проблем може би с съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
kabalo написа:мисля че просто трябва да се регулира щото с старата помпа отделяше доста по ниско а и съединителя грам не буксува.За сега проблема е решен пък ако му дойде времето и съединител ще правиме какво да се прави
По-добре отиди сега да ти го регулират. Ти може да не го усещаш, но щом отделя много високо, сигурен съм, че ще буксува леко когато мотора се натовари. Когато е натегнат много притискането на притискателния диск към феродовия е много по-малко и води до ускореното му износване поради приплъзването. Така че по-добре я оправи сега, за да си "вържеш гащите" и да нямаш проблеми след месец-два

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
BiTurbo написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=102961&postdays=0&postorder=asc&start=0
ето темата, в която разисквахме.........
а в търсачката аз преди това намерих още такива и наистина проблема не е само при тебе, доста често се проявява, съществува и вариант да се смени само този лагер на първичния вал, но тъй като май никой още не го е правилняма инфо по въпроса
П.П. Понеже съм от Пловдив дори я закарах в МКар да я проверят там и също потвърдиха диагнозата за лагер на първичен вал.........
Тяхното решение беше разбира се нова скоростна кутия![]()
![]()
но аз в последствие изкарах стаж там и видях че при тях просто така се работи, там не се ремонтира, а направо се сменя с нова част...... така, че няя да му се плашиш
П.П.2 Цената на лагера е 92лв. оригинален от Мкар........ вече ремонта не знам, но съм чувал че за отваряне на скоростите взимат м/у 50-100лв. така, че ако някой може да го направи не мисля, че ще струва повече от 150-200лв.
Вчера си реших проблема-беше лагера на съединителя

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
laviatan написа:BiTurbo написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=102961&postdays=0&postorder=asc&start=0
ето темата, в която разисквахме.........
а в търсачката аз преди това намерих още такива и наистина проблема не е само при тебе, доста често се проявява, съществува и вариант да се смени само този лагер на първичния вал, но тъй като май никой още не го е правилняма инфо по въпроса
П.П. Понеже съм от Пловдив дори я закарах в МКар да я проверят там и също потвърдиха диагнозата за лагер на първичен вал.........
Тяхното решение беше разбира се нова скоростна кутия![]()
![]()
но аз в последствие изкарах стаж там и видях че при тях просто така се работи, там не се ремонтира, а направо се сменя с нова част...... така, че няя да му се плашиш
П.П.2 Цената на лагера е 92лв. оригинален от Мкар........ вече ремонта не знам, но съм чувал че за отваряне на скоростите взимат м/у 50-100лв. така, че ако някой може да го направи не мисля, че ще струва повече от 150-200лв.
Вчера си реших проблема-беше лагера на съединителя
значи при тебе е трябвало да го прави и на студено още...... ?
при мен само на включен климатик се получава......
Честито колега!
Да споделя моя опит,че може да ръководи при локализиране на повредата.Изведнъж ми омекна педала на съединителя и скоростите влизаха много трудно.Майстора заключи 580лв. за нов съединител LUK.Аз отивам на канала на работата ми и обезвъдушавам съединителя при което педала пропада до пода,остава там и връщането му става само на ръка - оставам без съединител.При помпене на педала на ръка приятелчето гледа,че бърбуника в казанчето за спирачна течност(възвратния клапан на горната помпа май не затваря и вместо да нагнетява,връща в казанчето).Да знаете,че след престой и помпене на пропадналия педал с ръка педала почва да се повдига и да се връща сам в горно положение! Откачаме изхода на горната помпа и го запушваме при което спира да връща в казанчето.Значи след него (в долния работен цилиндър) изпуска и не може да създаде налягане,което да затвори възвратния клапан на горната помпа.При обезвъздушаването бях забелязал следи от масло под корпуса на съединителя ,които сравнени с моторното масло от щеката изглеждаха по-рядки.След като при обезвъздушаването едно бурканче от детско пюре от старата (мръсна) спирачна течност се подмени с доливаната нова(чиста) и след като бях забърсал старите капки и с пръст в долния отвор на кожуха на съединителя се забеляза,че капките са чиста спирачна течност.Значи тече долното цилиндърче или връзката маркуч/тръба в корпуса преди него и ще свалям скоростната кутия защото колата е Opel Omega "B"-94г с 2.5TD от БМВ.
Има ли БМВ-та на които долния работен цилиндър да е вътре в съединителя или на всички е отвън?
Да кажете от къде и за колко пари да взема цилиндъл или ремонтен комплект?
Да споделя моя опит,че може да ръководи при локализиране на повредата.Изведнъж ми омекна педала на съединителя и скоростите влизаха много трудно.Майстора заключи 580лв. за нов съединител LUK.Аз отивам на канала на работата ми и обезвъдушавам съединителя при което педала пропада до пода,остава там и връщането му става само на ръка - оставам без съединител.При помпене на педала на ръка приятелчето гледа,че бърбуника в казанчето за спирачна течност(възвратния клапан на горната помпа май не затваря и вместо да нагнетява,връща в казанчето).Да знаете,че след престой и помпене на пропадналия педал с ръка педала почва да се повдига и да се връща сам в горно положение! Откачаме изхода на горната помпа и го запушваме при което спира да връща в казанчето.Значи след него (в долния работен цилиндър) изпуска и не може да създаде налягане,което да затвори възвратния клапан на горната помпа.При обезвъздушаването бях забелязал следи от масло под корпуса на съединителя ,които сравнени с моторното масло от щеката изглеждаха по-рядки.След като при обезвъздушаването едно бурканче от детско пюре от старата (мръсна) спирачна течност се подмени с доливаната нова(чиста) и след като бях забърсал старите капки и с пръст в долния отвор на кожуха на съединителя се забеляза,че капките са чиста спирачна течност.Значи тече долното цилиндърче или връзката маркуч/тръба в корпуса преди него и ще свалям скоростната кутия защото колата е Opel Omega "B"-94г с 2.5TD от БМВ.
Има ли БМВ-та на които долния работен цилиндър да е вътре в съединителя или на всички е отвън?
Да кажете от къде и за колко пари да взема цилиндъл или ремонтен комплект?
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани