динамото зарежда много
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- adonis
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.07.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318
- Мечтае да кара: 850
Аз мисля че тои го замери при запалена кола и свален акумулатор.Възможно ли тогава да е показал 16.00?А за по сигурно ще отида на друг които продава и замерва акумулатори до стадион Спартак? 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: динамото зарежда много
adonis написа:adonis написа:Колеги.Ходих да ми замерят тоци и акумуллатор в Варна до автогарата-и се оказа че при 1000 оборота динамото зарежда 16.00 а след това включих светлини и парно и показа 15.60>15.80.Човека каза че това подаване ще съсипе акумулатора,понеже презареждало акумулатора.Къде може да е проблема? За 318i
Абе аз като го замерих сега ми показва 13.7.Значи слагам мултисета на плюс и минус на акумулатора когато е запалена колата ими показва 13.7.
Тка ли се измерва?
на клемите брато, на клемите
- adonis
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.07.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318
- Мечтае да кара: 850
Re: динамото зарежда много
Да де на клемите обаче с акумулатора или без?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
adonis написа:Аз мисля че тои го замери при запалена кола и свален акумулатор.Възможно ли тогава да е показал 16.00?А за по сигурно ще отида на друг които продава и замерва акумулатори до стадион Спартак?
Каква е тая глупост да се оставя работеща кола без акумулатор.

- adonis
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.07.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318
- Мечтае да кара: 850
А не четеш ли че като се прибрах в къщи по късно го замерих при запален двигател и ми показа 13.7.А този как го изкара 16
как го е мерил незнам?И затова утре мисля да отида и при друг.

- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Много груба грешка е да откачиш акумулатора при работещ двигател-не го прави и не давай на друг да го прави с твоята кола
. Ако "майстора" го е мерил така може да постигне подобни стойности, но след твоето замерване си мисля, че нямаш проблем със зареждането. А защо изобщо се съмняваш в алтернатора-някакъв проблем има ли колата?

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Не разбрах причината да ходиш да ти замерват заряда на акумулатора,но и аз те съветвам да не правиш експерименти,откачайки клема при работещ двигател!!!В момента на разкачането,поради разтоварване на алтернатора(зареждащият се акумулатор е товар),се получава пик на напрежение,който в зависимост от оборотите на двигателят може да достигне до 30V!Напрежение на "заряд"се измерва при свързани клеми!Трябва да е от 13.7-14.6V От опит мога да кажа,че до 15V няма проблем.Правил съм електронен реле-регулатор,използвайки операционен усилвател 723,работещ като компаратор.Беше много надежден!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
adonis написа:А не четеш ли че като се прибрах в къщи по късно го замерих при запален двигател и ми показа 13.7.А този как го изкара 16как го е мерил незнам?И затова утре мисля да отида и при друг.
Тогава защо ни занимаваш-някакъв майстор искал да измисли несъществуваща повреда и да ти вземе парите за ремонт.


- adonis
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.07.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318
- Мечтае да кара: 850
Кплеги благодаря ви много за съветите.Накрая ще излезе много шум за нищо,съмнявам се че този нещо е объркал,затова утре ще отида при друг и ако няма проблеми ще си дам почивка (аман от маистори всеки втори МАИСТОР).Утре ще пиша кво е станало, и все пак благодаря ви много защото щях да се вкарам в някакви филми без да знам. 

- adonis
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.07.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318
- Мечтае да кара: 850
Така колеги днес сутринта замервам значи с мултисета и наистина ми показва 14.8 а като вдигна обороти 15.8 и за по сигурно отидох до спартак и човека го замери и тои ми каза същото че ще се скапе акумулатора,така отивам аз при еладжия и тои ми свали динамото и смени регулатора и почисти динамото каза че лагерите са добре и там кво беше онуи медното,и паля аз значи след туи и мултисета показва 14.20 и не мърда повече,след около половин час пробвам да замеря и ми показва 13.70,а след като я покарах малко след 1 час ми показа 13.20>13.40.Искам да запитам нормално ли е така да ги редува и мени стоиностите?А релето се оказа оригиналното от 92год. и го смених с някакво англииско 18лв понеже имаше един магазин близо до гаража.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани