Трета скорост нещо умря
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
liloff написа:Не е ли по-логично при 1ва и 2ра да буксува съединителя, ако е прецакан. 4-5 са почти директни предавки и там ми се струва трудно да буксува съединител на обикновена кола
Съгласен съм че няма логика да е съдединител.
А доколкото знам 4-та е директна - 5-та индиректна
Според мен вкарваш 5-та, просто гледай оборотите, още повече докато си набрал имаш време да смениш 3-та 5-та и 4-та, за да видиш каква е разликата. Ако вкараш 3-та и после 5-та и няма разлика, значи просто неможе да иде на 3-та скорост


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
liloff написа:Не е ли по-логично при 1ва и 2ра да буксува съединителя, ако е прецакан. 4-5 са почти директни предавки и там ми се струва трудно да буксува съединител на обикновена кола
и 2>3 ми буксуваше като взех колата и като смених съединител и маховик с оригиналдъ няма такъв момент. ама е възможно. на 3та да ти боксува съединителя.
Dirty South утре ще ти напиша кви са оборотите на М42 при 3та с 50 точно само да се загледам, ама ти като сменяш по-рязко примерно от 2 към 3та при 3500- 4000 оборота след смяната дай яко гас и виж да не боксува съединителя.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани