проблем от хидравликата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем от хидравликата
Здравейте.
От скоро съм собствник на една 318- ка(смених си 525 ТДС-а)
и нищо не и разбирам.
Проблема:
Вчера, след малко екшън както си бях ядосан, нещо неможах да взема един завой(не се смейте), и се качих на един пън.
Щети нямам освен гърнето и една тръбичка която според мен е за хидравликата(намира се отдолу под радиатора-пред картера)
Въпросната тръбичка се е смазала напражо но не тече.
Предполагам че е за хидравликата, защото волана ми присецва на завой- все едно съм без хидравлика.
Интересува ме мога ли да сменя въпросната тръбичка с маркуч и скоби- временно, докато вкарам колата в бокса.
Има ли някакви високи температури, налягане?
Благодаря за отделеното време и за помощта която съм сигурен че ще ми окажете.
От скоро съм собствник на една 318- ка(смених си 525 ТДС-а)
и нищо не и разбирам.
Проблема:
Вчера, след малко екшън както си бях ядосан, нещо неможах да взема един завой(не се смейте), и се качих на един пън.
Щети нямам освен гърнето и една тръбичка която според мен е за хидравликата(намира се отдолу под радиатора-пред картера)
Въпросната тръбичка се е смазала напражо но не тече.
Предполагам че е за хидравликата, защото волана ми присецва на завой- все едно съм без хидравлика.
Интересува ме мога ли да сменя въпросната тръбичка с маркуч и скоби- временно, докато вкарам колата в бокса.
Има ли някакви високи температури, налягане?
Благодаря за отделеното време и за помощта която съм сигурен че ще ми окажете.
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Маркучите за хидеавликата са гумени и най вероятно си смачкал някой друг.
Сложи снимка по възможност за да не гадаеме
Сложи снимка по възможност за да не гадаеме


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=20
под №7
в момента няма как да я снимам , но точно тази част е смачкана
RETURN PIPE WITH COOLING COIL/COOLING COIL NO LONGER NEEDED
под №7
в момента няма как да я снимам , но точно тази част е смачкана
RETURN PIPE WITH COOLING COIL/COOLING COIL NO LONGER NEEDED
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
точно за тая шибания си помислих...
Номенклатурен номер : 32411093137
Описание : МАРКУЧ
Ед.цена (с ДДС) : 144.62 BGL
Няма наличност
върви с целия маркуч... търси secon hand
иначе извади от тази цена 10-13% за да се ориентираш за НОВ
Номенклатурен номер : 32411093137
Описание : МАРКУЧ
Ед.цена (с ДДС) : 144.62 BGL
Няма наличност
върви с целия маркуч... търси secon hand
иначе извади от тази цена 10-13% за да се ориентираш за НОВ
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
bobsi_sf написа:знаяи варианта да се отреже смачканата част и да я наставя с масленоустойчив маркуч и скоби го отписвам?
Това в което не съм сигурен е че скобите ще издържат на налягането... Отделно не е лошо да помислиш да си смениш и самото казанче (т'ва е консуматив при БМВ) 'шот вътре в него е и филтъра. И ако е запушен щи надува и маркучите а повярвай ми един маркуч е по-скъп от едно казанче... Така и така си се хванал на хорото

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани