Врати(трудно се затварят) 1.6 компакт 96-та
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Тъпа работа при купето тея ядове ги няма ,а аз се си мислех че са с еднакви врати
I'm slowly drifting


Ми на дължина са сходни, но рамката горе при удара си с гумената изолация изисква почти същото усили като долната част на вратата, която се удря в долната част на уплътнението. От там идва разликата. Просто е голяма врата.
А зависи Питбула кво има предвид де... ако са клеясали пантите и ако вътре в механизма е леш, то си иска яко разглабяне и киснене в корасилин. После с масльонката и става перфектно
А зависи Питбула кво има предвид де... ако са клеясали пантите и ако вътре в механизма е леш, то си иска яко разглабяне и киснене в корасилин. После с масльонката и става перфектно

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
да и аз със малко повече сила ги затварям, а като си спомня на рено 19 как се затварят, като някой вестник
ако я затворя така, като на компота ще ми остане в ръката 


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
един колега по -нагоре беше питал с кво ги смазваме .. със машинна грес на шел ... а иначе лилоф човече няма клеясало ръчках ги пантите явно на мен ми се струва просто си е тежка вратата май ....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
P1tbuL написа:един колега по -нагоре беше питал с кво ги смазваме .. със машинна грес на шел ... а иначе лилоф човече няма клеясало ръчках ги пантите явно на мен ми се струва просто си е тежка вратата май ....
Пробвай просто да държиш врата докрай като я затваряш от вътре,
а когато я затваряш от вън не я бутай горе на ъгъла на стъклото,а посредтата,определено се затварят по добре по този начин

А в сравнение с другите Е36 ми се струват по леки вратите и можеби затова им трябва повечко сила за затваряне


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
еми така ще да е .. не е болка за умиране
просто съм перфекционист но явно съм се фанатизирал нещо ... КЛЮЧ на темата
ПС: колеги благодаря ви за ясните постове и подкрепата

ПС: колеги благодаря ви за ясните постове и подкрепата
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани