бърз въпрос: Това на снимката какво е?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Това не е ли кабела откоито се регулират оборотите на двигателя (като го махнеш двигателя неможе да работи нормално като не е на скорост и вдига каквито му паднат обороти,а като се постави поддържа нормалните обороти на двигателя на свободна ) маи нещо такова беше :Д
Аз мисля че е това .Но нека кажат по компетентните от мен с този мотор. Аз се пак съм с М40 :Д
Аз мисля че е това .Но нека кажат по компетентните от мен с този мотор. Аз се пак съм с М40 :Д
може всичко да е ,да ама не е бмв 

328 с ГИ
Ама кво ли се чуда де, те на Корвети слагат, кво остава за Е36...
Едит: а, тва било 20-ка... е пак зле....
А тва дето питаш мисля, че е номер 13, жицата за празния ход точно.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF61&mospid=47428&btnr=13_0381&hg=13&fg=15


Едит: а, тва било 20-ка... е пак зле....
А тва дето питаш мисля, че е номер 13, жицата за празния ход точно.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF61&mospid=47428&btnr=13_0381&hg=13&fg=15
We love you Ronnie!
А, тва е някво софииско кабрио от мобилето (продаваше се), просто не мога да намеря някоя снимка с вдигнат капак, затова приложих тази ...
няма значение, се е м52, аз на газ не карам, но и това е без значение.
да, мисля, че е стъпковото моторче за празния ход, но не съм сигурен, затова питам по-разбиращите.
аз пък мисля, че е номер 14 от схемата
няма значение, се е м52, аз на газ не карам, но и това е без значение.
да, мисля, че е стъпковото моторче за празния ход, но не съм сигурен, затова питам по-разбиращите.
аз пък мисля, че е номер 14 от схемата
Re: бърз въпрос: Това на снимката какво е?
Това е датчика за положение на дроселовата клапа.Датчикът за положението на дроселовата клапа е от потенциометричен тип. Поставен е на оста на дроселовата клапа. ЕБУ получава от него два импулса за напрежение, големината на което е пропорционално на ъгъла на отваряне на дроселовата клапа. Съответният сигнал за всеки ъгъл на отваряне, се явява един от основните параметри, въз основа на които ЕБУ изчислява основното време за впръскване на горивото. Дроселовата клапа е лагерувана на два сачмени лагери.
Плъзгачът на потенциометъра може да се премества по две тоководещи пътечки. При ъгъл на отваряне на дроселовата клапа от 0 до 24 градуса, сигналът в ЕБУ идва от първата пътечка. Данните за положението на дроселовата клапа съответстват на 10 опорни точки въведени в паметта на ЕБУ, което позволява да се проследяват и най-малките изменения на ъгловото положение на дроселовата клапа.
Щом дроселовата клапа се отвори на 18 градуса и до пълното и отваряне, плъзгачът на потенциометъра се движи едновременно по двете пътечки. Диапазонът от ъгли на завъртане на дроселовата клапа от 18 градуса до пълното и отваряне, съответстват на 5 опорни точки в паметта на ЕБУ. По такъв начин, при ъгъл на отваряне от 18 до 24 градуса в ЕБУ едновременно постъпват два импулса за напрежение. При нарушаване работата на датчика, ЕБУ прекратява формирането на импулси за управление на дюзата.
Положението на датчика в корпуса на АЦВ е фиксирано в завода-производител и в никакъв случай не трябва да се променя в процеса на експлоатация. В случай, че се повреди датчика, то на замяна подлежат и двата възела, но със заводски монтаж.
Плъзгачът на потенциометъра може да се премества по две тоководещи пътечки. При ъгъл на отваряне на дроселовата клапа от 0 до 24 градуса, сигналът в ЕБУ идва от първата пътечка. Данните за положението на дроселовата клапа съответстват на 10 опорни точки въведени в паметта на ЕБУ, което позволява да се проследяват и най-малките изменения на ъгловото положение на дроселовата клапа.
Щом дроселовата клапа се отвори на 18 градуса и до пълното и отваряне, плъзгачът на потенциометъра се движи едновременно по двете пътечки. Диапазонът от ъгли на завъртане на дроселовата клапа от 18 градуса до пълното и отваряне, съответстват на 5 опорни точки в паметта на ЕБУ. По такъв начин, при ъгъл на отваряне от 18 до 24 градуса в ЕБУ едновременно постъпват два импулса за напрежение. При нарушаване работата на датчика, ЕБУ прекратява формирането на импулси за управление на дюзата.
Положението на датчика в корпуса на АЦВ е фиксирано в завода-производител и в никакъв случай не трябва да се променя в процеса на експлоатация. В случай, че се повреди датчика, то на замяна подлежат и двата възела, но със заводски монтаж.
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани