Това същото ли е и при вас

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Това същото ли е и при вас

Мнение от kmet » 08 Дек 2008, 18:10

Здравей те
много четох за проблеа в нета но проблема при мен е по различен Става въпрос за М40 316 92г
Когато запаля колкото и да е студено нямам никакво почукване на повдигачи След 40-50 секунди се усеща че започва барабана на 1-2 повдигача След 20-30 секунди изчезва но подам ли гас над 2500 оборота като севърнат на 850 отново чукат за 5-10 секунди и после отново Когато загрее има само причукване като при аванс в оборотите между 1200 - 1800 после няма нищо Когато угася колата лампата за маслото светва след 1-2 минути Манометъра показа налягане на ниски 2-2.5 при високи 5-5.5 Всичко е ново повдигачи на 1.5 год вал и кобилици на 3 месеца

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 08 Дек 2008, 18:50

според мен важно е когато загрее да не чукат,то при студен двигател ще почукват.Аз по принцип изчаквам известно време(не много :mhihi: ) преди да тръгна(ако е възможно разбира се)да позагрее.Много важно е маслото ти,ако си с 15/40 ще чука.Замисли се в/у тези дребни неща,за маслото,какво е,кога си го сменял.М40 не носи гъсто масло,апък при вас е балкан,зимата е студена... :mhihi:
P.S-от кога Плачковци е град.. :mhihi: ,не се обиждай,в кръга на майтапа го казвам!!много хубава природа имате,на тоя чист въздух няма напиване.. :mhihi: ,досте често ходя там за почивните дни :mhihi: на кого е онова удареното купе нагоре към язовирната стена?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Това същото ли е и при вас

Мнение от ивчо3 » 09 Дек 2008, 10:45

kmet написа:Здравей те
много четох за проблеа в нета но проблема при мен е по различен Става въпрос за М40 316 92г
Когато запаля колкото и да е студено нямам никакво почукване на повдигачи След 40-50 секунди се усеща че започва барабана на 1-2 повдигача След 20-30 секунди изчезва но подам ли гас над 2500 оборота като севърнат на 850 отново чукат за 5-10 секунди и после отново Когато загрее има само причукване като при аванс в оборотите между 1200 - 1800 после няма нищо Когато угася колата лампата за маслото светва след 1-2 минути Манометъра показа налягане на ниски 2-2.5 при високи 5-5.5 Всичко е ново повдигачи на 1.5 год вал и кобилици на 3 месеца

Не желая да те плаша, но това което описваш хич не е на добре. Първо са сменяни кобилиците, вала и повдигачите. Имам съмнение за запушена маслена магистрала към главата. Съдя за това по късното светване на лампата на маслото. На маслената помпа има редукционен клапан за налягането и при замерване показва нормални стойности. Имах кола с двигател М40 в перфектно състояние и никакъв шум от тракащи повдигачи не се чуваше при различни натоварвания и различни температури. Лампата на маслото светваше няколко секунди след изключване на двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 09 Дек 2008, 11:10

маслото е 10w40 двигателят е промиван 3 пъти със препарат на VALVOLIN ЕФЕКТ НЯМА Когато сменях кобилици пробвах на стартер качвали в тръбичката масло - хвърля много добре и силно Дай те съвет как да го почистя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Дек 2008, 15:34

демонтирай тръбичката и я зачисти основно .. на стария на М40ката имаше запушване и вала беше изяден направо ... след замяната му заедно с кобилиците и повдигачите никога не трака нито топла нито студена ,стана 2 години

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 09 Дек 2008, 18:13

Възможно ли е както предполагат и колегите,да имаш запошена магистрала(и).Преди да го промиваш беше ли мръсен отвътре,дане би да са се отлюпили барчета от нагара,например и да запушват?Новото масло очерни ли се веднага след смяната?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 10 Дек 2008, 11:06

маслото не се очерва веднага а промиването направих по късно след като усетих чукането /след две смени на масло/ Този шум се появи когато смених немското масло с купено в бг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 10 Дек 2008, 13:41

Под"немско"ако разбираш маслото с което е внесена колата,възможно ли е да е била с някаква добавка?И поправиме,но не разбрах когато загрее колата пири нормално каране,чува ли се чукането на клапаните или само на студен двигател?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook