Проблем дигитална клима

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Проблем дигитална клима

Мнение от Acceleration » 12 Дек 2008, 11:02

Здравейте колеги,
Имам 316-ка с дигитална клима и имам следния проблем:
Паля си сутрин сичко наред загрява си колата както трябва и си пускам парното на Ауто значи докато карам и съм на скорост парното си духа здраво и грее, но спра ли на светофар и автоматично се намалява до минимум. Стигам до извода че като спра оборотите на празен ход не са достатъчни за да произведат достатъчно топлина че да почне да духа и в купето, а трябва да има по-голям оборот.

Вие имате ли такъв проблем или да слагам кашоните на бъбреците че явно са настинали ? :mhihi:

vld:оправи си заглавието на темата ,то трябва да подсказва за какво става въпрос в нея ;)
Последна промяна Acceleration на 13 Дек 2008, 17:44, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 12 Дек 2008, 11:15

И при мен е така колега - когато съм на скорост си духа топло а когато спра и въздоха почва да се охлажда и като подам гас на свободна до 1200 оборота въздуха пак се затопля

Незнам това проблем ли е или е нормално - някой по запознат да каже

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Дек 2008, 11:23

:cop:
За пореден път го пишеме това нещо.
За последната седмица има поне 5 теми за парното :idea: четете ги.

Намален дебит на циркулиращата през радяторчето на парното течност :idea:
Причини,позапушени клапанчета.
Малко антифриз.
Пооронени витла на водната помпа.

По принцип има малка разлика ,но малка когато даваш газ е по топло,но не с много.
Последна промяна vld на 15 Дек 2008, 10:59, променена общо 2 пъти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Мнение от veseko » 12 Дек 2008, 14:53

има решение :D проверете си антифриза или водата в казанчето до максимум ако е на минимум ще продалжава на свободна скорост да ви духа хладно 8)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Дек 2008, 15:01

Чакайте малко.... до колкото разбрах аз, като спре на светофар силата на въздушният поток се намалява до минимум.... което няма нищо общо с антифриза или водната помпа... честно казано за сефте чувам/чета за подобен проблем... :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Само при мен ли е така ?

Мнение от metodi80 » 12 Дек 2008, 15:39

Acceleration написа:Здравейте колеги,
Имам 316-ка с дигитална клима и имам следния проблем:
Паля си сутрин сичко наред загрява си колата както трябва и си пускам парното на Ауто значи докато карам и съм на скорост парното си духа здраво и грее, но спра ли на светофар и автоматично се намалява до минимум. Стигам до извода че като спра оборотите на празен ход не са достатъчни за да произведат достатъчно топлина че да почне да духа и в купето, а трябва да има по-голям оборот.

Вие имате ли такъв проблем или да слагам кашоните на бъбреците че явно са настинали ? :mhihi:

vld:оправи си заглавието на темата ,то трябва да подсказва за какво става въпрос в нея ;)



Колега от въпроса ти не става съвсем ясно дали се намалява силата на въздушния поток или ти пада температурата в купето. Ако докато си на светофар ( спрял си някъде) парното не духа много студено , а когато тръгнеш и качи обороти , тогава започва да ти духа пак топло , то вероятен проблем може да е не добре обезвъздушена система. Ако обаче ти намалява силата на въздушния поток на минимум , вероятно се касае за проблем в електрониката , компютъра , накой датчик и т.н. При всички случаи това не е нормално и има проблем !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Дек 2008, 15:53

заяла в отворено положение клапа на входящия въздух към вентилатора на парното.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 13 Дек 2008, 17:50

започва по-слабо да духа, а относно топлината не съм обръщал внимание, но мисля че по студено духа не е от антифриза защото го пълних до горе на -58 така,че не е от него, а от водната помпа не знам какъв може да е проблема. иначе като я изръчкам 1-2 пъти почвам да се потя вътре :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 15 Дек 2008, 10:42

някакви идеи

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 15 Дек 2008, 11:04

По-вероятно е да ти се бъгва нещо електрониката... пробвай различни ситуации, като например да изключиш от скорост по време на движение с по-висока скорост (60км/ч, не много повече)... някси е странно да ти намалява въздушната струя само когато спреш на място... освен това пробвай примерно при много висока или много ниска температура... щях да ти кажа да пробваш и с включен компресор, ма на тоя студ мое и да не пожелае :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Мнение от Trixster » 16 Дек 2008, 13:26

Преди всичко имаш дигитален управляващ компютьр за климатроника.
Ако всичко друго ти е наред( Антифриз и охладителна с-ма )Погледни дали компютьра не се тормози(Запо4ва да бучи и да се чуват разни припуквания).Биж дали компа не сменя сам показанията на дисплея.

Успех.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 16 Дек 2008, 13:40

на мене на ладата ми беше така и си беше от недостатъчното ток, така и фаровете, радиото и всичко общо взето отслабваше на празен ход и като дадеш газ тръгва нормално :mhihi: та мисълта ми е че може алтернатора или акумолатора нещо да са дали фира по тия студове :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M5

Мнение от Acceleration » 16 Дек 2008, 14:11

Trixster написа:Преди всичко имаш дигитален управляващ компютьр за климатроника.
Ако всичко друго ти е наред( Антифриз и охладителна с-ма )Погледни дали компютьра не се тормози(Запо4ва да бучи и да се чуват разни припуквания).Биж дали компа не сменя сам показанията на дисплея.

Успех.


Това с припукването се чува да :) ако ми кажеш как да го оправя много ще съм ти благодарен :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Мнение от Trixster » 16 Дек 2008, 14:59

Ако мислиш, че проблема е в компютьра на климатроника ми пиши на ЛС да ти дам контактите на хората които ми го оправиха.(Сменя се един чип и няколко кондензатора).На мен ми струваше 50лв.
Вьв форума има теми за този или подобен проблем с дигитален климатроник кьдето се споменава по евтин ремонт.Ще оставя на теб да прецениш дали в това е проблема и дали искаш да ти препорьчам кьде да отидеш.

Лек ден от мен.

П.С. Ако пишеш нека да бьде на Л.С.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook