E36 Vanos Coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
Plamenavramov написа:tin написа:Plamenavramov написа:Добре де аз питам ти имаш ли? Май не нали!!! Какво лаете само из форума с тия ИС-и турбо та турбо а сложете па тогава расъждавайте!
искрено ме разсмя![]()
![]()
![]()
аз говоря за едно ти за трето...
Колега,предлагам да преключим с тия глупости ис или 20-ка,в крайна сметка няма да се разберем. Карай си ис-а аз 20-ката и кервана да върви!
точно това е че от 2 години съм с 320 ...




ивчо3 написа:Само спорове относно Ис-тината и двулитровия шестак, както казват някои, като на дербито Левски-ЦСКА. Не мога да си обясня защо са тези безсмислени спорове, като всеки от нас знае, че и единия и другия двигател са някъде във Б група. Направили са 2000 кубика шестака 150 к.с. заради данъците и феновете, които като чуят за шестак и им се привижда нещо неземно, или в най-лошия случай като средство, което оказва душевен оргазъм с "неповторимия" си звук от 6 гърла. Е, нямам нищо против тази екстра като шумния двигател, но инженерите от БМВ можеха поне малко да се постараят да го направят с по-голям торк от 190 n/m. Мощността в случая няма почти никакво значение: и 140 к.с. са предостатъчни за развиване на максимална скорост от порядъка 215-220 км/час. Както знаем въртящия момент се определя от произведението на тангенциалната сила, която действа по окръжност и рамото, което се определя от хода на буталото, формата на коляновия вал /имам в предвид противотежестите, които създават оптимален въртящ момент/, предавателното отношение между различните скорости и крайното предавателно отношение. И при двата модела М42; М44 и М50м;М52 с ходов обем 2 литра са с бързооборотни двигатели и нисък торк на ниските и средни обороти. Самата крива на въртящия момент има високоизразен пик някъде около 4500 оборота в минута и самата конструкция на двигателите, съчетана с прекалено тежките за този тип двигатели купета, както и задното предаване, при което има известна загуба на торк, поради наличие на кардан, налагат използването на къси предавки, за да има оптимални динамични качества при различно натоварване. Резултатът е тромави на старт, защото късите предавки са подходящи само са леки купета, малолитражни двигатели, които развиват максимални обороти повече от 7000 оборота в минута, но един път достигнали 80-100 и дори 170 км/час, всички тези резачки от другите марки автомобили, които толкова ни натрапват, като едва ли не нещо извънземно, а в същност са едни талиги с гнусно предно предаване, което го няма в нито един състезателен автомобил, може само да ви радват, когато видимо изостават от вас в състезанието, фенове на марката БМВ. Та да обобщим накратко и дано няма повече от тези безсмислени спорове 318is, срещу 320i. И двата модела са много добри, стига да ги оценявате със сърцето си, да се грижите за тях, като децата си, да им се радвате като ги настъпвате до дупка /те за това са направени/ и да не влизате в излишни спорове. Аз казах!!!!
едно компетентно мение най накрая !!! благодаря за което ! почерненото е 100% вярно според мен , на БМВ к.с са високи (да кажем 150) но въртящия момент е като на опел 136к.с.

47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани