Висок разход след смяна на масла...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Axis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
Висок разход след смяна на масла...
Колеги знам, че това е сигурно 156тата тема по въпроса за разхода, но все пак. Всичко започна със смяна на масла - сложих Castrol, смених и свещи, кабели - Bosch, и въздушен филтър. Логично след тези неща е да ми падне, разхода поне малко. Да ама не - качи се и то много. Последните 2 дена съм минал с един резервоар 570км., изцяло извън градско, което грубо си е над 10 на сто извън града. Преди да сменя маслата с един резервоар минавах поне 700км. Ходих на диагностика, казаха че всичко и е перфектно, т.е. ламбда сондата е ОК, горивната помпа е ОК, термостата си работи.
От каде може да идва промяната??? Кога трябва да разкарам катализатора???
И още един въпрос. Check за маслото, т.е. онова със зелените и червената светлинка трябва ли да свети постоянно докато е запалена колата, защото сега ми го показва само когато дам на контакт и като запаля изгасва, а преди това имам спомен, че светеше постоянно???
От каде може да идва промяната??? Кога трябва да разкарам катализатора???
И още един въпрос. Check за маслото, т.е. онова със зелените и червената светлинка трябва ли да свети постоянно докато е запалена колата, защото сега ми го показва само когато дам на контакт и като запаля изгасва, а преди това имам спомен, че светеше постоянно???
Здрасти колега.
Относно необичайно високият разход, според мен е ламбда сондата. Наскоро четох, че повечето компютърни диагностики отчитат дали ламбдата има сигнал, а не дали функцонира правилно.
При катализатора, признаците са силна миризма в купето на сяра и развалени яйца, доколкото знам....
За индикацията на зелените светлинки, да свети само на контакт, след старта на двигателя да загасва - това е нормално.
Пиши какво е станало, като решиш проблема, успех
Относно необичайно високият разход, според мен е ламбда сондата. Наскоро четох, че повечето компютърни диагностики отчитат дали ламбдата има сигнал, а не дали функцонира правилно.
При катализатора, признаците са силна миризма в купето на сяра и развалени яйца, доколкото знам....

За индикацията на зелените светлинки, да свети само на контакт, след старта на двигателя да загасва - това е нормално.

Пиши какво е станало, като решиш проблема, успех
- ultravioletman
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.11.2008
- Местоположение: горна оряховица
проблема е от ламбда сондата бмв-тата могат да варвят без ламбда сонда.може да се провери като се отка4и отдолу накраиника.а при смяна на маслото се зануляват стоиностите на индикатора за масло по принцип в сервизите взимат пари за това нулиране,но може да се нулира ако малко му разбира6 

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани