непремено за миризма и течове на нафта, особено когато двигателя се стопли. Най-често изпуска от ГНП, ремонта е скъп, така че умната

3. Огледай всички горивни дюзи - не тряба да са омаслени или мокри, трябва да са идеално сухи. Особено внимание обърни на "интелигентната" дюза, тази която е най-близо до купето и има една допълнителна жица на нея.
4. наблюдавай хода на двигателя като цяло, не трябва да прекъсва, да пуши или да загрява. Стрелката за температурата трябва да е закована и да не мръдва при загрят двигател.
5. Провери турбото. При рязко подаване на газ колата трябва да се ускорява забележимо. Започне ли нещо да се "замисля" нещо не е в ред.
Като цяло, поддръжката е скъпа, дори на втора ръка частите са солени. Имай го предвид това, особено щом ще я кара баща ти. На мен другата ми кола е Опел - много по-непретенциозна и лека за ремонт, създава доста по-малко проблеми, като цяло карането и е поне 2 пъти по-евтино. Е, не е BMW, но си върши чудесна работа.

Все пак парите са си твои и ти си решаваш, аз само споделям лично мнение. Успех в покупката!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Първо ако е читав мотора ,трябва да пали на четвърт оборот,а не за 4 секунди че то с 2 изгорели свщи ще запали за толкова
Второ,много е важно да пали пак от четвърт ,когато е топла.
Трето много е важно да не надува маркучите като позагрее.
Пушек трябва да има когато дадеш рязко газ ,а когато задържиш трябва да изчисти.
Просто едно търсене с ключова дума ТДС ,в раздел Е36 и Е34 ще ти отговори на много въпроси относно автомобила БМВ с този мотор.
http://bmwpower-bg.net/forums/search.php?mode=results

Второ,много е важно да пали пак от четвърт ,когато е топла.
Трето много е важно да не надува маркучите като позагрее.
Пушек трябва да има когато дадеш рязко газ ,а когато задържиш трябва да изчисти.
Просто едно търсене с ключова дума ТДС ,в раздел Е36 и Е34 ще ти отговори на много въпроси относно автомобила БМВ с този мотор.

http://bmwpower-bg.net/forums/search.php?mode=results

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
4сек е ужасно много за напълно изправен мотор а камоли 40
колегата vld ти е написал на какво да обърнеш внимание но паленето не е точен критерии за състоянието на даден автомобил дори и трудно да пали може да се дължи на не6то дребно което да бъде отстранено бързо и евтено,но наистина читавите коли в бг са малко затова внимаваи.
Успех!

колегата vld ти е написал на какво да обърнеш внимание но паленето не е точен критерии за състоянието на даден автомобил дори и трудно да пали може да се дължи на не6то дребно което да бъде отстранено бързо и евтено,но наистина читавите коли в бг са малко затова внимаваи.
Успех!
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Направо се отчайвам, колкото повече чета из форума, толкова повече си мисля, че направо е огромен късмет човек да си намери читава кола! За съжаление не разполагам с много време а трябва да намеря за някоко дни.
Ами дано да съм касметлия, ще внимавам и ще гледам за нещата, за които ме посъветвахте, благодаря предварително.
Ами дано да съм касметлия, ще внимавам и ще гледам за нещата, за които ме посъветвахте, благодаря предварително.
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Хубавото на 318tds е, че шансът първият собственик да е бил кротък шофьор е по-голяма. Същата причина, поради която търсиш този двигател и ти. Като следствие двигателят по-рядко е мъчен, по-рядко тези бройки са карани със 17ки и във високите обороти, които особено тук не играят роля.
Това са лично мой впечатления от времето, когато търсех моето комби. Избери бройка и я закарай в оторизирън сервиз на BOSCH за диагностика на двигателя. Това са примерно СуперДизел и Юве, но не само те. След проверката купувай смело, няма да сбъркаш:) Успех!
Това са лично мой впечатления от времето, когато търсех моето комби. Избери бройка и я закарай в оторизирън сервиз на BOSCH за диагностика на двигателя. Това са примерно СуперДизел и Юве, но не само те. След проверката купувай смело, няма да сбъркаш:) Успех!
- iii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.09.2007
- Местоположение: петри4
- Детайли за колата: www.transmaks.com
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани