голям проблем-някой може ли да ми помогне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: russe

голям проблем-някой може ли да ми помогне

Мнение от pecheli316 » 07 Ное 2008, 22:50

здравейте,искам да ви разкажа за проблем който ми се случи в4ера и някой ако може да ми даде някакъв съвет какво да направя.имам бмв 316и от 2 години и досега не ми е правила никакъв проблем,още като я взех и направих основен ремонт отвсякъде,но в4ера ми се слу4и следното.не бях я карл 2 седмици защото имах служебни зада4и.прибирам се аз отивам си при нея и я запалвам без проблем,из4аках малко да си загреи и тръгнах по зада4и,стигнах до мястото и слизам,след 30 минути се връщам завъртам клю4а нищо нестава,светна ми таблото но само това,след това и таблото много слабо запо4на да свети.развих клемите,из4истих ги,пак ги слагам но колата пак неще да запали.тръгват да ме дърпат,нямам авариини,нямам мига4и нямам никакви токове.от какво може да бъде според вас,някой имал ли е същия проблем.даваха ми ток от друг акумолатор пак неискаше да запали
Последна промяна pecheli316 на 07 Ное 2008, 22:58, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Мнение от overclock » 07 Ное 2008, 22:58

Виж масата - от минуса на акумулатора към шасито.Това с подаването на ток почти никога не се получава поради менте кабели.Вземи мултицет и мери - напрежението на акумулатора, на клемите, на плюса на акумулатора и маса......
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: russe

Мнение от pecheli316 » 07 Ное 2008, 23:01

overclock написа:Виж масата - от минуса на акумулатора към шасито.Това с подаването на ток почти никога не се получава поради менте кабели.Вземи мултицет и мери - напрежението на акумулатора, на клемите, на плюса на акумулатора и маса......
възможно ли е изведнъж да из4езне абсолютно мси4ко по този на4ин ако е от клемите.само алармата ми се вклю4ва нищо друго неработи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 07 Ное 2008, 23:25

От акумулатора е , може да е поостарял и докато си бил ангажиран съвсем да се е изтощил, карал си я но акумулатора на се е заредил достатъчно и затова е станало така, виж с мултицет какво напрежение ти дава на клемите(трябва да е 12в.поне) , после ако има друг акумулатор смени го и пак замери с мултицета но запали мотора...напрежението(13,5-14,5В. трябва да е) Ако измереното втория път не е толкова при запален двигател проблема може да е в генератора (износени четки, реле и т.н.) а лампата на таблото просто да е изгоряла и да не отчита че генератора ти незарежда...Успех 8)
свн

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: russe

Мнение от pecheli316 » 07 Ное 2008, 23:33

svetoslavned написа:От акумулатора е , може да е поостарял и докато си бил ангажиран съвсем да се е изтощил, карал си я но акумулатора на се е заредил достатъчно и затова е станало така, виж с мултицет какво напрежение ти дава на клемите(трябва да е 12в.поне) , после ако има друг акумулатор смени го и пак замери с мултицета но запали мотора...напрежението(13,5-14,5В. трябва да е) Ако измереното втория път не е толкова при запален двигател проблема може да е в генератора (износени четки, реле и т.н.) а лампата на таблото просто да е изгоряла и да не отчита че генератора ти незарежда...Успех 8)
благодаря ти за съвета,да се надяваме 4е е от това но ми е страннно 4е нищо не е в деиствие,дори и аварийните

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от mg87 » 08 Ное 2008, 10:55

щом си запалил без проблем при положение че не си я пипал 2 седмици 100% не е от акомулатора, може да е динамото но не и акомолатора ;)

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 08 Ное 2008, 11:18

mg87 написа:щом си запалил без проблем при положение че не си я пипал 2 седмици 100% не е от акомулатора, може да е динамото но не и акомолатора ;)

Колега не е 100%,защото на мен ми се е прецаквал акумолатора в движение просто се пука някоя клетка и край с него и ток да ти дават не става.
Най-добре го замери и тогава вече виж почни да търсиш другаде причината.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 08 Ное 2008, 13:38

да запитам и аз нещо - периодично взе да не ми пали. тоци има , върти , но... най много да изкашля и .. нищо...
(и топла и студена)
след известно време пробвам - бръм от 2-ри зъб дет се вика...
това от какво може да е ? компа ? кабелче нещо ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Ное 2008, 20:06

ТУРБО написа:
mg87 написа:щом си запалил без проблем при положение че не си я пипал 2 седмици 100% не е от акомулатора, може да е динамото но не и акомолатора ;)

Колега не е 100%,защото на мен ми се е прецаквал акумолатора в движение просто се пука някоя клетка и край с него и ток да ти дават не става.
Най-добре го замери и тогава вече виж почни да търсиш другаде причината.

Тук съм съгласен, преди две години батерията с която купих колата така ме хвърли за нула време. Бях на мач в Търново, на полувремето я местих горе на паркинга, свършва мача и.... :mhihi: Пътна помощ. Преди това един чичка опита да помогне,ама кабелите бяха някакъв шит, пална той Алеко-то, вдига обороти, ама баварката се не поклаща. :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 08 Ное 2008, 20:20

Провери релетата да не са ти залепнали.Аз така ми замина първия акомулатор.Релето за отоплението на задния прозорец залепнало,и стапя акомулатора за борени часове.Особено ако е по старичак.
Може да е залепнал ейтака изведнуж не се знае нищо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 14 Ное 2008, 12:34

акумулатора е!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 14 Ное 2008, 18:44

Аз имах същия проблем, но в движение :mhihi: . Карам си аз колицата и съм пуснал баса до max. И както си карам двигателя изгасна, след минута и таблото изчезна. :mhihi: . Викнах един приятел и ме издърпа до нас. На другия ден ми казаха, че акумулатора ми е заминал. Но аз не повярвах понеже беше почти нов 100% оригинален Bosh. Заредих акумулатора, запалих колата и след 10 мин. пак няма ток. :mhihi:
Свалих алтернатора и погледнах четките( то не бяха останали такива де :mhihi: ). Купих едни четки за към 30 лв. и работата се оправи.(ток колкото искаш). Купих и як кондензатор за музиката, че....... :mhihi: :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook