Проблем с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Проблем с парното
Здравейте,днес на път за работа наблюдавах следното колата(Е36 Compact) загряла 90 градуса нормално.Пускам топлото и в началото ама съвсем лека топлина се усеща след 2 минути си слагам ръката и топло няма.Като го изключа и го пусна пак така.А като покарам повечко идва но досега такъв проблем не е имала.
От каде може да е проблема ?
От каде може да е проблема ?
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Да направя едно уточнение колата е компакт която няма клима или климатроник,съответно няма и филтър на купето.
Възможно ли е да се проявява ако има загуба на антифриз ?
Възможно ли е да се проявява ако има загуба на антифриз ?
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
dblos написа:Да направя едно уточнение колата е компакт която няма клима или климатроник,съответно няма и филтър на купето.
Възможно ли е да се проявява ако има загуба на антифриз ?
Дори да няма климатик,има филтър за купето и той се намира в жабката
в 90% от случайте. Та искам да ти кажа че ако не духа(без значение дали е на топло или студено) значи нещо моторчето на парното се базика
BMW-Шофирай в бъдещето сега 

- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Аз имах малък теч и термостата не ми въртеше добре водата. Като пуснех парното и трябваше да карам на по високи обороти. Сега като оправих нещата топлото идва още щом стрелката стигне края на синия сектор.
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
...
Понеже не сам на 100% сигурен, дали парното на компакта е едно и също с това на седана(не вярвам да има разлика ,но знае ли се) ще напиша, коя е най-честата причина за същия проблем на е36 седан,а колегите да кажат как стои положението при компакт.Та на седана парното(топлото) се включва от един електромагнитен клапан-когато се включи топлото този клапан отваря и свързва радиатора на парното(през него започва да циркулира охл. течност) с малкия кръг на "водата".Когато клапана блокира радиатора остава изолиран от топлата "вода" и парното духа студено.Въпросният клапан се намира ,като застанеш пред колата -от дясната страна(към волана),около сервото.Най-добре е да се запали колата и да се почука въпросния клапан при включено парно и загрял мотор,ако е леко заседнало може и да отблокира и да започне да духа топло.Другият вариант е смяна с друг клапан.Не знам дали тоя клапан подлежи на ремонт.Успех!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани