zagrqva

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

zagrqva

Мнение от ///Micev_87 » 09 Ное 2008, 13:56

zdr kolegi kolata mn mi gubi voda prez 4-5 dni i dolivam po 3-4 litra za6to taka :(

--------------------------------------------
КИРИЛИЦА!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1582
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 09 Ное 2008, 14:11

Ами най-логично е да имаш теч ;-) Иначе не виждам къде ще губиш 3-4 литра.
Друг вариант (само че не може да губи чак по 3-4 литра) е да не си обезвъздушил.
Така че пробвай на първо време (така и така е неделя и сервизи няма) да я обезвъздушиш и виж ако пак става същото значи проблема е по сериозен.
Последна промяна PeReZ на 15 Ное 2008, 3:16, променена общо 2 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 25.08.2008

Мнение от bobidogg » 09 Ное 2008, 16:45

за мен тази кола има изгоряла гарнитура на главата и гори антифриза и затова няма течове и загрява отиваи по скоро да е видят

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 09 Ное 2008, 16:59

Виж някъде да нямаш малък теч като мен и да не се забелязва дори :D
Beautiful Mechanical Wonder

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 09 Ное 2008, 18:14

и на мен така ми губише вода,много се чудих от каде е видимо не се виждаше докато не се вгледах в датчика на радиатора,под него имаше бяла следа от антифриза,,от там е таило,махнах датчика,изрязах от гума малко оплатнение и го сложих и сега е тип топ всичко,просто изпуска от там от кадето най-малко очакваш,огледай всичко най-подробно и чети във форума и много изписано по въпроса за течове и загуба на вода/антифриз.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 09 Ное 2008, 18:20

Първо пиши на Кирилица!!!Ако мотора ти работи добре и няма отклонения търси от къде изтича охладителната течност,и внимаваи че така бързо може да го прегрееш и после нова тема.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Мнение от ///Micev_87 » 12 Ное 2008, 15:13

благодаря колеги мн ми помогнахте поздрави :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525i 2004

Re: zagrqva

Мнение от King^of^Darknes » 12 Ное 2008, 15:56

flirt4o_ написа:zdr kolegi kolata mn mi gubi voda prez 4-5 dni i dolivam po 3-4 litra za6to taka :(

--------------------------------------------
КИРИЛИЦА!!!



и аз имам подобен проблем с 320 ката тази събота трябваше да карам едно приятелче на горе на доло защото сменяхме накраиниците на неговата 325тдс и ходехме по магазините за инструменти и както си карах погледнах че температурата на водата е влязла в червеното веднага спрях но нямаше от каде да взема вода или антифриз за да доливам докато се охлади и я оставих да поработи малко на свободна с цел да холади сама от перката обаче така и не можа да свали бързо градосите и в краина сметка я оставих там да истине след няколко часа се върнах с една туба вода и долях около 3 литра беше си изхвърлиза от антифриза през капачката след това смених датчика долях вода и обезвъздуших направих 2 километра да видя дали ще загрее не загря но имам съмнение че перката не работи добре и за това тази събота съм намислил да сменя перката и термостата и да направя по дълаг тест за да съм сигорен ако и тогава загрее я вкаравам в сервиза и да я оправят.

бях се вкарал в филми че съм изгорил гарнитурата и от там идват големи проблеми но за щастие не дава признаци на изгоряла гарнитура сега съм я заземил цяла седмица на паркинга и ходя на работа с на миака ми тоиотата :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 12 Ное 2008, 19:50

Колега мисля че проблема ти е или термостат или водна помпа,където пишеш за перката,ако имаш предвид виското не мисля,че вече в зимно време при изправни термостат и помпа би вдигнала градусите.А и на какво ниво е била охладителната течност преди да загрее,кога е гледа за последно?
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525i 2004

Мнение от King^of^Darknes » 13 Ное 2008, 1:44

pistata9889 написа:Колега мисля че проблема ти е или термостат или водна помпа,където пишеш за перката,ако имаш предвид виското не мисля,че вече в зимно време при изправни термостат и помпа би вдигнала градусите.А и на какво ниво е била охладителната течност преди да загрее,кога е гледа за последно?


преди около месец някаде последно погледнах антифриза и ми се стори добре не съм забелязал да има течове напоследак лежах под нея достатачно време но не забелязах да има теч и аз си мислех че може да е термостат но погледах перката варти си много слабо и не променя в смисал не почва да варти по барзо дори и да си покарал и да е загряла както трябва при подаване на газ също не променя скороста на вартене ще взема да погледна термостата и ако е така ще се радвам доста защото термостата е по евтиния вариант

колега термостата влиае ли на перката в смисал ако термостата е прецакан ще окаже ли влиание на перката имам в предвид дали ще се варти с едно темпо или ще си работи нормално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 13 Ное 2008, 8:47

Колега влиае естествено на перката,колкото повече загрява колата толкова повече почва да се върти перката (виското почва да зацепва) но това става при градуси над 90,така че не се тревожи че сега се върти по-бавно.Пак ти казвам вече е студено,и при изправен термостат и помпа,обезвъздушена система и нормално ниво на охладителна течност,виското няма да се включи.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525i 2004

Мнение от King^of^Darknes » 13 Ное 2008, 15:49

pistata9889 написа:Колега влиае естествено на перката,колкото повече загрява колата толкова повече почва да се върти перката (виското почва да зацепва) но това става при градуси над 90,така че не се тревожи че сега се върти по-бавно.Пак ти казвам вече е студено,и при изправен термостат и помпа,обезвъздушена система и нормално ниво на охладителна течност,виското няма да се включи.


благодаря за инфото колега ако имам време в събота ще сменя термостата а помпата ми се вижда че рабти защото водата си цирколира поне по мои наблиудения но може да сменя и нея за всеки случеи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 13 Ное 2008, 18:23

Сменяш ли помпата задължително от тези с желязната перка.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook