температура на водата при Е36 320инж.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- josefincho
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: sofia
hi
да питам смених си термостата на стария които свалих пишеше до 88с.а на новия 96с но стрелката пак не мърда от средния диапазон а парното ми е много силно сега на 1 не се издържа а стрелката не марда от средата каквото и да права и незнам дали не са и височки градуси те или е нормално
p4elara
- vasilevs1981
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28.10.2008
Колеги аз имам подобен проблем градусите ги държи на 12 и 1 но по лошото е че когато почна да изкачвам нанагорнище по бавно имам предвид със скорост под 50км/ч започва да загрява до сега не е стигало червеното защото пущам парното на мах и температурата отива пак на 12 и 1 но това не е решение.термостата го смених нов но продължава да го прави.
Ще съм много благодарен ако някой знае от какво може да е този проблем.
Колата е Е36 318 и комби 97г.
Ще съм много благодарен ако някой знае от какво може да е този проблем.
Колата е Е36 318 и комби 97г.
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
vasilevs1981 написа:Колеги аз имам подобен проблем градусите ги държи на 12 и 1 но по лошото е че когато почна да изкачвам нанагорнище по бавно имам предвид със скорост под 50км/ч започва да загрява до сега не е стигало червеното защото пущам парното на мах и температурата отива пак на 12 и 1 но това не е решение.термостата го смених нов но продължава да го прави.
Ще съм много благодарен ако някой знае от какво може да е този проблем.
Колата е Е36 318 и комби 97г.
Има хиляда теми по този въпрос.
Вероятно термостата ти отваря, щом казваш че е нов ( ако не е менте ), и проблема ти е в виско съединителя , ако е сдал багажа.
Проблема при продължително изкачване е че караш бавно - т.е. няма силна обдухваща струя на радиатора, но пък караш на високи обороти при голяма натоварване на двигателя, от там ако перката не се включи за да насмогне и колата почва да прегрява.
Аз лично си мислех че виското се включва само лятото, но забелязах че ако изкачваш продължително и в задръствания , се включва и зимата.
Другия вариант е водна помпа, ако е започнала и тя да си ходи, може да превърта в оста и да не върти водата с необходимия дебит, от там също може да прегрее.
Както bmwdriver написа още в началото на темата.
Още при копуване на колата е хубаво тези 3 важни компонента да се сменят ВИСКО,ВОДНА ПОМПА,ТЕРМОСТАТ.
Ако пък имате проблеми с температурата е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!
Да ама не, никой не чете, стегнете се малко и не се дръжте като бавно развиващи се с тия тъпи въпроси.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Погледни си реостата на перката (намира се в долната част на предпазната решетка от към маторя, ма така с гледане мое и да не разбереш дали е читав -> диагностика)... може да ти е изгоряла 1-вата степен... и да се включва чак 2-ра, ма трябва да видиш и какви са ти градусите на датчика на радиатора (като застанеш пред колата и погледнеш радиатора от ляво - бучнат е най-отгоре.. стърчи... погледни му градусите...). Ако ти е сменен тоя датчик с по-високи градуси може да не стига до 2-ра степен и докат да развърти и датчика на блока да отчете достатъчно, че да ти мръдне стрелката... само за справка - стрелката "тръгва" надясно при 102С...
Едва ли обаче проблема ти е от перката... според мен ти е друг - или имаш недостатъчно охладителна течност или имаш запушване (външно или вътрешно) по радиатора (радиаторите на клима и вода при тия коли са един зад друг)... приемаме, че водната помпа е ОК (че ако не е - ясна работата)....тва да си в движение и да ти мърда стрелката при читав термостат - не е от ел. перката... изключено... реално дори при 2к оборота, водната помпа върти достатъчно бързо, че да насмогва да върти водата при по-натоварен матор.. а ти при 40км/ч на ква предавка и кви RPM изкачваш? 1-ва с педала до ламарината? едва ли..
Едва ли обаче проблема ти е от перката... според мен ти е друг - или имаш недостатъчно охладителна течност или имаш запушване (външно или вътрешно) по радиатора (радиаторите на клима и вода при тия коли са един зад друг)... приемаме, че водната помпа е ОК (че ако не е - ясна работата)....тва да си в движение и да ти мърда стрелката при читав термостат - не е от ел. перката... изключено... реално дори при 2к оборота, водната помпа върти достатъчно бързо, че да насмогва да върти водата при по-натоварен матор.. а ти при 40км/ч на ква предавка и кви RPM изкачваш? 1-ва с педала до ламарината? едва ли..
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани