Помощ за изпаренията от резервоара

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 03 Ное 2008, 14:54

И аз имам такава простотия за изпарения и малко след като взех колата, едната втулка в която влиза маркуча се счупи и един майстор запуши маркуча с едно болче, за да не дърпа въздух от там и от тогава така си карам :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 07 Дек 2008, 20:06

Някой може ли да ми каже каде се включват тея испарения в колектора, че никаде в "Реалоем" не го виждам?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 07 Дек 2008, 21:11

Добре де, щом има резистор трябва и ток да има тогава...хм странно :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 07 Дек 2008, 21:51

Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ? :help:


да и аз така съм чувал от майсторите
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 08 Дек 2008, 11:24

phantomas написа:
Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ? :help:


да и аз така съм чувал от майсторите

Това е както казвате система за отвеждане на бензиновите изпарения от резервоара през цилиндър с активен въглен, свързан с два маркуча от които единия виси свободно, а другия се свързва със смукателния колектор и отвежда бензинобите изпарения заедно с горивната смес в цилиндрите. Клапанът служи да ограничава до известна степен достъпа на парите през маркуча, като когато е затворен напълно се създава вакуум в резервоара, а оттам и гаснене на двигателя, тресене и т.н. Работата на самия клапан се управлява от въпросния резистор номер осем 1000 ома. Последното е мое предположение, защото като гледам на М43 и М42, самият резистор се явява неразделна част от клапана.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 08 Дек 2008, 11:33

ивчо3 написа:
phantomas написа:
Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ? :help:


да и аз така съм чувал от майсторите

Това е както казвате система за отвеждане на бензиновите изпарения от резервоара през цилиндър с активен въглен, свързан с два маркуча от които единия виси свободно, а другия се свързва със смукателния колектор и отвежда бензинобите изпарения заедно с горивната смес в цилиндрите. Клапанът служи да ограничава до известна степен достъпа на парите през маркуча, като когато е затворен напълно се създава вакуум в резервоара, а оттам и гаснене на двигателя, тресене и т.н. Работата на самия клапан се управлява от въпросния резистор номер осем 1000 ома. Последното е мое предположение, защото като гледам на М43 и М42, самият резистор се явява неразделна част от клапана.


каде по точно се свързва с колектора на М50, че никаде него виждам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 08 Дек 2008, 11:35

При старите автомобили без система за отвеждане на бензиновите изпарения има само един маркуч в горната част на резервоара, който служи за навлизане на въздух при изразходване на горивото и предотвратяване на вакуума. Както знаете около резервоара на тези автомобили постоянно смърди на гориво. Филтърът с активан въглен се слага от екологична гледна точка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 08 Дек 2008, 11:38

Zaho написа:
ивчо3 написа:
phantomas написа:
Zaho написа:Питам за тези Изпарения защото При диагностика компа ми го отчита че клапана за испаренията неработи
А и някаде бях чел, че кога не работи тази система има вероятност от това да ти обеднява сместа и да ти работи неравномерно на празенход колата ? :help:


да и аз така съм чувал от майсторите

Това е както казвате система за отвеждане на бензиновите изпарения от резервоара през цилиндър с активен въглен, свързан с два маркуча от които единия виси свободно, а другия се свързва със смукателния колектор и отвежда бензинобите изпарения заедно с горивната смес в цилиндрите. Клапанът служи да ограничава до известна степен достъпа на парите през маркуча, като когато е затворен напълно се създава вакуум в резервоара, а оттам и гаснене на двигателя, тресене и т.н. Работата на самия клапан се управлява от въпросния резистор номер осем 1000 ома. Последното е мое предположение, защото като гледам на М43 и М42, самият резистор се явява неразделна част от клапана.


каде по точно се свързва с колектора на М50, че никаде него виждам

Маркуч номер три на схемата. Като гледам се свързва от вътрешната страна точно преди дроселовата клапа. На моя мотор М42 този маркуч се свързва точно в долната част на тръбата преди дроселовата клапа.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 08 Дек 2008, 11:48

Някаде четох че Еку-то взима информация от тоя клапан и според това корегира сместа защото все пак в тея испарения има гориво!
И когато не е наред обеднява сместа и колата неработи как требва а на мен ми даде грешка при диагностика точно този клапан.

А никаде по дросела и колектора невиждам място кадето да се включват тези изпарения за да си взема втора ръка тая система и да си я добава към мотора че в момента я няма гадните изпарения

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 08 Дек 2008, 18:37

може ли някой да постне снимка от реалоема за м42 е36 с номерчето каде се намира точно маркуча и клапана
BMW 318is

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook