Фундаментен тампон на двигател?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Фундаментен тампон на двигател?

Мнение от battery83 » 03 Ное 2008, 18:15

Онзи ден видях, че ми е скъсан десния фондаментен тампон. Днес отидох до аутомотор и ми казаха 50 лв смяната, но чак в петък ще стане :Д. Иначе тампона ми казаха, че струва 100 лв имало и за 60лв...
Усещам слаби вибрации по волана и по скоростния лост... Мисля да сменя само единия другият ми се струва здрав. Че има ли нещо по специфично при тези тампони или всичко е наред, в това което съм написал ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Ное 2008, 18:17

Смени ги и двата,а ако сложиш някакви ментета ще има вибрации по купето :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 03 Ное 2008, 18:18

vld написа:Смени ги и двата,а ако сложиш някакви ментета ще има вибрации по купето :idea:

Много ми се иска да сменя и двата, но това прави вместо 150, 300 лв :((((((((((((

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 03 Ное 2008, 19:22

Звънни на повечето вносители на авточасти: Косер, АутоПлюс и др. да ти дадат цени и си прецени сам.
Сменяш и двата.

Тея пък, да няма да искат 100лв. за смяната, ебаси тампоните...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 03 Ное 2008, 19:30

Колега и аз ти препоръчвам да си вземеш хубави тампони.Това е много важен елемент и от тях зависи комфортното ти пътуване.
Повярвай,ако не случиш на хубави тампони ще се ядосваш много.
Аз съм забелязал,че при официалните вносители на БМВ са най-добри цените,а и все пак това е някаква гаранция за качество.
Аз поне до сега не съм ударил на камък като клиент на "Камур ауто"
Тампоните са маслени и затова са толкова скъпи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 03 Ное 2008, 19:59

Ясно точно така си мислех и аз, но първо ще пробвам с единия само скъсания, ако има и минимални вибрации неестествени, ще сменя и другия. Аз пазарувам от Елиткар уж само оригинални авточасти предлагат и наистина 100 лв малко мн ми се струва но пук ми казаха че има и за 60 :mhihi: :roll: мисля да взема от 100 ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 03 Ное 2008, 20:07

Имам един въпрос с повишена трудност... Възможно ли е съединителя да свири заради този тампон поради изместване на двигателя от нормалното му положение и да претриса при тръгване (Претрисането заради луфта понеже е скъсан тампона). Съединителя е нов миналата година аз го сменях ... на ЛУК е, заедно с него смених и притискателният диск а също и лагера! Или всичко е заради калпав материал...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 05 Ное 2008, 1:42

Купих днес. Цена на бройката 105 лв. Vaico Германия...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 05 Ное 2008, 9:45

Чудех се информативно, сменяването му лесно ли е? Има ли тънкости?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 05 Ное 2008, 12:35

battery83 написа:Имам един въпрос с повишена трудност... Възможно ли е съединителя да свири заради този тампон поради изместване на двигателя от нормалното му положение и да претриса при тръгване (Претрисането заради луфта понеже е скъсан тампона). Съединителя е нов миналата година аз го сменях ... на ЛУК е, заедно с него смених и притискателният диск а също и лагера! Или всичко е заради калпав материал...


Според мен е напълно възможно, понеже вибрацията се предава по кардана към дифа и го усещаш като разбит съединител, но това не означава непременно, че съединителя ти не е за смяна :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 07 Ное 2008, 13:51

Вчера ги сменихме и двата тампона в моя гараж на канала двамата с колегата спестих 100 лв :mhihi: . Подпряхме двигателя отдолу с крикове и така стана за около 1 час, никакви трудности. Ако го правете ползвайте възможно най-малкото крикче, от плунжерен тип, бутало с цилиндър. И двата тампона бяха скъсани, металната част отгоре която е, се беше откъснала от гумата и се получава, така че двигателя само ляга на тез гуми, но нищо не го държи само тежестта му...още е в гаража колата, ще я покарам днес и ще ви кажа има ли промяна :P. [url][url=http://picbg.net/img.php?file=5715929a8e4b1698.jpg]Изображение[/url][/url]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 07 Ное 2008, 15:14

Супер е вече не претриса при тръгване, като цяло по-малко тресе, а аз цял съединител смених миналата година :roll: :evil: :uups: да му таковам...,че кви мъки бяха тогава, кат се сетя ...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook