Трета скорост нещо умря

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 09 Ное 2008, 21:00

liloff написа:Не е ли по-логично при 1ва и 2ра да буксува съединителя, ако е прецакан. 4-5 са почти директни предавки и там ми се струва трудно да буксува съединител на обикновена кола

Съгласен съм че няма логика да е съдединител.

А доколкото знам 4-та е директна - 5-та индиректна

Според мен вкарваш 5-та, просто гледай оборотите, още повече докато си набрал имаш време да смениш 3-та 5-та и 4-та, за да видиш каква е разликата. Ако вкараш 3-та и после 5-та и няма разлика, значи просто неможе да иде на 3-та скорост ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Ное 2008, 23:34

Добре де дори да вкарвам 5та пак е проблем че нямам 3та нали така :roll:
I'm slowly drifting
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 10 Ное 2008, 1:59

liloff написа:Не е ли по-логично при 1ва и 2ра да буксува съединителя, ако е прецакан. 4-5 са почти директни предавки и там ми се струва трудно да буксува съединител на обикновена кола


и 2>3 ми буксуваше като взех колата и като смених съединител и маховик с оригиналдъ няма такъв момент. ама е възможно. на 3та да ти боксува съединителя.

Dirty South утре ще ти напиша кви са оборотите на М42 при 3та с 50 точно само да се загледам, ама ти като сменяш по-рязко примерно от 2 към 3та при 3500- 4000 оборота след смяната дай яко гас и виж да не боксува съединителя.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook