При разко натискане на педала глъхне за секунда, защо?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1582
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 20 Дек 2008, 3:12

liloff написа:Напълно прав си, няма такова животно като аванс коректор/процесор при ГИ...


Колеги, не е вярно, че при ГИ не се слага аванс процесор. Много малка част от ГИ имат функцията да правят корекция на аванса.
Но определено причината за проблема на човека не е в аванса.
За съжаление ако не е и "настройка на газовата уредба" не знам какво трябва да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Мнение от horhef » 20 Дек 2008, 11:40

Смени свещите обаче с оргинални примерно от дару. На бензин може да не се усеща но газта е по капризна.
Минал съм го точно това 100% е от свещите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 20 Дек 2008, 20:58

liloff написа:Напълно прав си, няма такова животно като аванс коректор/процесор при ГИ. Пипат се директно маповете в газовото ЕКУ и няма нужда да лъжем компа с коректор.
Не знам, аз нямам други предположения в момента. Ако не сте гледали редуктора, хвърлете му един поглед. Остава друг вариант да има въздушна тапа в изпарителя, но ми се струва малко вероятно, а ти щеше да си го разбрал до сега.


Днеска си пкупих кабели за сещи Магнети марели, не са лоши. Но след като ги смених колата тотално отказа да пали ни на газ ни на бензин ни с кабели ни с бобина... мани смех... егати къръка неска. Ще изчакам няколко дни, че такъв не вървеж...
В моя проблем аз стигнах чак до производителя на ГИ Бародлини-българската ф-ма "БСМ" или BSM срещнах се с управителя на фирмата останах с изключитлено добро впечетление от него. Човека 45 мин ми прави настройки на колата лично! Много внимателно се отнесе с мен. Аз след такова поведение трябва да си призная, че може грешката да е в кабелите. Ето защо днес си купих кабели за свещи. Само че в колата се прецака неща друго... Но не мога да споделя, защото просто не знам защо не пали, ни на бенизн ни на газ.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 20 Дек 2008, 21:36

Съжалявам за проблема който имаш,колега!Информацията в тази тема е полезна за мен,защото не съм,а искам да бъда по-отблизо запознат с ГИ-то си!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 20 Дек 2008, 23:08

ned_gm28 написа:Съжалявам за проблема който имаш,колега!Информацията в тази тема е полезна за мен,защото не съм,а искам да бъда по-отблизо запознат с ГИ-то си!


какво ГИ имаш ?
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Дек 2008, 15:26

...ГИ Бародлини-българската ф-ма "БСМ" или BSM срещнах се с управителя на фирмата останах с изключитлено добро впечетление от него. Човека 45 мин ми прави настройки на колата лично! Много внимателно се отнесе с мен. Аз след такова поведение трябва да си призная, че може грешката да е в кабелите. Ето защо днес си купих кабели за свещи. Само че в колата се прецака неща друго... Но не мога да споделя, защото просто не знам защо не пали, ни на бенизн ни на газ.


Що не казваш че е БСМ. Те не са съвсем Бардолини доколкото съм запознат. Само инжекторната рейка и редуктора са такива. ЕКУ-то е българско с български софтуер. Не съм чувал за проблеми с тяхни уредби. Аз на първо четене щях да слагам такава. После мислех за Принс, но не ми хареса отношението на човека по телефона. Беше нещо в стил "Аз съм най-великия, мани ги другите". Може и грешно да съм разбрал, но така се случи.

Предлагам ти следното. Купи от хората един кабел. Няма да ти откажат щом си стигнал до тях чак. И почни да си играеш с маповете сам. Мисля ще се справиш по-добре от газаджиите, поне имаш мерак. А и не е ядрена физика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 21 Дек 2008, 20:12

liloff написа:
...ГИ Бародлини-българската ф-ма "БСМ" или BSM срещнах се с управителя на фирмата останах с изключитлено добро впечетление от него. Човека 45 мин ми прави настройки на колата лично! Много внимателно се отнесе с мен. Аз след такова поведение трябва да си призная, че може грешката да е в кабелите. Ето защо днес си купих кабели за свещи. Само че в колата се прецака неща друго... Но не мога да споделя, защото просто не знам защо не пали, ни на бенизн ни на газ.


Що не казваш че е БСМ. Те не са съвсем Бардолини доколкото съм запознат. Само инжекторната рейка и редуктора са такива. ЕКУ-то е българско с български софтуер. Не съм чувал за проблеми с тяхни уредби. Аз на първо четене щях да слагам такава. После мислех за Принс, но не ми хареса отношението на човека по телефона. Беше нещо в стил "Аз съм най-великия, мани ги другите". Може и грешно да съм разбрал, но така се случи.

Предлагам ти следното. Купи от хората един кабел. Няма да ти откажат щом си стигнал до тях чак. И почни да си играеш с маповете сам. Мисля ще се справиш по-добре от газаджиите, поне имаш мерак. А и не е ядрена физика.


Аз си разбирам от международна политика, въпреки че среднот ми образование е двигатели , не мисля че всички трябва да разбирато то всичко. Инче след като си говорих с управитля на фирмата е безсмислено да си копувам кабел. Той е 50 кинта ! пък е еднократен акт. После какво да го правя?!
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 21 Дек 2008, 21:46

vodach написа:
ned_gm28 написа:Съжалявам за проблема който имаш,колега!Информацията в тази тема е полезна за мен,защото не съм,а искам да бъда по-отблизо запознат с ГИ-то си!


какво ГИ имаш ?

"Bardolini"Аз съм колегата от Габрово-скоро обменяхме инфо на лични съобщения.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 22 Дек 2008, 21:45

ned_gm28 написа:
vodach написа:
ned_gm28 написа:Съжалявам за проблема който имаш,колега!Информацията в тази тема е полезна за мен,защото не съм,а искам да бъда по-отблизо запознат с ГИ-то си!


какво ГИ имаш ?

"Bardolini"Аз съм колегата от Габрово-скоро обменяхме инфо на лични съобщения.


Колегии,

Оправих я ! кабели за свещи, кабели и пак кабели. Взех си Магнети Марели 85лв. оправи се всичко. Не знам... аз смених 2 ката кабели обаче новото си е ново. На всички дето искат да си сменят кабели, не взимайте втора ръка, че влизате в едно приключение, което на никой не го пожелавам. Иначе карам на ГИ там всичко е компютризирано.

Не я заключвайте още че някой може да има същия проблем.

Иначе Бардолини с бъгарския софтуер има 4 предимства:
1. Изпарителя е Стефанели италиански (не е менте 40 хил км, гаранция)
2. Софтуера е български - съответно е безплатен всеки може сам да си я нагласи както иска. Аз я карам на спорт и тоя М40Б18 двигател вече не е 115 коня, а поне 120. Още не съм я засичал разхода, но в най-голямто задръстване не се качи над 12/100(газ).
3. Компа е български съответно можеш да си го подмениш когато искаш. "Брака" според прозиводителите е 400 към 1 (което е изключително малко. За сравнение Ловато ГИ имат брак 100 към 1). Все пак си имаш гаранция 2г.
4. Цената на Бардолинито е 1200 лв. ако се спазариш може да ти направят намаление.

Недостатците:
-се отнасят за всички инжекциони. 14 милисекунди закъснение при подаване на газ. Не се усеща с не въоръжено око.
- не можеш да превключиш на газ ако е студена, трябва да чакаш да загрее до 30 градуса.
Не се сещам за други недостатъци.
51лв газ = 510 км. при смесена скорост от 140 км. прупан-бутан=0.92 ст./1л. [/b]
Последна промяна vodach на 22 Дек 2008, 23:56, променена общо 1 път
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 22 Дек 2008, 22:02

- не можеш да превключиш на газ ако е студена, трябва да чакаш да загрее до 30 градуса.

може може :)
но го водят като "авариен" режим.
държиш копченцето за превключване натиснато и въртиш - тогава пали директно на газ.
поне повечето са така, не може и твоето да няма нещо подобно.
нооо.. това в краен случай. затова са го измислили че за оптимален режим трябва да си вдигне над 30'
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Дек 2008, 22:02

:drink: :yes: Поздравления.
Всичко, което си написал е точно така. Значи Марели кабелите са хубави, това е хубаво да се знае.
Почвай и ти статистиката в spritmonitor.de. Кеф ми е на душата като си погледна статистиката за разхода там.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook