Проблем с спирачките след смяната на накладките.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Проблем с спирачките след смяната на накладките.

Мнение от Peikov » 28 Окт 2008, 23:12

На 318-ката видях че доста намалиха накладките, след смяната на предните се видя че датчика не работи, но като взех да сменям на задните барабани се оказа доста голям раба и едвали не всичко излезна на едно и едното цилиндарче прокапа смених и двете сложих и челюстите, обезвадуших запалих но никакви спирачки, стоповете се изгубиха при палене се чува цакане в аибиеса но работи, пробвахго не дава грешка и на таблото, при едното от паленията светна и за накладките после огасна като го откача датчика светва на таблото, рачната и тя не хвашта не иска да се самонатяга даже и в движение при препомпване не натягат педала стои мек, нямам си на идея какво и има при движение като припомпвам се чува едно саскане в педала. Ако някои си има на идея за какво става вапрос ако може да помогне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 29 Окт 2008, 0:36

А провери ли колко спирачна течност има наистина, без значение че не свети.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Мнение от Peikov » 29 Окт 2008, 0:58

Да има си до нормалното. Незнам дали на елком ще покажели нещо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 29 Окт 2008, 9:16

Здравей. Първо обезвъздуше системата! Четох някъде че може да се обезвъздуши без да се помпи а като дадеш на контакт и някой натиска педала на спилачката, развиваш пробките една по една и помпата на АБС-а сама изхвърляла въздуха с малко течност разбира се. Аз лично не съм пробвал тоя метод ама съм склонен да пвярвам. Второ ;) ако не стане с това разбира се, отваряш барабаните и натягаш машинката ръчно, така че да вкараш трудно барабаните и проовери дали си сглобил правилно механизма http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=10 . Успех и пиши какво е станало!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Radnevo/ St.zagora

Мнение от himera » 29 Окт 2008, 22:40

Пробвай да запалиш двигателя и развий пропките и остави да се обезвъздушат на самотек. А що до съскането на педала го прави когато мембраната на сероапарата е пукната.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Мнение от Peikov » 29 Окт 2008, 23:44

Благодаря, не ми остава нищо друго и това да пробвам трябва да докарам поне малко спирачките колкото да ида до някои елком стигами и само рачната ама и нея я няма и не ми е ясно защо като запихме след като обезжаздушихме изчезнаха и стоповете а мин. преди това светиха.каква е враската, утре пак ще я мача.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Radnevo/ St.zagora

Мнение от himera » 30 Окт 2008, 22:39

ПОЛУЧИ ЛИ СЕ НЕЩО ИМА ЛИ ПРОМЯНА ПИШИ

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 31 Окт 2008, 3:22

Явно е трябвало да го направиш това в сервиз, а не пред блока :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Мнение от Peikov » 31 Окт 2008, 20:47

Всичко си доиде на място с обезвадушаване и на самотек и с помпене даже и на помпата, разпределителя беше заял за задните а стоп машинката нагоряла от стенда, прата които стабилизира кормилото се подпира на спирачката. А колкото до сервиз отидох след като видях колко трудно излезна задния барабан защото раба беше голям и не ми се мачеше с другия, но те искараха всичкото на едно челюсти, прожини,изкревиха самонатягаштото и още куд други неща и после си играха на пазел не че и аз не си играх и не че не излезна всичкото и при мен на едно ама за разлика от тях го наредих естесвено имах и помощ но важното е че се оправи за сега, все още не са олегнали добре но и сега си хващат в сранение с преди. Едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички за саветите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 31 Окт 2008, 22:06

Много е трудно да намериш "Истински майстор" ,не пъзел ще редят а и боб хвърлят.По добре ти да си го направиш , макар да се помъчиш малко , а и имаш помощ от форум-а . Сега докато улегнат накладките да не натиснеш с двата крака спирачките , има вероятност да изпушат.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Radnevo/ St.zagora

Мнение от himera » 31 Окт 2008, 22:35

Помнете за накладките че трябва да миришат на марша и трябва да се ронят с нокат това са хубави накладки и е сигорно че като се наложи да спрете внезаптно няма да ви изиграят лоша шега е вярно е че се износват по барзо но това им е работата и наче с тварди накладки отиват и дисковете

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Мнение от Peikov » 03 Ное 2008, 13:09

Нека да олагнат малко и ще видим как са, за сега са добре.
Последна промяна Peikov на 03 Ное 2008, 13:28, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Мнение от Peikov » 03 Ное 2008, 13:15

Ами по принцип от това си изпатих мислех си че накладките са фалшиви и че са от тез които барабанита сваршват а те не но маи датчика за феродото е останало само името му, като я взех цапаха джантите после спраяха и си викам като сменям амортисорите и тях ще сменя на едно, но маи малко по рано трябвало да е ама и от каде да знам че датчика не работи. Предните накладки бяха бош а задните лукас била е с хобави но от време на време трябва да се поглеждат и барабаните с такива я взех, сега сам с роадхоусе колко хубави са ще видя ама за такива ми ги дадоха, някои да има виждане за тях. А колкото до маисторите да го оставим за друг пат пак и едвали на някои му се говори за тях, наистина малко са.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook