проблем може би с съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 24 Окт 2008, 2:06

мисля че просто трябва да се регулира щото с старата помпа отделяше доста по ниско а и съединителя грам не буксува.За сега проблема е решен пък ако му дойде времето и съединител ще правиме какво да се прави :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 24 Окт 2008, 2:46

kabalo написа:мисля че просто трябва да се регулира щото с старата помпа отделяше доста по ниско а и съединителя грам не буксува.За сега проблема е решен пък ако му дойде времето и съединител ще правиме какво да се прави :lol:


По-добре отиди сега да ти го регулират. Ти може да не го усещаш, но щом отделя много високо, сигурен съм, че ще буксува леко когато мотора се натовари. Когато е натегнат много притискането на притискателния диск към феродовия е много по-малко и води до ускореното му износване поради приплъзването. Така че по-добре я оправи сега, за да си "вържеш гащите" и да нямаш проблеми след месец-два ;)


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 24 Окт 2008, 13:07

ми май ще ходя да им досаждам :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 24 Окт 2008, 15:37

BiTurbo написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=102961&postdays=0&postorder=asc&start=0

ето темата, в която разисквахме.........

а в търсачката аз преди това намерих още такива и наистина проблема не е само при тебе, доста често се проявява, съществува и вариант да се смени само този лагер на първичния вал, но тъй като май никой още не го е правил :mhihi: няма инфо по въпроса :)

П.П. Понеже съм от Пловдив дори я закарах в МКар да я проверят там и също потвърдиха диагнозата за лагер на първичен вал.........
Тяхното решение беше разбира се нова скоростна кутия :mhihi: :mhihi:

но аз в последствие изкарах стаж там и видях че при тях просто така се работи, там не се ремонтира, а направо се сменя с нова част...... така, че няя да му се плашиш ;)

П.П.2 Цената на лагера е 92лв. оригинален от Мкар........ вече ремонта не знам, но съм чувал че за отваряне на скоростите взимат м/у 50-100лв. така, че ако някой може да го направи не мисля, че ще струва повече от 150-200лв.

Вчера си реших проблема-беше лагера на съединителя :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 24 Окт 2008, 15:59

laviatan написа:
BiTurbo написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=102961&postdays=0&postorder=asc&start=0

ето темата, в която разисквахме.........

а в търсачката аз преди това намерих още такива и наистина проблема не е само при тебе, доста често се проявява, съществува и вариант да се смени само този лагер на първичния вал, но тъй като май никой още не го е правил :mhihi: няма инфо по въпроса :)

П.П. Понеже съм от Пловдив дори я закарах в МКар да я проверят там и също потвърдиха диагнозата за лагер на първичен вал.........
Тяхното решение беше разбира се нова скоростна кутия :mhihi: :mhihi:

но аз в последствие изкарах стаж там и видях че при тях просто така се работи, там не се ремонтира, а направо се сменя с нова част...... така, че няя да му се плашиш ;)

П.П.2 Цената на лагера е 92лв. оригинален от Мкар........ вече ремонта не знам, но съм чувал че за отваряне на скоростите взимат м/у 50-100лв. така, че ако някой може да го направи не мисля, че ще струва повече от 150-200лв.

Вчера си реших проблема-беше лагера на съединителя :mhihi:


значи при тебе е трябвало да го прави и на студено още...... ?
при мен само на включен климатик се получава......
Изображение


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 25 Окт 2008, 0:53

при мен проблемите са вече решени с изключение че след като сменихме помпата съединителя отделя височко а в сервиза ми казаха че бил саморегулиращ и в скоро време може би ще изпищя за съединител ама здраве да е поне скоростите си ми влизат като в масло вече

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Хасково

Мнение от apche » 26 Окт 2008, 14:38

Честито колега!
Да споделя моя опит,че може да ръководи при локализиране на повредата.Изведнъж ми омекна педала на съединителя и скоростите влизаха много трудно.Майстора заключи 580лв. за нов съединител LUK.Аз отивам на канала на работата ми и обезвъдушавам съединителя при което педала пропада до пода,остава там и връщането му става само на ръка - оставам без съединител.При помпене на педала на ръка приятелчето гледа,че бърбуника в казанчето за спирачна течност(възвратния клапан на горната помпа май не затваря и вместо да нагнетява,връща в казанчето).Да знаете,че след престой и помпене на пропадналия педал с ръка педала почва да се повдига и да се връща сам в горно положение! Откачаме изхода на горната помпа и го запушваме при което спира да връща в казанчето.Значи след него (в долния работен цилиндър) изпуска и не може да създаде налягане,което да затвори възвратния клапан на горната помпа.При обезвъздушаването бях забелязал следи от масло под корпуса на съединителя ,които сравнени с моторното масло от щеката изглеждаха по-рядки.След като при обезвъздушаването едно бурканче от детско пюре от старата (мръсна) спирачна течност се подмени с доливаната нова(чиста) и след като бях забърсал старите капки и с пръст в долния отвор на кожуха на съединителя се забеляза,че капките са чиста спирачна течност.Значи тече долното цилиндърче или връзката маркуч/тръба в корпуса преди него и ще свалям скоростната кутия защото колата е Opel Omega "B"-94г с 2.5TD от БМВ.
Има ли БМВ-та на които долния работен цилиндър да е вътре в съединителя или на всички е отвън?
Да кажете от къде и за колко пари да взема цилиндъл или ремонтен комплект?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook