Фундаментен тампон на двигател?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Фундаментен тампон на двигател?
Онзи ден видях, че ми е скъсан десния фондаментен тампон. Днес отидох до аутомотор и ми казаха 50 лв смяната, но чак в петък ще стане :Д. Иначе тампона ми казаха, че струва 100 лв имало и за 60лв...
Усещам слаби вибрации по волана и по скоростния лост... Мисля да сменя само единия другият ми се струва здрав. Че има ли нещо по специфично при тези тампони или всичко е наред, в това което съм написал ?
Усещам слаби вибрации по волана и по скоростния лост... Мисля да сменя само единия другият ми се струва здрав. Че има ли нещо по специфично при тези тампони или всичко е наред, в това което съм написал ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега и аз ти препоръчвам да си вземеш хубави тампони.Това е много важен елемент и от тях зависи комфортното ти пътуване.
Повярвай,ако не случиш на хубави тампони ще се ядосваш много.
Аз съм забелязал,че при официалните вносители на БМВ са най-добри цените,а и все пак това е някаква гаранция за качество.
Аз поне до сега не съм ударил на камък като клиент на "Камур ауто"
Тампоните са маслени и затова са толкова скъпи.
Повярвай,ако не случиш на хубави тампони ще се ядосваш много.
Аз съм забелязал,че при официалните вносители на БМВ са най-добри цените,а и все пак това е някаква гаранция за качество.
Аз поне до сега не съм ударил на камък като клиент на "Камур ауто"
Тампоните са маслени и затова са толкова скъпи.

Имам един въпрос с повишена трудност... Възможно ли е съединителя да свири заради този тампон поради изместване на двигателя от нормалното му положение и да претриса при тръгване (Претрисането заради луфта понеже е скъсан тампона). Съединителя е нов миналата година аз го сменях ... на ЛУК е, заедно с него смених и притискателният диск а също и лагера! Или всичко е заради калпав материал...
- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
battery83 написа:Имам един въпрос с повишена трудност... Възможно ли е съединителя да свири заради този тампон поради изместване на двигателя от нормалното му положение и да претриса при тръгване (Претрисането заради луфта понеже е скъсан тампона). Съединителя е нов миналата година аз го сменях ... на ЛУК е, заедно с него смених и притискателният диск а също и лагера! Или всичко е заради калпав материал...
Според мен е напълно възможно, понеже вибрацията се предава по кардана към дифа и го усещаш като разбит съединител, но това не означава непременно, че съединителя ти не е за смяна

Вчера ги сменихме и двата тампона в моя гараж на канала двамата с колегата спестих 100 лв
. Подпряхме двигателя отдолу с крикове и така стана за около 1 час, никакви трудности. Ако го правете ползвайте възможно най-малкото крикче, от плунжерен тип, бутало с цилиндър. И двата тампона бяха скъсани, металната част отгоре която е, се беше откъснала от гумата и се получава, така че двигателя само ляга на тез гуми, но нищо не го държи само тежестта му...още е в гаража колата, ще я покарам днес и ще ви кажа има ли промяна
. [url][url=http://picbg.net/img.php?file=5715929a8e4b1698.jpg]
[/url][/url]



12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани