Нормално л ие да губи по малко антифриз....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Колега, аз имах същия проблем. При мен също губеше около 100-200 грама на месец. След дълги огледи и проверки вдигнах ръце...
... Оказа се ВИСКОТО!!! на перката !!! С времето силикона променил свойствата си, при загряване не стяга така, както прави новото виско и от там системата те се охлажда толквоа добре. Част от антифриза се изпарявал от клапана на капачката. Наблюдавал съм стрелката, колата не е загрявала и малко даже !!! Това е много тънък момент ! Провери си виското или направо го смени ако не е пипано, за да нямаш проблеми за в бъдеще. По-добре ранна смяна, отклокото вероятността да хвърлиш глава !
Иначе както пише по форума, може да провериш дали ти "одървя" маркучите на охладителната система, да идеш някуде да ти слиожат оцветтител в антифриза и да го гледат през очила за течове, да провериш с лакмус за изгорели газове в охладителната ситема ...
Но моя съвет е преди да започнеш тези процедури да си смениш вискосъединителя на перката
... Оказа се ВИСКОТО!!! на перката !!! С времето силикона променил свойствата си, при загряване не стяга така, както прави новото виско и от там системата те се охлажда толквоа добре. Част от антифриза се изпарявал от клапана на капачката. Наблюдавал съм стрелката, колата не е загрявала и малко даже !!! Това е много тънък момент ! Провери си виското или направо го смени ако не е пипано, за да нямаш проблеми за в бъдеще. По-добре ранна смяна, отклокото вероятността да хвърлиш глава !
Иначе както пише по форума, може да провериш дали ти "одървя" маркучите на охладителната система, да идеш някуде да ти слиожат оцветтител в антифриза и да го гледат през очила за течове, да провериш с лакмус за изгорели газове в охладителната ситема ...
Но моя съвет е преди да започнеш тези процедури да си смениш вискосъединителя на перката
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
На моята нивото спада малко но тия 100 грама са на 5000 км сигурно и мисля че е нормално все пак тая капачка си има клапан. Може и някъде да има малък теч не е задължително да го гори.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Значи колега и в реките се изпарява но при тази затворена система както сам каза има и един паро-въздушен клапан ако си запознат къде е той.ако не си ще кажа че се намира на капачката на разширителния съд.А сега можеш ли да се сетиш що му викат паро-въздушен????



- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Колега отиди си вземи нова капачка, струва 30 кинта продава се само в Дару или Камор. Само трябва да видиш на колко бара налягане държи. Може да го видиш като отвиеш капачката от долната страна има цифри мисля че бяха два вида, или един или два бара... Това ти го казвам ако е капачка..... Или най добре отиваш със старата капачка и там ще ти дадът нова каквато трябва....
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Айде без тъпи идеи.... антифриза концентрат само е вреден за гумените уплатнения и помпата.... ще съсипе всичко за нула време...
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
колега аз работя като мотокарист.искам да кажа че мотокара ми е линде 2007 производство и е гаранционен.Е те тоя мотокар го пълнят само с антифриз .а този мотокар не гасне
и не съм съгласен антифриза има свойството да смазва+не се получава варовик по водните ризи и т.н.
може и да съм в грешка
и не съм съгласен антифриза има свойството да смазва+не се получава варовик по водните ризи и т.н.
може и да съм в грешка
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Мисля че колегата Молов искаше да каже че концетрата има повече химия и за тва прецаква гумените съединения. А разредения е по добре. Не ставаше въпрос дали се слага вода а какъв е антифриза!!!
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
моя грешка тогава,аз разбрах друго.но моята кола си е с антифриз конц. и нямам никакви ядове до момента.
а колегата с проблема не каза какво стана оправи ли се???
а колегата с проблема не каза какво стана оправи ли се???
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
ами сони не веднъж е казвал, че най-добри охлаждащи свойства има водата... да, ама замръзва, и не маже... така че концентрат се слага, точно колкото трябва да бъде 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани