гасне докато е студена

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.11.2008
Местоположение: Sofia

гасне докато е студена

Мнение от MiroBMW3 » 09 Дек 2008, 23:23

сутрин когато паля, а дори и да не е сутрин, просто когато колата още е студена след запалване колата гасне веднага трябва да поддържам високи обороти за да не гасне докато загрее дайте предположения
благодаря
316

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: гасне докато е студена

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2008, 23:29

MiroBMW3 написа:сутрин когато паля, а дори и да не е сутрин, просто когато колата още е студена след запалване колата гасне веднага трябва да поддържам високи обороти за да не гасне докато загрее дайте предположения
благодаря


Горивен филтър-от там почни.Термометър.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.11.2008
Местоположение: Sofia

ре

Мнение от MiroBMW3 » 09 Дек 2008, 23:32

термометър какво ще рече
316

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2008, 23:37

Термометъра,който мери температурата на антифриза и я казва на ECU-след малко ще ти кажа стойностите му при различни температури-махаш буксата и мериш с мултицет.При:

-7 - 8кОм
+20 - 2кОм
+80 - 0.3кОм

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 10 Дек 2008, 1:06

:yes:
Има много коли и ....BMW
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е 30 хавтомат

Мнение от kamika » 10 Дек 2008, 12:48

Саштото беше и при мен,провери си меката връзка от дебитомера до колекторите.Малко реставрация със силикон и изолирбанд и сега е екстра :mhihi:
MADTEAM

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 10 Дек 2008, 19:59

При мен го прави от запушени дюзи,но не държа педала на 2000 оборота.А иначе върви ли нормално като загрее,или все едно бубути?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 10 Дек 2008, 22:53

колега има една тема за маркучна и клапана на картерните газове. погледния. при мен също гасне но само като е студена и проблема се оказаха въпросните неща. погледни си ги и ти.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: СA
Пол: Мъж

Мнение от Superexstatic » 11 Дек 2008, 16:44

същия проблем имам
гасне до навлизане в средата на синята зона
после се стабилизира на 900 оборота и си работи нормално
обаче ако се кача на царигардско и навън е доста студено примерно някъде от окръжна до отбивката за лозен и стрелката на температурата почти се е върнала в синьото ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 11 Дек 2008, 16:49

bakzo написа:същия проблем имам
гасне до навлизане в средата на синята зона
после се стабилизира на 900 оборота и си работи нормално
обаче ако се кача на царигардско и навън е доста студено примерно някъде от окръжна до отбивката за лозен и стрелката на температурата почти се е върнала в синьото ?


Термостат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 11 Дек 2008, 18:41

запушени дюзи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 11 Дек 2008, 21:13

имах този проблем като я взех, смених горивния филтър и всичко се оправи :) бягай за филтър
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от niksan repsol » 12 Дек 2008, 21:01

братле,при мен се оказа от дюзите,ултра звук и сега пали чисто!но на м44 на дюзите има нанал за въздух който не може да се изчисти и сега на празен ход мотора не е спокоен.ще ги сменя и ще ви пиша.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 12 Дек 2008, 21:09

и аз да кажа за клапана на картерните газове , оказва се доста колеги го имат този проблем , по принцип се търпи , колата не работи спокойно на обороти , при натоварване с повече консуматори след отнемане на газта може и направо да угасне , при теб може да е от ред други неща , най добре направи една диагностика , и виж дали ще излезе грешка на клапана , ако не почисти дюзи и стъпковото моторче с ултразвук, провери мъркучите включително големия гофриран преди дебитомера , има един много елементарен тест , изпорзва се контактен спрей , повечето майстори го имат в сервиза , палиш колата , оставаш я на обороти , и пръскаш около мъркучите със спрея , ако оборотите веднага се стабилизират , значи някаде смуче въздух
BMW 318is

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook