Горивната помпа в резервоара.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Горивната помпа в резервоара.

Мнение от Dream_BMW » 29 Окт 2008, 12:11

Здравейте колеги съфорумци,имам нужда от помощ за избор на помпата в резервоара за BMW 325TDS,че моята вече два пъти се наложи да я почуквам за да тръгне отново.И имам чувството че когато резервоара ми е под средата колата по-малко върви и тогава се случва да спре помпата и се налага да я удрям.В някой сайтове пише че трябва да е с по-голям капацитет и налагане от обикновенните,защото колата е с турбина и трябва да има по-високо налягане на подаване на горивото.
Тук http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=3894 http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=3893 има две предложения за бензинова помпа за вътрешен монтаж,но не ми е ясно за дизела и бензина може ли да се използва една и съща.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Окт 2008, 12:24

Нямат нищо общо помпите на бензиновите.
Те работят на много по високо налягане.
Помпата в резервоара на тдс-а вдига 0.2бара налягане ,колкото да подкачи гориво до филтъра и другата помпа.

Имаш два варианта оригинална помпа на цена около 450лв. със цялата коруба около нея(просто така се продава).
Или само помпа на друга фирма производител.Цена около 120-130лв.
Миналата година смених мойта ,със втория вариант и до сега не съм имал проблеми.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Sofiq

Мнение от jmps » 29 Окт 2008, 14:13

Здр колеги видях тази тема и реших да споделя моя проблем. Проблема е следни когато остава колата да престои по-дълго време и след това пали доста трудно или понякой път като подам ряско газ и отнема гасне... няколко човека ми казаха ,че трява да сменя помпата ?
Някой ако има мнени или подобен проблем моля да сподели :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 03 Ное 2008, 17:01

Първо, искам да благодаря на vld за полезната информация. Точно това ми трябваше. Второ jmps, твоят проблем може да бъде в някакви обратни клапани в горивоснабдяващата система, които пречат на горивото да се върне обратно в резервоара. Имаше такава тема в която наш колега е решил този си проблем с някакъв клапан от Лада Самара, сложен на маркуча след горивния филтър. Този клапан пречи на горивото да се върне в резервоара и струва няколко лева.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Ное 2008, 18:14

Пичове ,не се занимавайте да измисляте нови подобрения на БМВ-тата ;)
Няма смисъл от клапани и тем подобни побългарявания ,които са измислени от мързеливи майстори ;) Те нерешават проблема ,само го отлагат :idea:

Проблема на колегата се дължи на това ,че като престои колата системата се пълни с въздух и затова не пали или трудно пали.
Може да е от маркучите за обратната нафта,от гарнитурите на ГНП,от някоя протекла дюза,от кофти уплътнение на горивен филтър.
Или изгоряла помпа в резервоара,но тогава проблема ще го има само когато има малко нафта в резервоара - под 20л.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 10 Ное 2008, 15:17

vld написа:Пичове ,не се занимавайте да измисляте нови подобрения на БМВ-тата ;)
Няма смисъл от клапани и тем подобни побългарявания ,които са измислени от мързеливи майстори ;) Те нерешават проблема ,само го отлагат :idea:

Проблема на колегата се дължи на това ,че като престои колата системата се пълни с въздух и затова не пали или трудно пали.
Може да е от маркучите за обратната нафта,от гарнитурите на ГНП,от някоя протекла дюза,от кофти уплътнение на горивен филтър.
Или изгоряла помпа в резервоара,но тогава проблема ще го има само когато има малко нафта в резервоара - под 20л.

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 11 Ное 2008, 0:29

мисля , че и аз имам проблем с помпата на моето 316 . като дам газ и карам продалйително на 3500-4000 оборота и колата започва да губи мощност и да прекасва а по време на ускорение като стигне около 5000 оброта и изведнаж забива муцуната и да прекасва . като пусна газта да паднат оборотите до 1000 след това трагва с нова сила . откво е този проблеем ;((( плаче ми се вече . от помпата ли е ????

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook