проблем с паленето при загряла кола
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с паленето при загряла кола
добър вечер имам проблем търсих из форума ама има подобни проблеми но не баш като моя значи наскоро си купих БМВ 318 I отначало вървеше добре ама от вчера стана този проблем като е студен двигателя пали без проблем но както си карам като позагрее изгасва и после няма палене докато не изтине почти напълно двигателя
п.п.забравих да напиша преди да угасне си вдига оборотите на 2000 и ако и подадеш газ веднага гасне

п.п.забравих да напиша преди да угасне си вдига оборотите на 2000 и ако и подадеш газ веднага гасне
Последна промяна aleks_si на 19 Дек 2008, 0:55, променена общо 1 път
.
Като за начало направи една диагностика в някой сервиз. Сигурен съм че ще излезе проблема. Най-вероятно темп датчик е заминал.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: .
BaHka написа:Като за начало направи една диагностика в някой сервиз. Сигурен съм че ще излезе проблема. Най-вероятно темп датчик е заминал.
Аз съм на същото мнение. Показанията на температурния датчик може и сам да ги измериш и сравниш с тези, които ще ти напиша. Мери се съпротивлението на датчика при определена температура на охлаждащата течност. 100 градуса-180-200 ома; 90 градуса-220-320 ома; 80 градуса-290-380 ома; 60 градуса-470-650 ома;30 градуса-1800-2200 ома; 0 градуса-6000-8000 ома, -10 градуса-9000-10000 ома.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: .
При загрял двигател и изправен термостат, температурата на охлаждащата течност е в диапазона 88-90-92-95 градуса. Последната стойност е валидна след изключване на мотора и е по-висока, защото спира да върти водната помпа.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани