Врати(трудно се затварят) 1.6 компакт 96-та

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 13 Дек 2008, 0:56

Тъпа работа при купето тея ядове ги няма ,а аз се си мислех че са с еднакви врати
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 13 Дек 2008, 1:02

Ми на дължина са сходни, но рамката горе при удара си с гумената изолация изисква почти същото усили като долната част на вратата, която се удря в долната част на уплътнението. От там идва разликата. Просто е голяма врата.
А зависи Питбула кво има предвид де... ако са клеясали пантите и ако вътре в механизма е леш, то си иска яко разглабяне и киснене в корасилин. После с масльонката и става перфектно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 13 Дек 2008, 1:20

Мислех си че компота е като купето без рамка :roll:
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 13 Дек 2008, 2:33

да и аз със малко повече сила ги затварям, а като си спомня на рено 19 как се затварят, като някой вестник :mhihi: ако я затворя така, като на компота ще ми остане в ръката :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Мнение от P1tbuL » 13 Дек 2008, 11:16

един колега по -нагоре беше питал с кво ги смазваме .. със машинна грес на шел ... а иначе лилоф човече няма клеясало ръчках ги пантите явно на мен ми се струва просто си е тежка вратата май ....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Дек 2008, 11:38

P1tbuL написа:един колега по -нагоре беше питал с кво ги смазваме .. със машинна грес на шел ... а иначе лилоф човече няма клеясало ръчках ги пантите явно на мен ми се струва просто си е тежка вратата май ....

Пробвай просто да държиш врата докрай като я затваряш от вътре,
а когато я затваряш от вън не я бутай горе на ъгъла на стъклото,а посредтата,определено се затварят по добре по този начин :idea:
А в сравнение с другите Е36 ми се струват по леки вратите и можеби затова им трябва повечко сила за затваряне :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Мнение от P1tbuL » 15 Дек 2008, 10:18

еми така ще да е .. не е болка за умиране :) просто съм перфекционист но явно съм се фанатизирал нещо ... КЛЮЧ на темата

ПС: колеги благодаря ви за ясните постове и подкрепата

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook