не пали на газ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Кара: най-убавата е36-ца:)
Мечтае да кара: X6

не пали на газ

Мнение от krosovman » 02 Ное 2008, 12:43

Здравейте съфорумници,отскоро и аз съм в сектата с една 318 :D .обаче го закъсах рано рано и ако окажете съдействие ще се радвам.Та значи проблема е следния бавареца е с обикновенна газова ловато и си вървеше добре обаче реших че са му ниски оборотите и въртях тая врътка горе на изпарителя черната и тази на раздвоението,след това минах няколко километра с много зор,оставих колата за 10 мин и оттогава изобщо не ще да пали на газ а на бензин пали но точно на 4000 оброта гасне.пали на бензин и на 2000 оброта превключва автоматично на газ и веднага гасне а на бензин върви като прекъсва и не държи ниски и на 4 к гасне и имам чуството че харчи 30 на 100.Ако е възможно да ми кажете поне дали е за газаджия и къде има добър такъв или проблема е по сериозен щото доколкото знам бензина няма общо с газта а аз освен тия врътки друго не съм пипал.дали е възможно да е грешка в компа,колата е 318I 93 Г,115 катъра,дайте поне предположения ще съм благодарен много на помогналите.

поздрави
Последна промяна krosovman на 02 Ное 2008, 13:58, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 02 Ное 2008, 13:50

Ами логично щом колата си е била добре, но след твоята намеса се е прецакала, опитай да върнеш предишното и състояние. И да, иди на газаджия. Иди и на сервиз. БМВ не е лада. Като не разбираш и нямаш опит по-добре не пипай - има какво да развалиш по колата. Ако се държиш добре с колата и тя ще се държи добре.
И как прецени че ти харчи 30. Само не казвай че по разходомера.

И след като ще сме съфорумци, пиши адекватни заглавия. Така е нахално от твоя страна.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Кара: най-убавата е36-ца:)
Мечтае да кара: X6

Мнение от krosovman » 02 Ное 2008, 14:07

здр,нямам нужда от демонстрация на самочуствие и менторски постове а от съдействие.Когато мога да помогна с нещо на някой го правя а ако не мога пасувам без излишни писания.благодаря все пак на отзовалите се и...те така. :D успешна седмица на всички.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 02 Ное 2008, 14:28

Успешна и на теб!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 02 Ное 2008, 15:34

:mhihi: Модератори, време е за раздел БМВ и газ!
Колегата е много прав, ходи на газаджия! Ако си мислиш че ще стане със съвет докато седиш пред монитора.... Щом и ти не разбираш от АГУ-та, по-добре не пипай и ходи някъде където ще ти свършат работа! Не се стискай за 20лв, може да ти излезе доста по-скъпо...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Кара: най-убавата е36-ца:)
Мечтае да кара: X6

Мнение от krosovman » 02 Ное 2008, 17:35

Не се стискам за 20 лева,интересувах се само към какъв майстор да се насоча щото бумера може да ме остави всеки момент на някоя пряка и обикалянето е малко рисковано и евентуално какво може да е изпушило за да съм що годе подготвен.Ма както и да е здраве да има...и те така.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Бургас/Айтос

...

Мнение от Skid » 02 Ное 2008, 17:46

Колега ,ако можеш върни старата настройка на колата,ако не, може да се направи и на око,колкото да може да я закараш до някой да я оправи.На око (ухо)се прави така-
намираш някой помощник(може и сам ,ама е по-трудно)
-вадиш маркуча от изпарителя
-подаваш + от акумулатора до извода на изпарителя на клемата+(по принцип е син кабела който отива на нея,но виж означението)без да се маха кабела ,който е закачен за нея(от инсталацията на газовото)
-докато си дал + започваш да въртиш пластмасовия болт на изпарителя(+ се зака4а за клемата на изпарителя и се допира до + на акумулатора,не обратно!!!да не се запалиш)докато започне да се чува леко съскане ЛЕКО(колко леко не мога точно да го опиша горе долу толкова че едва да се чува и после се развива болта още четвърт оборот)
-маха се принудителния плюс нацяло
-възстановява се връзката между маркуча и изпарителя
-изважда се тройника за газ(намира се на маркуча който излиза от изпарителя и влиза в мотора)
-развиват се крановете на тройника до половината(така че като го погледнеш към небето просвета да е полукръг)
-пали се колата от помощника(на бензин)
-прехвърля е на газ като не се оставя да изгасне с подаване на газ
-пощника задържа оборотите стабилни около 1000 с крака
-с лекко завъртане на болта на изпарителя в едната посока оборотите трябва да се вдигат
-оставя се на такъв вариант 4е колата да работи на място с 750+-20 оборота
-след това се изфорсирва плавно ,ако се изфорсирва до над6000оборота добре,ако не с отвиване или завиване(на тройника) се нглася изфорсирването
единия-вариант е да не и стига гориво
другия-да я дави
остановява се с проба(развиване и завиване).
Това е !И внимавай ,ако не си сигурен в това което правиш,НЕ ГО ПРАВИ!
;) ПС.Колега ако си от софия и имаш желание пиши 1 лс.,да я видим.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 02 Ное 2008, 17:58

най-после някой да му укаже помощ на човека, то тука уж много разбирачи в тоя форума, ама някой като пита нещо и отговора е "абе ако не разбираш иди на сервиз" :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 02 Ное 2008, 18:22

Писах "ходи на сервиз" защото както се вижда от горното описание на колегата Skid не е толкова елементарно, иска се опит, знания и решителност да си играеш с АГУ-то. Не всеки разбира от ПРАВИЛНО боравене с газови уреди и уредби!
Да не говориме че някой може да обърка колегата / неволно или не / и да направи по-големи поразии.....
Виждал съм Ауди как се пали в движение и пътниците едвам успяха да изскочат, гледаха как колата им гори и нищо неможеха да направят :( ........
Боравенето с газови инсталации е опасно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 02 Ное 2008, 18:32

barty написа:Писах "ходи на сервиз" защото както се вижда от горното описание на колегата Skid не е толкова елементарно, иска се опит, знания и решителност да си играеш с АГУ-то. Не всеки разбира от ПРАВИЛНО боравене с газови уреди и уредби!
Да не говориме че някой може да обърка колегата / неволно или не / и да направи по-големи поразии.....
Виждал съм Ауди как се пали в движение и пътниците едвам успяха да изскочат, гледаха как колата им гори и нищо неможеха да направят :( ........
Боравенето с газови инсталации е опасно!


колега, аз само се пошегувах :yes: :bchug: ;)

.....айде нека не разваляме повече тамата на човека

Успех !
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Кара: най-убавата е36-ца:)
Мечтае да кара: X6

Мнение от krosovman » 02 Ное 2008, 19:20

Благодарности на Skid за изчерпателните наставленията,пробвах по тоя начин обаче неще и да чуе на газ никакви признаци щом премине на газ гасне веднага.това дето ме притеснява е че и на бензин гасне точно на 4 к обороти и си мисля нещо по електрониката да не е.благодаря и приятна вечер на всички.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Бургас/Айтос

Мнение от Skid » 02 Ное 2008, 19:38

Колега,можеш да провериш, данеби да ти е гръмнала(върнала,кихнала)и сега да е изплюла някое съединение, и да смуче въздух след дебитомера(по пътя на постъпващия въздух).Ако си с комбиниран смесител с клапа, може тя да прави беля,разгледай я да не е заседнала вратичката или да е изхлузила гумичката(като я погледнеш отвън и отвътре ще разбереш).

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Кара: най-убавата е36-ца:)
Мечтае да кара: X6

Мнение от krosovman » 02 Ное 2008, 19:45

ok утре по светло ще погледна.бе направо яд ме хваща вчера ходих до ихтиман и на газ без проблеми си държеше 160 а може и още :P та си е доста добра колицата и дано я подкарам пак ;)

Skid имаш лс.лека вечер

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook