Горивната помпа в резервоара.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Горивната помпа в резервоара.
Здравейте колеги съфорумци,имам нужда от помощ за избор на помпата в резервоара за BMW 325TDS,че моята вече два пъти се наложи да я почуквам за да тръгне отново.И имам чувството че когато резервоара ми е под средата колата по-малко върви и тогава се случва да спре помпата и се налага да я удрям.В някой сайтове пише че трябва да е с по-голям капацитет и налагане от обикновенните,защото колата е с турбина и трябва да има по-високо налягане на подаване на горивото.
Тук http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=3894 http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=3893 има две предложения за бензинова помпа за вътрешен монтаж,но не ми е ясно за дизела и бензина може ли да се използва една и съща.
Тук http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=3894 http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=3893 има две предложения за бензинова помпа за вътрешен монтаж,но не ми е ясно за дизела и бензина може ли да се използва една и съща.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Нямат нищо общо помпите на бензиновите.
Те работят на много по високо налягане.
Помпата в резервоара на тдс-а вдига 0.2бара налягане ,колкото да подкачи гориво до филтъра и другата помпа.
Имаш два варианта оригинална помпа на цена около 450лв. със цялата коруба около нея(просто така се продава).
Или само помпа на друга фирма производител.Цена около 120-130лв.
Миналата година смених мойта ,със втория вариант и до сега не съм имал проблеми.
Те работят на много по високо налягане.
Помпата в резервоара на тдс-а вдига 0.2бара налягане ,колкото да подкачи гориво до филтъра и другата помпа.
Имаш два варианта оригинална помпа на цена около 450лв. със цялата коруба около нея(просто така се продава).
Или само помпа на друга фирма производител.Цена около 120-130лв.
Миналата година смених мойта ,със втория вариант и до сега не съм имал проблеми.

Здр колеги видях тази тема и реших да споделя моя проблем. Проблема е следни когато остава колата да престои по-дълго време и след това пали доста трудно или понякой път като подам ряско газ и отнема гасне... няколко човека ми казаха ,че трява да сменя помпата ?
Някой ако има мнени или подобен проблем моля да сподели
Някой ако има мнени или подобен проблем моля да сподели

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Първо, искам да благодаря на vld за полезната информация. Точно това ми трябваше. Второ jmps, твоят проблем може да бъде в някакви обратни клапани в горивоснабдяващата система, които пречат на горивото да се върне обратно в резервоара. Имаше такава тема в която наш колега е решил този си проблем с някакъв клапан от Лада Самара, сложен на маркуча след горивния филтър. Този клапан пречи на горивото да се върне в резервоара и струва няколко лева.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Пичове ,не се занимавайте да измисляте нови подобрения на БМВ-тата
Няма смисъл от клапани и тем подобни побългарявания ,които са измислени от мързеливи майстори
Те нерешават проблема ,само го отлагат
Проблема на колегата се дължи на това ,че като престои колата системата се пълни с въздух и затова не пали или трудно пали.
Може да е от маркучите за обратната нафта,от гарнитурите на ГНП,от някоя протекла дюза,от кофти уплътнение на горивен филтър.
Или изгоряла помпа в резервоара,но тогава проблема ще го има само когато има малко нафта в резервоара - под 20л.

Няма смисъл от клапани и тем подобни побългарявания ,които са измислени от мързеливи майстори


Проблема на колегата се дължи на това ,че като престои колата системата се пълни с въздух и затова не пали или трудно пали.
Може да е от маркучите за обратната нафта,от гарнитурите на ГНП,от някоя протекла дюза,от кофти уплътнение на горивен филтър.
Или изгоряла помпа в резервоара,но тогава проблема ще го има само когато има малко нафта в резервоара - под 20л.

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
vld написа:Пичове ,не се занимавайте да измисляте нови подобрения на БМВ-тата![]()
Няма смисъл от клапани и тем подобни побългарявания ,които са измислени от мързеливи майсториТе нерешават проблема ,само го отлагат
![]()
Проблема на колегата се дължи на това ,че като престои колата системата се пълни с въздух и затова не пали или трудно пали.
Може да е от маркучите за обратната нафта,от гарнитурите на ГНП,от някоя протекла дюза,от кофти уплътнение на горивен филтър.
Или изгоряла помпа в резервоара,но тогава проблема ще го има само когато има малко нафта в резервоара - под 20л.

мисля , че и аз имам проблем с помпата на моето 316 . като дам газ и карам продалйително на 3500-4000 оборота и колата започва да губи мощност и да прекасва а по време на ускорение като стигне около 5000 оброта и изведнаж забива муцуната и да прекасва . като пусна газта да паднат оборотите до 1000 след това трагва с нова сила . откво е този проблеем ;((( плаче ми се вече . от помпата ли е ????
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани